24 april 2024, 18:21:43

we worden het stilaan beu

Gestart door SirG, 9 oktober 2006, 10:32:46

« vorige - volgende »

Inger m

Hoi Marilyn,
Dat heb je goed gezien. Aandacht kun je het beste geven als de vogel stil is.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

SirG

13 oktober 2006, 08:51:06 #16 Last Edit: 13 oktober 2006, 08:57:16 by SirG
Beste Marilyn,

Zo pakken we het aan (en al enige tijd), maar hij is een koppigaard (net zoals zijn baasjes) !! Ik denk wel dat het voor de aandacht is hoor !! Dit denk ik, omdat hij het niet doet als we er niet zijn !! Ik bedoel dan: als we de deur uitgaan en weg zouden rijden met de auto of de fiets en later eventjes stoppen, dan is het gekres al voorbij !! Hij blijft wel even doorkressen, maar stopt uiteindelijk als hij merkt dat we echt niet gaan komen, maar het probleem is dat je niet steeds kan weggaan als je thuis bent hé !! We negeren hem wel, maar hij blijft kressen (wss omdat hij denkt als ik hier lang genoeg ga kressen, dan gaan ze wel komen. Dit was ook onze fout, in het begin gingen we er soms kwaad naartoe (maar dat heeft natuurlijk geen zin hé !!) We zijn dan hier uitleg komen vragen en ja hij krest nog wel, omdat hij nu bv niet kan wachten totdat ik er ben met gierst, maar hij moet eerst rustig worden vooraleer hij zijn gierst krijgt en dat moet hij nog wat leren en als we dit lang volhouden, dan hoop ik dat zijn gekres zal stoppen !! Nog even geduld denk ik zo (alhoewel hij de afgelopen dagen wel al redelijk stil is geweest) !!

Wat ik wel grappig vind is dat je zo in zijn gekres "fluitjes" van ons herkent  ;D !! Hij krest dan bv een fluitje dat wij hem hebben gelerd lol !! Zo van: kijk ik kan het toch, maar toch wel lekker hard !! Eigenlijk wel lief, maar toch, niet zo aangenaam !!

Bedankt voor de reacties hoor, die zijn altijd welkom !! Je weet maar nooit wat er nog uit de bus komt hé !!

Grtz Catharina
Catootje is er nu - en Beau'tje is veeele stiller.
Niet lang meer, of ze mogen bij elkaar.....

Anja

Hoi Catharina,

Ik vroeg me af hoe Beau nu is. Heb begrepen dat Cato al bij jullie is.
Schreeuwt Beau nu nog of is het minder aan het worden?

Groetjes Anja