16 mei 2025, 00:17:35

hoe kan dit nou weer?

Gestart door Saar, 11 oktober 2006, 12:02:04

« vorige - volgende »

Saar

Hoi
Ik snap er even helemaal niks meer van :S ???
Ik heb een bonte pop ( splitten onbekend)
een wildkleur man met split lutino en cinnamon
en dan hangt er ook altijd nog een lutino man bij die 2. Ze verzorgen samen de 3 donsjes die ik heb.
Maar nu heb ik een cinnamon bontje! En misschien zelfs een geparelde staart.. ( de hulsjes zitten er nog om heen )
Maar hoe kan dit? De wildkleur heeft geen bont vlekje achter z'n kuif ::) En van de lutino man weet ik niet zoveel ::)
Wie kan me helpen?
groetjes Saar :-*

Rianne

Split bont hoeft niet per se zichtbaar te zijn.
Maar al is de lutino de vader, moet hij ook (split) cinnamon en (split) bont zijn.
De geparelde staart is denk ik gewoon het visgraat motief wat er altijd in zit. :)

Saar

Maar kan ik dan nu ook meteen zien of t een man is of een pop?
Maar als ze allebei split cinnamon en bont hebben, zijn t wel toverballen :P

Rianne

Als je pop alleen bont is, is het kleintje een popje. Een pop kan geen split zijn voor cinnamon. :)

Saar

okee
dank je wel voor de uitleg

Rianne

Al was je pop ook cinnamon geweest, was het geslacht niet bekend. Dan is de cinnamon factor 2 keer aanwezig.
Als alleen de man cinnamon is, kan hij het alleen doorgeven aan de dochters. Dat geldt ook voor geelwang, lutino en gepareld.

Saar

Citaat van: Rianne op 11 oktober 2006, 12:23:31
Al was je pop ook cinnamon geweest, was het geslacht niet bekend. Dan is de cinnamon factor 2 keer aanwezig.
Als alleen de man cinnamon is, kan hij het alleen doorgeven aan de dochters. Dat geldt ook voor geelwang, lutino en gepareld.

Okee t is duidelijk :D