18 juli 2025, 14:18:18

De 2 Knots gekke Valkjes RoCky & ZaZoe

Gestart door Big-Nigge, 4 oktober 2006, 21:40:55

« vorige - volgende »

Big-Nigge

6 november 2006, 17:03:02 #135 Last Edit: 6 november 2006, 17:27:47 by Big-Nigge
maar kan jij misschien gokke als rocky een mannetje is of een popje... of kan ook zijn dat Rocky een popje is die kan geluid maken ! kan ook nog eens haha

maar ja in de weekend is niks gebeurt..Vandaag aleen rocky was effe vervelend stout  geweest  want als ik Rocky uit kooi haal en dan blijf die op mn vinger zitten dan vlieg die meteen weg ...en toen zat die op de bank en ik dedRocky pakken en vloog weer uit mijn hand en ging bij mn moeder op de kop zitten en mn moeder wilde Rocky afhalen begint die bijten (niet zo hardt) maar toch en rocky weete zelf niet wat die wil..dus Rocky werdt vervenlend (net als een kindje van 3 die geen koekje mag krijgen omdat die 4 op hebt) snapje dus in de kooi en volgens Riny negeren ...dan weet die dat die fout zit.. en zo is het gegaan...en zo was het voor vandaag effetjes

Groetjes amy en Rocky (stoute kleutertje) ;D p.s Rocky knabbel al van de Grint !  ;D
..
en nog iets...mijn kennis ( 2 ) die ik ken hebben ook valkjes maar die krijgen geen grint (een koppeltje)...maar ze hebben geen problemen met eten want ze zijn allebij happy

en de andere kennis heeft een valkje is al 5 jaar oud en die krijg geen grint...en is ook happy
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!

Anja

Hoi Amy,

Ik nav het filmpje niet zeggen of Rocky een pop of man is.
Je moet het gewoon even afwachten.

Wat betreft het grit dat hebben ze echt nodig. Een valk eet dat niet continu maar eet dat naar behoefte.

Rocky is lekker van dwars lees ik wel.

Groetjes Anja

Big-Nigge

ja haha een kleine eetertje kan je nu zegen maar..ik kan  eingelijk nie zo lang boos blijven ...maar ja moet effe door bijten  :) (rocky doet nu een dutje  op een hang bakje) daar zit grint in ..haha Groetjes amy en Rocky

Mara

Hey Amy

Ik reageer niet zo vaak, dat zul je wel gemerkt hebben maar ik kom wel altijd even lezen. Ik vind het leuk om je verhaaltjes te lezen. En ik ben het met Anja eens dat ze echt grit nodig hebben. Bij mij staat er in de voliere altijd een bakje klaar.

Liefs

Mara

Ineke

Hoi Amy, je hebt dus wel n leuk weekend gehad :)
Als n vogel geen grit krijgt gaat ie niet gelijk dood, maar hij wordt minder oud. Grit is n noodzakelijke kalkaanvulling en maagkiezel is nodig voor de vertering van voedsel.
Grappige filmpjes alweer :D

Ann

Hey Amy

Als Rocky dwars ligt, lijkt hij/zij precies op mijn Cher. Cher houdt ook niet van handen en vliegt dan ook steeds weg en landt dan ook steeds op ons hoofd (waar ze niet mag blijven zitten wegens 'poepgevaar' ;).  ;D

Groetjes
Ann :)

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Big-Nigge

hahaha is ook bij mij maar soms krijg Rocky alle 7 op een rij niet goed meer (dat bedoel ik mee dat ze gekke bui krijg) dan doet Rocky vleugen open en hou boven zijn Rug en dan ga die lings en Rechts Ann kijken ahahhaha  ;D

en Inke en mara mijn Rocky krijg gelukkig wel Grint dat haden jullie gelzen..

en mensjes er komen Nieuwe foto aan en filmpje van Rocky effe w8te dan komen ze nu aan en ze ze zijn net gemaakt :D:D:D:

Groetjes amy en Rocky

en mara maak niks uit heey je kan niet alle dinge tergelijk doen ;)

Big-Nigge

Hier zijn ze dan ...Foto en Filmpje

1. aaaahh Wat een scheetje was die met zijn kaale koppie
en het was ook Rocky eerste foto  :D

2.mijn lieverlings plekkie vandaag new

3.effe Pc controleren  new

4.lief he  :D new

5.de foto zeg het al hahaha ;D new

en dat was het van Foto's

Bonus de Filmpje van net gemaakt 3 min gelden

http://www.youtube.com/watch?v=ZsFu1-iVuQ8 

laat mijn Berichtje achtertje achter  :D Groetjes amy en Rocky

Ineke

Ann

Hey Amy

Leuke foto's en grappig filmpje.
Je ring is toch nog heel? ;D

Groetjes

Centje bijverdienen?

Big-Nigge

ja gelukkig wel want ...ik doe altijd mn vingers laten zien (ik heb 4 ringen) en Rocky heeft goede smaak want die Ring is zijn lieverlings (goud) natuurlijk net als mama hahaha maar die heb ik van mn vriend gekregen  :D hahaha of wil Rocky mee zegen weg met die ring want ik ben jou schatje hahaha  ;D

Anja

Hoi Amy,

Op de foto's kun je goed zien dat Rocky flink is gegroeid.
En het filmpje heel herkenbaar.
Dat kunnen ze hier ook allemaal. Als ik ze kroel doe ik mijn ringen af want anders hangen ze er telkens aan.
Ik heb ze hier nu dopjes gegeven van pakken sap.
Nou nou nou  een pakt een dop de volgende er achter aan want die wil ook die dop terwijl er genoeg doppen liggen.
Rare beesten.

Groetjes Anja

Big-Nigge

7 november 2006, 11:56:34 #147 Last Edit: 7 november 2006, 12:21:13 by Big-Nigge
hahahah :D dat zal ik ook doen een dopje pakken Dankje voor de tip Anja :D ...

en Mensjes wie hier komen het duurt nie lang meer tot dat Rocky een Vriendje of vriedinnentje bij krijg hahah ;D :D

maar is 1 probleem...Rocky is handtam...maar als ik nieuwe valkje haal die is natuurlijk niet handtam . ik hoop de pagina Tam maken het werk ! want ik ben bang dat het niet werk  :-[

maar komt wel goed eerst deze kleine boefje zelfstandig leren eten ! en de rest komt later...

en dat was het voor vanmorgen Groetjes amy en Rocky  :-*

Goede nieuwsje misschien volgende week krijg ik een Grasparkietje  ;D :D ...meer info krijg ik morgen horen  :D

Anja

Hoi Amy,

Je zou toch ook een handtam valkje erbij kunnen nemen.
Dat is een stuk makkelijker voor je.

Begrijp ik het nou goed.
Komt er een valkje en een grasparkietje bij?

Nog een speeltip voor je.

Rietjes vinden ze ook heel leuk.

Groetjes Anja

Ann

Hey Amy

Ik zou ook doen wat Anja zegt en er een handtam valkje bijnemen.

Een grasparkietje: leuke beestjes, gaat deze dan ook tam zijn of niet?

Groetjes

Centje bijverdienen?