2 mei 2025, 23:13:05

Mannetje of vrouwtje??

Gestart door sweetfuzzy, 1 oktober 2006, 10:15:47

« vorige - volgende »

sweetfuzzy

Ik hoop dat Skippy een vrouwtje is. Timmie had Skippy gisteren te pakken. Tim zat op de rug van Skippy en was aardig met zijn staart op en neer aan het gaan. Ik hoop dat dit betekent dat het een koppeltje gaat worden of dat er zelfs meer uitkomt  :D :D :D. Ze zitten wel om en om in een van de broedhokken. Ik ben echt heel benieuwd. Ik zal een foto van Skippy erbij doen zodat jullie je mening kunnen geven. Mannetje of vrouwtje?

Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Riny

Hoy Sweetfuzzy
Gezien het witte masker denk ik dat het een man is.
Groetjes Riny :D

Caroline

Inderdaad, Skippy is een mannetje hoor dus als Timmie (ook een ventje) boven op hem gaat staan zal dit waarschijnlijk dominant gedrag zijn om te imponeren.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sweetfuzzy

He wat jammer nou ........  :D ;D :) :D ;)

sweetfuzzy

Timmie wil echt graag want net zat hij weer boven op Skippy. Als ik Timmie nou eens appart zet met een vrouwtje zou dat een idee zijn? En dan over een paar dagen weer terugzetten?

sweetfuzzy

En als het een goed idee is ..... met welke vogel zouden jullie hem dan appart zetten ....

Timmie

met Tweety

of met Tinco

Jullie zullen misschien wel denken .... pppfff ....
Maar ik zou zo graag eitjes willen en natuurlijk jonkies  ;)

Rianne

Dat ligt eraan wat voor splits Timmie nog heeft. Is ie split lutino, zou ik m aan een lutino koppelen. Is ie split witmasker, dan aan de witmasker. :)

sweetfuzzy

Dat weet ik echt niet .... Timmie heb ik gekregen. Is er een manier om het te zien? Maar als ik het goed begrijp is het niet onmogelijk om 2 vogels appart te zetten en laten weer terug te zetten tussen de anderen?