## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline



Ik heb even zitten puzzelen en ik denk dat je gelijk hebt, Esther.  :-[

Jij bedoeld zo:



Ik heb eerlijk gezegd de lettertjes horizontaal gehouden maar zo staat inderdaad Binky zelf er mooier op.  :D

Na eerst de foto div. keren te hebben gekeerd heb ik nu het tegeltje ook andersom gehangen.

Hermien .... klopt het, hangt het tegeltje nu goed??

BEdankt voor de tip Es.  :)

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rob S

He Caroline,

Leuk man zo'n tegeltje, zo is Binky toch nog elke dag bij je ;)

Caroline



Mooi hè, Rob.

Ik heb het van Hermien gekregen toen zij hier een jong van me kocht. Het jong van Armani & Princess is naar Binky vernoemd.  ;)

Lief van haar hè, ben er ook erg blij mee.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Carolinez ...ach wat lief van Hermien , dat is toch prachtig he !  Grtjs Ann



*Esther*

Gelukkig  ;D Ligt niet aan mij ;)
Ik vind hem leuker zo :D

Kimm

hoi caroline,

jeetje wat prachtig zeg! heeft ze dat ook zelf gemaakt? super en lief hoor :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Ha ja, Carolien, zo hangt -ie goed! Ik wilde er niets van zeggen omdat ik dacht dat jij hem liggend mooier vond..... ;D

Hier trouwens alles helemaal geweldig! Binky stapt op en stapt op en kroelt en krauwt en brabbelt hele verhalen, terwijl ik geen idéé heb wat-ie allemaal te vertellen heeft. Zijn broers horen het allemaal heel geduldig aan! Echt grandioos, zoals mijn gevleugelde vrienden het hier doen. Mag ik daar groos mee zijn? Mag ik daarmee pronken op het internet?

                                 ;D   ;D   ;D   ;D

Caroline

Echt wel, daar mag jij mee pronken.  :D ;D

Geweldig dat het zo goed gaat.

En fijn dat ik nu het tegeltje goed heb hangen.  ;) :-[

En Kim .... inderdaad, het tegeltje heeft Hermien speciaal voor mij gemaakt, van/voor mijn overleden Binky.

Ik ben er dan ook heel trots op.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Ik heb eens terug gebladerd hóe e het tegeltje eerst had hangen .... zoals ie nu hangt komt ie zéker meer tot zijn recht  :D

Erg mooi gemaakt Hermien  :D

:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline



Kun je toch weer zien waar onze kindjes hun blonde haartjes van hebben .... ze hebben een blonde moeder.  :-[

Jullie hebben helemaal gelijk.  ::)



Zo had ik hem dus eerst opgehangen, lettend op de tekst: 2003-2005 Binky

Het kopje naar beneden .... ik dacht krom om een kroel te vragen.  ;D ;D



Nu ik hem zo op heb gehangen komt het inderdaad veel mooier tot uiting, elke keer als ik nu de kweekkamer in loop en het tegeltje zie denk ik: "Hoe kon ik zo stom zijn om het verkeerd te hangen."  :-[ ::) :o :-X 8) ;D ;)

===============================

Met mijn valkjes gaat het super!!!!

Ongeveer de helft is in de rui, met name de 2 koppeltjes die nu in rust zitten, Pablo & Coco en Armani & Princess en de pubertjes J'adore, JOOP! en Queenie.

Rocky, Cartier, DIégah en Eros verliezen hun laatste veertjes. Hopelijk zijn de laatste 2 over 2 weken helemaal klaar met het verwisselen van hun veertjes. Mocht ik dan namelijk nog veertjes vinden blijven de blokken nog even ingepakt tot ik geen veertjes meer vind.  ;)

De koppeltjes Amor & Diégah, Eros & Perle en Van Gils & Oilily krijgen nu een theelepeletje hennepzaad extra door hun voer en een kuurtje van 7 dagen elke dag vitamine door hun water i.p.v. 2 x per week. Gisteren hebben ze voor de laatste keer Calcitat gekregen, dit omdat ik de ervaring had dat de jongen niet uit de eitjes konden komen omdat de eischil te hard was geworden door het kalkaanbod.  :-\ Zijn de jongen eenmaal geboren krijgen de ouders het weer 2 x per week. Na de vitaminekuur krijgen ze ook weer allemaal 2 x per week Appelciderazijn door hun water.  :D

Ook ben ik alweer begonnen met kiemzaad 2 x per week een beetje te verstrekken, dit om ze alvast te laten wennen hieraan, op een enkeling na eten mijn valkjes geen eivoer. Ik denk dat ik zeker 6-7 verschillende merken heb aangeboden.  :-X

==========================

Wat is verder heb meegemaakt hier ....  :o

Eergisteren hoorde ik een raar kippetjes geluid, alle meiden hebben toch wel een beetje hun eigen geluidje.  ;) Ik heel zachtjes naar de kweekruimte zie ik niks.  :-\ Uiteraard keek ik naar Oilily, Perle, Diégah en Queenie.  ;) Hoor ik het een kwartiertje later weer, ik weer kijken  :o :o :o Zit Lou Lou, 9 weken oud in de voerbak met haar kont omhoog te kieren.  :P Zeg ik van de week tegen Manon dat poppetje dit niet echt gewust doen.  :-[

Het ergste komt nog .... kom ik gisteren de kweekkamer binnen, staat ze op een stok met haar kopnt omhoog, dit keer reageerde haar ventje gelijk en stapte op haar.  8) Dit wilde ze duidelijk niet, ze snapte er helemaal niks van .... het kleine meisje in haar kwam gelijk naar boven. Ze begon heel erg hard te bedelen .... waarop Kouros naar beneden lazerde.  ;D ;D ;D

=============================

Oilily gaat ook dagelijk een paar keer kippetje zitten, de hennepzaadjes doen duidelijk hun werk .... alleen Van Gils snapt er niks van.  :-\ Hij bekijkt haar niet eens. Hopelijk veranderd dit als ze vrij toegang tot het blok hebben.  ;)

=============================

Verder weinig nieuws hier .... alhoewel .... misschien heb ik later op de dag nog een leuk nieuwtje!!  :D

Vanmiddag gaan we eerst met de kids naar het centrum. Het is kermis in Veghel!!  :D Niet echt mijn ding maar de kids vinden het geweldig dus toch altijd  wel gezellig en uiteraard lekker met een zak warme oliebollen naar huis.  :P

Fijne zondag, tot later!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

veel plezier vanmiddag! en neem een heerlijke oliebol, lekkerrrrrrrrrrrrrr :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

ooooooo warme oliebollen.. het hoogtepunt van de kermis!!

Heel veel plezier met z'n allen... en benieuwd naar je misschien nieuwtje!  :)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Lin

Hey Caroline,

Ziet er goed uit je kweekkamer!  :D Ik kan me voorstellen dat je je nu nog meer op het kweken verheugd.

Ik heb vandaag de hoop opgegeven en alles weer bij elkaar gezet. Helaas.

Wie is nu Eros in je handtekening, tweede rij?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anke

Hoi Caroline,
Was het gezellig op de kermis??
Hi hi die Loulou ;D
Jong geleerd is oud gedaan....
Lilo het albino jong dat naar mijn vriendin is gegaan, zat hier al met 8 weken kippetje voor haar broertje Beau ::)
Die gelukkig niet wist wat hij daar nou mee moest doen...

Hopelijk gaat bij Van Gils binnenkort het licht schijnen en stapt hij boven op zijn popje!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Haha, jij bent echt niet de enige die af en toe 'blond' doet. Ik las in je verhaal dat het vandaag Kerstmis is in Veghel. Leek me een beetje vroeg, maar so what? Blokker heeft hier afgelopen zaterdag al kerststalletjes en kerstdorpjes neergezet.
Nu kom ik er achter dat het Kermis moet zijn. Veel logischer in deze tijd van het jaar.

Dat verhaal van Lou Lou vind ik wel prachtig hoor.

Hier gaat het nog steeds SUPER DE SUPER. Ben erg benieuwd wat jullie Binky allemaal verteld hebben, hij is maar aan de babbel en ik begrijp er geen snars van.

Ben ook wel nieuwsgierig naar het leuke nieuws? Misschien heb je zèlf weer een bevr.......eitje......? ;D   ;D   ;D   ;D