## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Hermien

Helemaal geel. GÉÉL? Man toevallig? Moet ik hebben.... ;D

Bedankt voor het heerlijke recept, ik ga het morgen meteen voor mijn 'Vliegtuig' klaarmaken!

Heb weer genoten van je foto's, maar zag wel erg veel GÉÉL!

Kirsten! Heb je het gezien? GÉÉL!!

;D

Caroline

Heel veel geel, Hermien!!!!  :D

De kleinste .... is een man .... helaas gereserveerd.  ::)

De oudste .... mogelijk een man .... maar .... ik ben heel hard aan het duimen .... volgende week ga ik enkele veertjes opsturen en dan hoop ik te horen te krijgen dat het een poppetje is.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: *Petra* op  9 augustus 2008, 21:49:32
Hoi Caroline,

I am in love, and nothing i can do about it  :-* ;D.
Wat een beauty's, vooral die ene ....... ::) 8).

Groetjessss Petra  :D

Spannend  hè??

Ik voel met je mee .... ik kan de borstveertjes bij Lieffie er wel uitkijken.  :-[

Ik hou je op de hoogte.  ;)

Groetjesssssss  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hey Caroline , ik hoop ook dat het een poppetje is voor jou !
Ik duim voor je hoor ! Grtjs Ann ;D

Caroline

Dank je wel, Ann .... zou wel heel erg leuk zijn .... eindelijk een popje voor Kourosje.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Jaaaaaaaaa  Kourosje is ook zo'n prachtig ventje , kwijl  hmmm ;D ;D  Ann

Hermien

"WIJ WILLEN ALLEEN EEN GELE MAN!"

Afz.: Gabber, Goofy en Silvo   ;D  ;D  ;D

Kimm

hoi caroline,

ik heb genoten van jouw foto's! wat zijn ze toch heerlijk aan het smullen. geweldig.

en die kleintjes zijn ook zo schattig :-* :-*

gaat het verder ietjes beter met je? ik hoop het voor je, dat je nu het ergste hebt gehad.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Kom je hier ook even vertellen dat Jamie, Rozie, Jacky en Vitani het prima doen in ons limburgslandje :D

Vitani is echt super mooi ben helemaal blij met ons meisje.
En ook nog eens superlief.

Ondanks dat je veel pech hebt gehad (gordelroos) de laatste tijd merk je dat niet aan de valkjes.

Wederom een topprestatie :-* :-* :-*

Dikke knuffel voor jou!!!

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...wat heb ik een bewondering vor je .
Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Anja

Hoi Caroline,

Wat een mooie foto's weer. Dus als Lieffie een bepaald geslacht heeft gaat die dan naar Petra?

Wat een verwennerij zeg. Krijg er zelf gewoon honger van ;D ;D ;D

Liefs Anja

*Manon*

Spannend voor jullie dus die geslachtjes...
Mijn duimen staan ook in turbostand hoor!

Groetjes Manon

Caroline

Nee Anja .... Lieffie blijft hier als het een popje is, voor Kouros.  ;)

Als het een mannetje is blijft hij niet hier  :P , gaat ie ook niet naar Petra maar .... blijft ie wel te volgen op het forum.  :-X

Meer info volgt na geslachtsbepaling d.m.v DNA-analyse. Het wachten is op voldoende borstveertjes.  ;D

Lou Lou .... ben ik nog niet uit, hangt van verschillende factoren af maar .... zet ik de deur (figuurlijk) voor haar open dan gaat ze in Schijndel wonen.  ;)

Lemon .... wordt Rexie en gaat bij Mieke wonen, de moeder van Jeanine.  ;)

Verder wil ik iedereen wederom bedanken voor de leuke berichtjes, lieve woorden en complimentjes.  :-* :-* :-*

Vandaag ging het weer een beetje beter met me.  :D

Vanmiddag is Kinky opgehaald .... zij gaat wonen bij Sylvia, hier ook wel bekend als de vriendin van Annelies. Voorheen Amazing-leeuwtje (dacht ik) maar nu soms online onder de naam Sylvia59 (meen ik gezien te hebben  ::) )

Nu zitten hier alleen nog Kleintje=Benji , die gaat bij Annelies wonen en Kiaro ----> wordt Loekie .... die is gereserveerd door een (andere dan Sylvia  ;) ) vriendin van Annelies.

Beiden valkjes blijven nog eventjes logeren, Annelies is vandaag voor 2 weekjes vertrokken op vakantie en zodra zij terug is prikken we een datum, dan komen Annelies en haar vriendin beide valkjes ophalen.  :D

Als straks deze laatste 5 jongen naar hun nieuwe huisje zijn betekend dit het einde van mijn kweekseizoen 2007-2008, alle valkjes hebben zonder veel moeite van mijn kant stuk voor stuk een heerlijk huisje gevonden, ik mag terug kijken op een seizoen waarin hele mooie en lieve valkjes geboren zijn maar waarin ik ook heb moeten vechten om leventjes, denk aan de oh zo zieke G-tjes en hun ouders Amor & Diégah, verdriet heb gehad om het vinden van dode jongen in het ei en natuurlijk niet te vergeten om Iris, mijn albinomeisje wat met 2 weekjes overleed door kalktekort en Fleurtje (3 jr.), het poppetje van Unique wat terwijl ik stond te genieten van hoe ze zichzelf poetste een hartaanval kreeg en in mijn hand stierf.  :'( :'(

Amor & Diégah

Eros & Perle (nog 1 nestje samen met Chica)

Pablo & Coco

Armani & Princess

------> hebben samen dit kweekseizoen 27 geweldige jongen groot gebracht, stuk voor stuk zonder hulp van mij (op het zieke G-nestje na) ik ben super trots op ze .... vooral op Eros & Perle en Armani & Princess .... beide onervaren nieuwe koppeltjes, Perle en Princess, mijn eigen in 2007 gekweekte poppetjes, ze deden het en Princess nu nog, SUPER!!  :-*

Op dit moment ben ik al weer druk aan het berekenen, puzzelen, uitzoeken en investeren voor kweekseizoen 2008-2009. Begin september plaats ik de eerste koppeltjes weer apart in de kweekkooien, eind september gaan de blokken er weer in .... YES wat hebben we toch een leuke hobby .... ik heb er al weer helemaal zin in.

Het nieuwe seizoen hoop ik jongen te krijgen van de volgende koppels.
(sommige moeten nog gevormd worden  ;) )

* Amor & Diégah
Primrose getekend cinnamon split witmasker MAN x
Primrose getekend opaline split witmasker POP

* Eors & Perle
Witmasker lutino split opaline MAN = albino
Bonte opaline cinnamon witmasker POP EK

* Pablo & Coco
Opaline cinnamon witmasker split bont MAN
Bonte cinnamon split witmasker POP

* Armani & Princess
Primrose getekend bonte split cinnamon, opaline MAN
Primrose getekend cinnamon witmasker POP

* Unique & Queenie
Bonte witmasker split cinnamon, opline MAN
Bonte opline witmasker POP

* Kouros & ?? Lieffie?? as ze een popje is  ;)
Primrose getekend witmasker split cinnamon MAN
Primrose getekend cinnamon, bijna gele zwartoog ?? POP ??

En als ze willen mogen na de quarantaineperiode 1 nestje om zich samen te koppelen.  ;)

* Van Gils & Oilily
Wildkleur splits onbekend MAN
Lutino split witmasker POP

En .... mocht er dit jaar nog een mooie man voor mijn Cartiertje geboren worden .....  ;)

Kortom .... plannen genoeg, of het ook allemaal zo gaat verlopen .... blijft altijd afwachten maar och .... moeten we niet allemaal dromen hebben om gelukkig te zijn.  ::)

Morgen start ons laatste weekje van de vakantie .... Ed is nu in zijn vrije daagjes .... dinsdagmiddag moet Sanne proefzwemmen en donderdagmiddag diplomazwemmen voor C  :o Woensdag moet ons Sophytje naar het consultatiebureau, meten, wegen en DKTP + meningokokken (schrijf je dat zo?? ??? ) prikjes .... verder hebben we een rustig weekje.  :D

Oh en nog wat shoppen, nieuwe rugzakjes, zwembroekje voor Thomas die na de vakantie ook op zwemles gaat, gymschoenen voor schoolgym voor Thomas en Jasper die na de vakantie gaat starten op het (regulier) basisonderwijs .... allemaal dingen die in een nieuw schooljaar weer in orde moeten zijn.  ;)

Jeetje wat is het saai op de tv .... ik ga nog een beetje zo hier en daar bladeren en bijlezen .... voor straks allemaal lekker slapen.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.