## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*Manon*

Ik denk aan je  :-*
Heel veel sterkte en beterschap!

Groetjes Manon

Caroline

Hoi hoi!!

Na de verschrikkelijke zondag (toen heb ik echt over de vloer gekropen van de pijn  :o ) merk ik sinds gisteren een lichte verbetering wat betekend nog wel 24 uur per dag pijn maar minder van die zware zenuwenkrampaanvallen per dag.  :)

Jongens ... eh, meisjes please!!!!! Help mee duimen dat ik het ergste achter de rug heb en dat de Zelitrex ervoor zorgt dat het virus zich weer terug trekt in de zenuwknoop. Wat ik begrijp moet de Zelitrex binnen een week z'n werk doen en heb je daarna nog helse pijnen heb je net als ik vorig jaar het Post herpetisch pijnsyndroom wat ook de (meestal tijdelijke) aangezichtverlamming met zich mee kan brengen.

Hier ben ik zo ontzettend bang voor, het is verschrikkelijk te willen fluiten en dit niet kunnen, in de spiegel kijken en je linkerhelft van je gezicht niet zien doen wat je wilt dat hij doet. ALs je heel goed kijkt, kun je ook nog steeds iets zien van de toendertijd tijdelijke verlamming.  :-\

VOrig jaar, heb ik zo'n 6 weken zware pijnen gehad, precies de hele kraatijd (tijdens de geboorte van Sophy, 3 september, kreeg ik de uitslag)  .... helemaal weggeweest is de gordelroos het hele jaar niet.  :-\ Als ik moe ben, gestrest of ongesteld heb ik nog steeds op de plek waar vorig jaar de uitslag zat, afwisselend tintelingen, pijn of een dof gevoel. Maar och .... hier had ik al mee leren leven, dit was in mijn ogen de prijs die ik heb moeten betalen voor een gezonde dochter, Sophy, en dat deed ik graag.  ;)

Hopelijk blijft het deze keer bij een "gewone" gordelroos.  ;)

Oh, ik had alvast een filmpje geupload .... ja je moet wat hè.  ;)

Kleintje alias Benji, 5 weekjes oud nam voor het eerst een bad.  ;D ;D

Nogmaals allemaal heel erg bedankt voor jullie steun in dit alles.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

wat een lief filmpje! zo zie ik ze hier nooit badderen hoor.  erg leuk!

meid ik zal voor je duimen dat het nu weg zal trekken. dit is dood vermoeiend. sterkte nogmaals en beterschap :-*

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Lisa

Hoi Caroline,

Wat een leuk filmpje zeg ;D .
En veel sterkte en beterschap :-* :-*

Liefs Lisa

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...wat erg meiss , van die zenuwpijnen , dat is verschrikkelijk ,en als je er dan nog gezichtsverlamming van kan krijgen , brrrrr . Ik hoop en duim dat de virus hem gewoon terugtrekt hoor !

Heel veel beterschap nog hoor , ik heb heerlijk genoten van je leuk filmpje hoor !

Yvette

Ik wens jou allereerst heel erg veel beterschap en dat je nu ergste weer gehad heb

Wat is Kleintje erg hard gegroeid en ook heel erg leuk filmpje - ik heb hier onwijs veel van genoten

Hermien

Mag 'duimen' voor je misschien ook 'bidden' voor je zijn?
Sterke met een dikke kus vanuit Doorn, mijn vakantieverblijf.

Caroline

Altijd Hermien, als het maar helpt.  ;)

Iedereen dank je wel voor het medeleven .... ik heb nog geen Naproxen in genomen, alleen Zelitrex en Amixicilline om de gordelroos te bestrijden en 2 x 2 paracetamol voor de pijn .... jongens ik krijg heel langzaam weer vertrouwen erin dat het inderdaad zoals de geleerde zeggen, de tweede keer minder heftig zal zijn, ik hoop het zoooooooooooooooooo!!!!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Annelies

Hoi Hoi

Ik hoop met je mee en dat je maar weer snel van je valkjes en je kindjes mag genieten.

Maar bovenal ga ik duimen voor de elende stop op jouw adres je hebt het laatste jaar genoeg voor je kiezen gehad  ;)

Gr. Annelies

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Nou ik had heel wat bij te lezen en te kijken.
Veel hele leuke foto's je wildkleur vondeling ;)
en het verschrikkelijke nieuws dat de gordelroos terug is. :'(
Ik wil je heel erg veel sterkte en beterschap toewensen.

Jamie, Jacky, Rozie en Vitani zijn prachtige valkjes geworden en we hebben ontzettend genoten van de prachtige foto's.

Veel liefs,
Jeanine :-*

Dierenfreackske

Hoi Caroline .. ik hoop dat het elke dag een beetje beter gaat en je weer snel kan genieten van de kids en valkjes en Summer he ! Grtjs Ann

Caroline

Dank je wel allemaal .... en Jeanine, leuk dat je weer helemaal terug bent  :D als je wilt kunnen we een datum prikken.  ;)

Ze zijn er echt aan toe om te verhuizen .... ik heb heel erg mijn best gedaan, ze waren alle 6 supertam en aanhankelijk maar op dit moment (met de pijnaanvallen) lukt het me maar moeilijk om alle 29 valkparkietjes de aandacht te geven die ze verdienen.  :'( :'( :-\

Vandaag zijn als laatste Vitani(=Keesje) en Benji(=Kleintje) verhuist naar de grote lummelenkooi, ze aten al goed zelf dus ik denk dat ze met enkele dagen zelfstandig zijn, de andere 4 zijn ook met 5 1/2 week apart gegaan en geen enkel keer meer terug gegaan naar pa en ma.

Jacky(=Kampioentje) en Rozie(=Kerry) eten al zeker een week helemaal alleen net als Kiaro die helaas nog geen nieuw baasje heeft en waarvoor ik ook door de omstandigheden hier ook nog niet voor op zoek ben.  ;)

Lieve mooie Jamie gaat helaas tijdelijk nagenoeg zonder staart door het leven, er is vannacht paniek geweest en Jamie heeft haar staartveren bijna allemaal gebroken en JOOP! heeft zijn vleugels erg beschadigd.  :'(

~°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°~

Het L-nest

Lieffie, Lou Lou en Lemon worden prachtig en worden beregoed verzorgd door Armani & Princess.

Lieffie = een bonte cinnamon split witmasker ---> op 4 kleine veertjes op de rechterschouder na een Clearpead = een gele zwartoog.
De cinnamonnetjes van Armani & Princess kunnen mannen en poppen zijn dus over een enkele week zal ik veertjes opsturen van Lieffie .... is het een pop wordt dit de partner waar Kouros zo lang op gewacht heeft.  ;)

Lou Lou = een crossover ----> zij heeft zowel parels als cinnamon, wat niet kan uit Armani & Princess, ze is een Bonte Primrose getekende cinnamon opaline split witmasker POP.
Ze heeft op beide schouders nagenoeg symmetrisch enkele cinnamon geparelde veertjes maar helaas ook 4 in haar staart.  :-\

Wat ik met haar doe ik weet het nog niet.  ::)

Lemon = een bonte Primrose getekende split witmasker MAN, met op 1 schouder enkele grijze veertjes en helaas ook 3-4 in de staart.  :-\

Mocht er nog iemand een cinnamon witmasker split bont, opaline MAN zoeken .... Kiaro zoekt nog een fijn adresje.

Hij is tam, zelfstandig en 6 weken oud.  :D

Ik moet nu echt gaan stoppen .... ik probeer vanavond weer even online te zijn, gisterenavond was het helaas weer bar en boos.  :'( :'(

Tot gauw, liefs, Caroline  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

he wat naar dat jamie zijn staart afgebroken is en dat joop zijn vleugels zijn beschadigd. vervelend is dat he als ze paniek hebben. ik vind dat altijd zo naar voor ze, maarja je kan er niet zoveel tegen doen.

jee 29 valkjes verzorgen :o  :o  :o
nou meid zorg goed voor jezelf.

knuffel kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Foto-update!!

30 juli 2008.

Na een redelijke dag ook nog eens een redelijke avond.  :D

Gistereavond heb ik weer erg veel zenuwpijnaanvallen gehad, vanmiddag en vanavond heb ik het alleen gered met paracetamol wat de pijn dragelijk maakt.

En ja wat moet je anders de hele dag als je niet kunt computeren, tv kijken, lezen en fietsen en autorijden?? Juist!!!!

FOto's maken!!!

Ik heb er best wel veel gemaakt en zal de mooiste, leukste, grappigste plaatsen, per dag.  ;)

Enkele foto's liet ik al eerder als voorproefje zien.  ;)

Krijg ik tussendoor een pijnaanval stop ik uiteraard.  ;)

Lieve Van Gils, neemt met zijn pootje heel schattig een steeltje peterselie aan een knabbelt het dan rustig op, de peterselie in zijn pootje houdend, zonder het pootje neer te zetten.  :o

Dagelijks kijk ik even op de site van Amivedi en Marktplaats, weekelijks lees ik de regionale krantjes en de kabelkrant op tv, het weekend heb ik nogmaals geïnformeerd bij de dierenspeciaalzaken hier in Veghel, de dierenartenpraktijken en de Dierenambulance/bescherming ...... niemand schijnt deze lieverd te missen.  :'(
Morgen is het 2 weken geleden dat Van Gils mij uitkoos als zijn nieuwe baasje en op mijn hoofd lande toen ik in de tuin bezig was .... 2 weken, staat ervoor, heeft een baasje de kans zijn huisdier op te halen bij een asiel, wat betekend dat Van Gils morgen officïeel mijn valkje is, hij blijft lekker hier wonen, hij heeft het prima naar zijn zin en zodra de quarantaine-tijd voorbij is krijgt hij een mooie plekje in de groep, mogelijk met een lutinopopje aan zijn zijde.  ;)

Oilily mag over 4 weken als zij wil het vriendinnetje worden van Van Gils.

Queenie is echt een fotomodelletje .... als je tegen haar praat blijft ze haar koppetje alle kanten opdraaien wat natuurlijk leuke plaatjes opleverd.  ;)

Wat haar ventje Unique nieuwsgierig maakt, hij wil ook opp de foto.  8)

Kouros, komt altijd nieuwsgierig kijken als ik nestcontrole houd bij Armani & PRincess .....

.... zal hij weten dat er misschien een poppetje voor hem bij zit??

Van de andere kant af, houd papa Armani me goed in de gaten als ik met zijn kinders bezig ben.  ;)

Hij heeft allemaal oranje vlekjes, broedvlekjes, in zijn nek.  ;D

Waarschijnlijk tot straks met deel 2.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.