## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Caroline,

Wat zijn het weer 5 heerlijke donsjes geworden en vandaag waarschijnlijk het laatste eitje ! Wat gaat het toch hard allemaal en wat is het toch telkens leuk om al die veranderingen in je boekje te zien !

Wat is Sophy toch groot geworden en wat een leuke foto's van de knappe meid in haar box  :-* :-*

Heb weer genoten van alle updates !

Groetjes, Karin


Dierenfreackske

Hoi , hoe is het daar met de valkjes en donsjes en eitjes ?
Is het daar ook mooi weer ? Wel , je kan niet alles tegelijk willen , hier he ! Hihi .
Wanneer heb je het mooie valkje ? Grtjs Ann



lynette

Wauw wat een stel mooie donsjes gaat hier echt als een raket :D
en de foto's van Sophy goed hoor hihi dalijk zet ze de eerste stapjes en dan nog zo een lekkere autostoel  ;D
en wat is Queenie een mooie dame  ;) haar zus is ook echt een prachtplaatje  ;D

Met je ventje Diégo gaat het lekker die heeft zijn partner in Sunny gevonden en zijn onafscheidelijk.
je krijgt een kroel van hem.

en is donsje 6 al uit het ei?


Groetjes Lynette :D




Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline



Donsje 6 bezorgt me grijze haren.  :-\

Ik hoor hem al de hele avond vanaf de bank piepen .... net bij een controle zag ik dat het "dopje" van het eitje al helemaal los getikt is, het zit echt nog maar aan een kleine stukje vast, het kleintje piept dus als de beste, ik heb zijn koppetje al helemaal gezien alleen .... er zit ook wat bloed aan/op/bij de barst.  :-\

Ik weet het verder ook even niet meer, heb dit nog nooit meeegemaakt .... eruit helpen durf ik hem dus niet .... bang dat de eidooier nog niet volledig is opgenomen, het eitje ligt dus bij 5 jongen waarvan de oudste al vandaag dag 10 is .... mogelijk hebben die met hun grote pootjes het eierdopje versnelt/te vroeg geopend .... mogelijk zegt het bloed niks ....

Ik weet het even niet meer.  :'(



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Als je zijn hele koppie al ziet, kan je dus als calimero zijn kapje er op een stukje na afpakken?

Normaal gesproken moet het dan geen enkel probleem zijn te strekken en uit de dop te komen lijkt me tenzij het inderdaad nog niet "af" is. Wel apart dat ie dan al zover is met tikken.

Zitten de schoudertjes vast aan het eivlies ofzo?

Caroline



Dank je wel, allemaal!!!!

Het kleintje is er!!!! Tevens zijn naam:


Kleintje


Na het plaatsen van het vorige berichtje ging ik nog even kijken. Kirsten ...... toen ik het vorige berichtje plaatste was het vliesje al gebroken .... toen ik net ging kijken was het dopje er al af.


Uitgeput lag hij te rusten en te piepen.
PS.let niet het vieze blok normaal verschoon ik die dagelijks, vanmorgen heb ik het niet gedaan, dit omdat het eitje toen aal een barstje had en ik het niet wilde storen. Maar je kunt nu wel mooi zien hoeveel 5 jongen scheiten.  :P


Ging vervolgens weer verder en schopte zich uit het eitje ... de eidooier volledig tot zich genomen ... wel nog wat bloed aan zijn navelstrengetje.  :-\ Ik heb hem even bij me gepakt om hem na te kijken, maar het bloedde verder niet, ik heb er wat bloem op gedaan zodat het droog is .... meer kan ik niet voor hem doen.



Ik hem hem daarna in het midden tussen zijn grote broers en zussen gelegd ... hoprlijk is hij sterkt genoeg om mee te komen. Aan zijn ouders zal het niet liggen .... die voeren eerst de kleintjes en daarna de grote, alle kroppen zijn propvol en ook nu zijn ze aan het voeren.

Duimen voor Kleintje dus.   :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Yvette

Het is geloof ik voor het eerste keer dat ik in jouw boekje schrijf
Ik hoop dat jouw kleintje en ik zal gaan duimen het gaat halen
Maar ik denk dat als het zo is dat deze valkje wel heel erg speciaal wordt

imv

Hoi Caroline,
Het jongste donsje bij mij zat ook onder het bloed en het ei ook...
Dit is nu een goed levendig pluizenbolletje van 2 dagen oud.

Hopelijk gaat jouw kleintje het ook goed doen.
groetjes Irene

danielle

Hoi Caroline,
Ik schrok toen ik je titel las, maar gelukkig is het kleintje al het ei gekomen.
Gefeliciteerd met Kleintje  :D


irma

Hoi Caroline,

...ach wat is dat lief om te zien zo teer en klein. :-*
Ik hoop voor je dat het goed word gevoerd.

groetjes Irma


Gloria en Lujo

Caroline



Ik heb net nog even voor het laatste gekeken van vandaag (valkjes slapen allemaal al) .... het kleintje ligt lekker warm onder mama Coco te drogen .... de komende dagen zullen spannend blijven .... maar dat wist ik .... het zesde donsje zal het heel erg zwaar krijgen .... de oudste is al rond de 40 gram. Keuze had ik natuurlijk niet .... toen ik het eitje vond was het al bebroed en een ander koppel met eitjes van dezelfde leeftijd heb ik nu ook niet, ik heb de gok genomen om het eitje uit te laten broeden .... de tijd zal uit moeten wijzen of hij/zij het gaat redden.

Het is trouwens een geel donsje .... dus 4 gele donsjes, 2 witte donsjes.  :D

BEdankt voor jullie berichtjes, ik denk dat Kleintje jullie duimen hard nodig heeft.  ;)

Ik hou jullie opp de hoogte.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

26 juni 2008, 22:53:45 #6296 Last Edit: 26 juni 2008, 23:07:24 by *Yvon
Hoi hoi

Pfieuwwww,gelukkig is Kleintje er goed uitgekomen.  ;D

Zou dat uitkomen met bloed erbij niet vaker voorkomen ?  ::)
We zien ze toch tenslotte niet allemaal zo vers uit het ei.
Misschien is het wel net als bij ons,de ene baby komt er schoner uit als de ander,toch ?  ;) :D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Yvette

Gaan jullie weleens bijvoeren als het nodig mocht lijken of laat je dan aan de natuur over als een donsje niet met de rest kan meekomen

Ik vraag me dit dikwijls af

Bello

Caroline

Gefeliciteerd met Kleintje


We gaan ons best doen met hopen voor je!!

Dorothé


Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

lynette

Hoi Caroline

Ik ga heel hard duimen voor kleine  :-*

groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen