## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*Petra*

Hoi Caroline,

Sterkte met Summer, we duimen voor haar.
Hopelijk is je voorgevoel dit keer echt eens fout  :-\.

Groetjes Petra 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met het tweede eitje!

Ik duim heel hard voor jullie Summer!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Yes .... mijn voorgevoel was dit keer fout.  :D

Summer had weliswaar een flinke ontstoken baarmoeder .... waarschijnlijk al maanden een chronische ontsteking (wat een bikkel .... ze ging nog wekelijks enkele malen 10 km hardlopen samen met Ed) maar verder is er niks afwijkends gevonden. Ik heb wel een beetje een schuldig gevoel dat we nooit niks hebben gemerkt, ze likte zich alleen meer dan normaal maar verder was er niks aan haar te merken.

Ze hebben alles gelukkig goed weg kunnen halen en verwachten dat ze snel weer de ouwe is. Op dit moment hebben we even de bench tevoorschijn gehaald waarin ze als puppy lag, daar een laken over heen gehangen, zo heeft ze een lekker rustig en verduisterd plekje voor haar zelf heeft in de gang. Ze heeft voor 24 uur een spuitje met pijnstilling gekregen en voor 48 uur spuitje antibiotica. Vanaf morgen heb ik dan nog voor 3 dagen pijnstillende pilletjes en vanaf maandag een kuur van 5 dagen antibiotica.

Ze ligt nu lekker rustig te slapen.  :D Jammer alleen dat we met dit mooie weer thuis moeten blijven zitten.  :-\ Maar ja, het belangrijkste is nu dat ze weer snel de ouwe wordt, ons meisje.  :-*

Ik hou jullie op de hoogte, namens ons Summietje bedankt voor de lieve berichtjes.  :-*

PS. Anja, ik denk dat je mijn SCHOONmoeder bedoelt, zij heeft de niertransplantatie gehad?? Zij is alweer sinds 14 mei thuis en tot nu toe lijkt alles goed te gaan, verder is het natuurlijk allemaal nog afwachten, als het slaagt hoeft ze in ieder gevan niet meer te dyaliseren.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wat heerlijk dat de operatie van Summer goed is verlopen!!
Nu kan ze lekker rustig bijkomen.
Geef haar maar een dikke knuffel.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline , wat goed dat er niks kwaadaardigs is gevonden hoor ! Gelukkig was je voorgevoel fout deze keer ! Veel beterschap voor Summer he ! Wat een opluchting he ! Grtjs Ann

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Wat moet jij blij zijn dat je voorgevoel deze keer fout was. :D
Gelukkig is alles goed.

Hopelijk heeft Summer niet al te veel pijn als ze eenmaal goed bij gekomen is.
Omdat ze zo'n goede conditie heeft zal ze ook wel lekker snel opknappen.

Groetjes Marlies ;)

Gerda

Hoi Caroline,

Fijn dat alles tot nu toe goed verlopen is met Summer! Ze is echt een bikkel!

Liefs, Gerda

imv

Pffffffff wat een spanning hier allemaal weer  ??? :-\

Gelukkig gaat alles nu weer goed.
Ik zie je maandag  8) (als dat nu tenminste nog uitkomt?  ::) )

groetjes Irene

carco

Fijn dat jullie Summer al weer thuis is.
En heerlijk dat alles goed gegaan is  :)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hoi hoi!!

Met Summer is alles goed, ze is rustig en al minder gedesorïenteerd, ook ben ik al even met haar hier voor op het grasveldje geweest en heeft ze geplast.  :D En .... ze lijkt het wel fijn te vinden, de geborgenheid van de bench.  ;)

Dank je wel voor jullie lieve woorden, ik hou jullie op de hoogte.  :D

En Caroline en Irene, maandag kan gewoon doorgaan hoor .... Summertje ligt lekker in de gang en heeft geen last van jullie .... ze stink alleen een beetje, nog van het etter was er uit haar kwam zo zei de da.  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Caroline,

Sorry ik bedoelde inderdaad je schoonmoeder. Wat dom van me. Ik blijf duimen dat het goed blijft gaan hoor.

Fijn te horen dat je gevoel je deze keer in de steek heeft gelaten. Gelukkig maar hè.

Goed om te lezen dat alles goed is verlopen voor jullie Summer.

Groetjes Anja

margreet

hallo Caroline,

Goede berichten hier lees ik, gelukkig maar.
Voor je het weet hobbelt ze weer achter Ed aan.

groetjes Margreet

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik lees eigenlijk net het bericht van Summer, wat zullen jullie in eerste instantie geschrokken zijn ! Wat ontzettend fijn dat alles voorspoedig verlopen is en dat ze zelfs al een plasje gedaan heeft op het grasveldje !!

Ik ben ontzettend blij voor jullie dat alles achter de rug is en Summertje al langzaam aan het opknappen is ! Geef haar maar een dikke knuffel  :-* :-*

En dan ook weer een eitje !! Gefeliciteerd hoor  :D

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...ik hoop dat je lieve Summer vannacht goed zal slapen , en een geluk dat ie pijnstillers heeft , dat zal hem heel erg goed doen om lekker te slapen,  hopelijk gaat morgen alles beter en met de antibiotica zal het wel goed zijn he ! Leuk dat je valkjes en donsjes allemaal op en top zijn he ! Ik hoop dat Pablo en Coco het even goed doen als Eros en Perle laatst en de anderen he ! Veel geluk ook met de eitjes van hen ! Ik ben echt al benieuwd om de volgende donsjes te zien he . Het is altijd lekker spannend daar bij jou !
En mijn geheimpje ..........ik vind Dorith een lieve schat hoor !
En een Beauty uiteraard . Grtjs Ann