## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline



Dank je wel ....  :-*

Unique is eindelijk gestopt met fluiten  ::) niet dat hij hard of vervelend floot hoor ..... heel zacht en hele mooie deuntjes.  :)

Ik ging net even bij hem kijken .... wilde hem even knuffen maar hij is heel erg boos op me .... ik denk dat hij mij de schuld geeft .... ik heb zijn meisje uit de kooi gehaald .... ik heb zijn blok weggehaald .... hij is echt heel boos.  >:( :'(

Jeetje .... wat een pech heb ik dit seizoen .... eigenlijk hebben wij een vervelende hobby.  :'( :'(

Hopelijk voel ik me weer wat optimistiser na  een nachtje slapen want op het moment zie ik even alleen maar de nare dingen die onze hobby met zich meebrengt en kan ik de mooie dingen even niet zien.  :-\ :-[

Sorry!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Je hoeft je niet te verontschuldigen.
Het is niet meer dan normaal dat dit gevoel nu in je opkomt.
Het is niet niks wat er allemaal op korte tijd is gebeurt.
En als je een valkje waar je zo aan verknocht bent verliest is het logisch dat je geen mooie dingen op het moment ziet.

Maar lieverd de zon gaat ook weer voor jou schijnen daar ben ik van overtuigd.

Heel erg veel sterkte ik zou willen dat ik iets kon zeggen of doen om de pijn/verdriet te verzachten.

Weet dat ik aan je denk :-*

carco

Ach arme: ik begrijp het precies.

Ik heb ook op het punt gestaan de blokken het raam uit te gooien en het bijltje er bij neer te gooien.
En je weet ook tegelijkertijd dat je het niet doet omdat deze hobby je ook veel te lief is.

En Sanne weet die al iets? Of moet je het haar nog vertellen als ze terugkomt van vakantie? Ook al heel moeilijk.

Geniet van de rest, van je mooie I-nest  :-*

Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anja

Citaat van: *~Jeanine~* op 27 april 2008, 23:06:13
Hoi Caroline,

Je hoeft je niet te verontschuldigen.
Het is niet meer dan normaal dat dit gevoel nu in je opkomt.
Het is niet niks wat er allemaal op korte tijd is gebeurt.
En als je een valkje waar je zo aan verknocht bent verliest is het logisch dat je geen mooie dingen op het moment ziet.

Maar lieverd de zon gaat ook weer voor jou schijnen daar ben ik van overtuigd.

Heel erg veel sterkte ik zou willen dat ik iets kon zeggen of doen om de pijn/verdriet te verzachten.

Weet dat ik aan je denk :-*



Hoi Caroline,

Bij de woorden van Jeanine wil ik me helemaal aansluiten. Logisch dat je verdriet hebt maar ook voor jou gaat het zonnetje weer schijnen. Hoe moeilijk het nu ook is en al zie je het nu niet.

Je bent een sterkte vrouw en wij denken aan je.

Knuffels van ons allemaal.

Groetejs Anja

*Esther*

Ach wat rot nou,
geen woorden voor.
Sterkte!

gr Esther

*Manon*

Hoi Caroline,

Jee meid, wat een verschrikkelijk nieuws is dit!
En wat erg dat je je lieve Fleurtje in je handen hebt en niks kunt doen om haar te helpen.
Dat je hier helemaal kapot van bent is goed te begrijpen en dat je het even helemaal hebt gehad is ook heel goed te begrijpen, daar hoef je je inderdaad niet voor te verontschuldigen.

Ik wil je ook heel veel sterkte wensen en hopelijk komt er een mooi donsje uit het eitje van Fleur, dat is dan wat ze voor je achter heeft gelaten en misschien geeft dat je troost.

Ik denk aan je  :-*

Groetjes Manon

Kimm

hoi caroline,

wat vind ik dit verdrietig voor jou.....
heel veel sterkte :-*

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline



Sanne weet nog niks en krijgt het ook pas te horen bij thuiskomst .... ze heeft vannacht verschrikkelijk gehuild van heimwee.  :'( :'(

Overdag ging het weer geweldig maar ben benieuwd hoe het vannacht gaat.  :-\

Maakt me ook niet vrolijker hoor  ;) ik mis m'n meisje vreselijk.  :-[

Maar .... ik gun het haar van harte .... ze heeft het heerlijk daar, gaat van de week 2 x zeilen, 5 minuten lopen van subtropisch zwembad, 5 minuten lopen van zee maar helaas ook 2 uur rijden van haar mama.  ;)

En inderdaad stoppen kan ik niet .... ondanks alle pech, verdriet en ellende heb ik dit seizoen ook veel geleerd, gevochten en genoten .... het is denk ik ook de manier waarop ....

Bedankt voor het herrinneren.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

 :o
Meis, wat vind ik dit erg voor je.
Dit is toch ook een van mijn grootste angsten.
Klinkt misschien een beetje raar, maar ik ben blij dat je bij haar was toen het gebeurde... dat ze niet alleen was, maar in de vertrouwde handen van haar lieve basinnetje.

Sterkte, Caroline  :-*
Rust zacht, Lieve Fleur...



Liefs,
Monique

xx-inge-xx

wat erg voor dat je valkje overleden is.
en dat ook nog in je handen.
het is zowieso altijd heel erg om een huisdier te verliezen.
ik wens je veel succes met het verwerken van het verlies.

Caroline



Nog even snel .... ik moet Harrie gaan pappen hij mag het vandaag zelf uit het bakje gaan eten .... ben benieuwd.

Met Damian gaat alles goed, hij ligt nog in de coufeuse maar ben vanavond weer even lekker bij hem wezen kijken samen met Thomas en heb hem even lekker geaaid over zijn bolletje, borstje en handjes.  :-*

Nog even een link .... was ik door de dood van Fleurtje helemaal vergeten .... ik had vanmorgen nog een update geschreven over Sanne diploma B zwemmen en over Damian.  ;)

Klik op de onderstaande foto en je komt in mijn andere dagboekje.  :D




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*

Hey Caroline,

Sterkte gewenst met het verlies van jouw Fleur!

Liefs Petra
(Immetje)


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....wat een triest verhaal van je Fleurtje , ik lees het nu pas , wat erg . Heel veel sterkte meid !Hopelijk kan je het een beetje verwerken de komende dagen .....rust zacht lieve Fleur en nu ben je weer bij je grote liefde Binky....jullie zijn weer samen he !  :'( :'( 

Ann



Peggy

Hoi Caroline,  met tranen en ongeloof lees ik nu het nieuws pas van jouw Fleurtje. Wat vind ik dit toch ontzettend erg voor je...zo onverwacht...je schrikt je rot hè  :'(
En och germ Unique,  je mooie ventje snapt er helemaal niks van  :'(
Je hebt idd al veel ellende meegemaakt de laatste tijd meid maar je gaat er heel goed mee om;  ik ben heel blij dat je hier je hart zo goed kunt luchten en dat je het er moeilijk mee hebt,snappen wij allemaal...het is ook niet niks.
Ik wens je heel veel sterkte toe met het plotselinge verlies van jouw mooie lieve Fleur  :-*
Lieve Fleur;  rust zacht meissie...nu ben je weer bij jouw Binky. Doe je,voor mij, ook even de groetjes aan mijn lieve Nikkie  :-*

De foto's van Damiam brengen wel weer een glimlach op mijn gezicht...wat een heerlijk manneke zeg!
Nogmaals gefeliciteerd hoor enne sterkte Caroline met het missen van je meisje Sanne..gelukkig weet je dat ze het,met name overdag dan, heel gezellig heeft.
Een dikke knuffel van mij,voor al je verdriet op dit moment  :-*
Liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

♥Debby♥

Caroline,

veel sterkte met het verlies van Fleur... het lijkt me vreselijk om mee te maken.. en wat was ze mooi!

Ik hoop dat ze nu samen met Binky is..

Sterkte nogmaals!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.