## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Caroline,
Hoe is het in de ziekenboeg?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Lisa

Hoi Caroline,

Heb je al gehoord hoe Yesni komt te heten. Het staat in het boekje van Jeanine en Armanny en het boekje van ons mam.

Zijn er nog steeds zieke? Heel veel beterschap nog voor allemaal.

Groetjes Lisa

Caroline



Pffffh .... ik ben total-loss!!  :-\

Wat een gekke drukke dag .... vanmorgen om half 7 mijn wekkertje .... de valkjes verzorgd en mezelf gedouchd .... haren föhnen en Ed en de kids wakker maken .... die wassen en aankleden, ontbijten en ..... kids naar school brengen en meteen door met Jasper naar de Early bird, zijn speciale klasje waar hij elke woensdag heen gaat 20 km verderop, terwijl Jasper daar is gaan Ed, Sophy en ik altijd Den Bosch in .... lekker ontbijten bij La Plaza en een beetje winkelen als we wat nodig hebben.  ;) We moesten voor Sanne wat makkelijke kleren halen, zij gaat zaterdag een week met familie naar Port Zélande en daar ook nog 2 dagen zeilen. Eenmaal Jasper weer gehaald als een speel terug naar Veghel, half 1 Sanne en Thomas gehaald, 3 kwartier de tijd om te eten met zijn zesjes .... heeft Sophy een diarreeluier van oor tot grote teen, voor en achter dus die snel in bad gedaan en alle kleren gelijk in de machine .... hup, allemaal weer in de auto, naar Sanne's zwemles, kijkles vandaag dus ook papa mee en dus ook alle andere kindjes.  ;) Na het zwemmen nog even naar de apotheek en drogist en AH ...... 3 kwartier de tijd om te eten en hup .... wééééér in de auto ..... naar school .... meneer Jos gaat een maand huizen bouwen in Afrika voor de arme kindjes  ;) en nu was er Afrikamarkt tot 19 uur op school, alle kindertjes hadden weken geknutseld en allemaal moois gemaakt wat we in alle versierde klassen konden kopen, was erg leuk trouwens.  :D

En nu .... liggen de kindertjes schoon gewassen in bed, valkjes hebben gegeten en zijn gewogen, Harrie heeft pap gehad en Ed heeft snel even gestofzuigd, gedweild en de keuken opgeruimd, oh en .... eitje 5 ligt bij Pablo & Coco .... eitje 1 en 4 zijn bevrucht, eitjes 2 en 3 helaas niet  :-\ eitje 5 is nog even afwachten, dit kan ik nog niet zien.

Pffffh, half 9 .... we kunnen gaan zitten!!!!!  ;D ;D ;D

De buikgriep .... is een vreemde buikgriep, je kotst één dag je longen uit je lijf .... bent die dag of een andere dag erna ook flink aan de diarree en dan ben je beter zou je zeggen maar dit is niet zo helaas .... het heeft een hele lange nasleep .... zeker een week of langer merk ik aan Thomas die als eerste begon maar ook aan mezelf de rest van mijn gezinnetje ben je nog heel erg moe/hangerig en heb je totaal geen eetlust.  :-\ Thomas is nagenoeg weer de ouwe .... Ed en ikzelf eten wel weer normaal maar hebben nog steeds een megavol gevoel zelfs na een sneetje brood  ::) .... Sanne en Jasper zijn ook nog erg moe en eten nu ongeveer de helft van wat ze normaal eten en Sophy is erg stil voor haar doen, drink maar de helft van haar flessen en eet verder ook nog niets, om te voorkomen dat ze te weinig drinkt geef ik haar fles nu in 2 etappes.

Maar goed .... als je het andere leed leest zoals nu bij Anja en Ton, bij Cobie en kijkt wat Mandy en vele andere de laatste tijd te verwerken hebben gehad .... och wat klagen we dan.  ;)

Komt helemaal goed hier hoor.  :D Nog even een paar drukke dagen .... alles wassen en pakken voor Sanne, die dus een week weg gaat, zaterdag diploma B zwemmen van Sanne en aansluitend meteen door naar Zee om haar weg te brengen .... ze zou eigenlijk vrijdag gaan moet moet nu een dagje later i.v.m. met het zwemmen.  ;)

Ik zal snel proberen foto's te maken van de bijna grote lummels.  ;)

Immetjes en mailtjes heb gekregen maar .... sorry  :-[  ik heb geen puf meer om ze te beantwoorden .... ik ga nog een beetje hier en daar bladeren en dan zoetjes aan mijn bedje opzoeken.  8)

Groetjes en tot gauw!!!

PS. met de jongen en alle andere valkjes gaat het prima, kleine Joop! heeft fluitles  ;D van zijn grote broer Kouros, zo lieffffff, ze zijn echt gek op elkaar .... ze kroelen en knuffelen elkaar echt heel erg lief ... en gisteren moest ik zo lachen .... stond Joop! heel stoer vleugeltjes uit elkaar de tokkelen tegen Harrie .... maar die begreep er geen nota van en begon meteen luid te bedelen waarop Joop! hem aankeek van: spoor jij wel helemaal??  :P

PS2. ik ga gauw even neuzen, Lisa, ben heel erg benieuwd.

Jij ook heel veel sterkte hè meis, het wordt een zwaar weekend voor jullie  :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wowdiewow wat een drukte bij jou :o
veel succes om dit alles in goed banen te leiden!!
Doe maar rustig aan met die foto's en denk vooral ook aan jezelf!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Caroline,

Doe het maar even rustig aan met jezelf, we zien uiteraard heel erg graag weer foto's van je knappe valkjes, maar eerst zorgen dat je een beetje opgeknapt bent !!

Knuffel voor de kleintjes  :-*

Groetjes, Karin

*~Jeanine~*

Je hebt het echt weer giga druk :o :o

Ik sta er iedere keer weer versteld van hoe je het toch allemaal weer klaarspeelt ::)

Hoop dat jullie nu wel allemaal een beetje zijn opgeknapt en de vervelende nasleep nu onderhand over is.

Alweer eitje nummer 5 bij Pablo en Coco. Jammer dat nummer 2 en 3 niet bevrucht zijn  :'(  hopelijk nummer 5 weer wel een nestje van 3 is toch ook mooi. Of ze legt er nog meer bij  ???


Stuur je zaterdag wel een sms als we jou schatjes veilig hebben opgehaald ;)

Caroline



Ik dacht gisteren met bijlezen .... wat ben ik toch overal ver achter maar was al weer helemaal vergeten dat ik er dinsdagavond niet was, was ik kletsen bij mijn schoonzusje.  ;)

Verder Ed, Sanne, Thomas en ik weer ietsje beter .... helaas gisteren Sophy en Jasper beide nog een keer gespuugd  :-\ Jasper zijn schoon gewassen zomerjas helemaal vol, Sophy mij, zchzelf en mijn bed  >:( :-[ :-X en Sophy en ik waren een beetje aan de diarree .... vandaag mogen we nog niet klagen .... alleen Sophy wat jengelig en nog niet de hele fles leeg .... maar in plaats van de helft alweer 2/3  :D

Leuk nieuws .... alle 4 de I-tjes zijn uitgevlogen en weten ook alweer zelf de weg naar het blok te vinden.  :D

Ik probeer later op de dag foto's te maken .... we zijn nu met de achtertuin bezig .... helemaal leegmaken, daarna met de hoge drukreiniger en weer leuk aankleden .... dan is hij weer zomerklaar.  :D Zal wel een paar daagjes duren.  ::)

Harrie=Hagrid krijgt nog maar 1 x per dag pap .... heeft ie honger heeft ie pech ....  :-[

Oh en ik ga NIET ook een paar daagjes naar Port Zélande .... ik zou eigenlijk ook samen met Thomas, Jasper en Sophy gaan (Ed moest die dagen werken van 14.15-23.30 uur en zou voor de beestjes zorgen), even lekker eruit maar ik heb zoveel drukte aan m'n hoofd dat ik er eigenlijk geen rust voor kan vinden en heb besloten om lekker thuis te blijven. Het is niet niks om voor 2-3 dagen weg te gaan met 3 kleintjes .... je moet zoveel meeslepen en dan ook  nog alleen .... nee .... ik ga gewoon lekker relaxen in mijn eigen opgeknapte tuintje, terwijl de boys lekker in de nieuwe zandbak spelen.  ;)

Boterhammetje is op .... ik ga weer wat doen ....



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...leuk dat je de achtertuin ook weer zomerkaar maakt , gaan er bij jou ook soms valkjes naar buiten los of in de kooi of voiliere ? Ja en de kindjes in de zandbak , hihi ....die tijd is al voorbij hier :P...die Matthias wordt al een puber hoor :-\.

Fijn dat het weer zo goed gaat daar met Hagrid , de I-tjes en al uitgevlogen allemaal ,  tof dat ze hun weg al terugvonden naar het blok he ! Jij heb het ook zo druk met vanalles ...is er dan nog tijd over om foto's te maken dan ...amai zeg ! Denk ook soms aan jezelf he , eens jezelf lekker verwennen he meid ! ;D 
Ik ga maar eens mijn voetmassage uithalen hier , terwijl de valkjes slapen  kan ik terwijl lekker genieten daarvan...haha !
Grtjs Ann



Mara

Hoi Caroline

Ik wil ook hier even zetten dat ik het heel fijn vindt dat Yesni een goed huisje bij Jeannine (en familie) gaat krijgen.

Hoe is het vandaag met jou?

Groetjes

Mara

Anke

Hoi Caroline,
Ik kan me heel goed voorstellen dat je lekker thuis blijft om van je tuin te genieten :)
Al de stress van een weekend alleen met de kids weg, kan je nu wel even missen.

Het zit je niet mee he met al het overgeven je gezin.....

Fijn dat het goed gaat met de I - tjes ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline



Foto-reportage, 24 april 2008.


Ik heb mijn best gedaan .... helaas zijn veel foto's niet zoals ik had gewenst. Ik ging eind van de middag met mijn reiskoffertje met valkjes bij de bank zitten, kleedje op de kussen, camera erbij .... batterijen leeg  :-\ .... reservebatterijen uit de lader gehaald .... vergeten op de laden.  >:( >:(

Dus moest ik wachten tot ze vanavond waren opgeladen .... helaas was het toen donkerder in huis dus minder mooie foto's .... volgende keer beter.  ;)


Indy gaat zoals bekent naar Anke.  :D


Indy verwaant kijken.  8)


Indy opgestapt .... helaas overbelicht.  :-\


Iwan gaat naar Mieke, de moeder van Jeanine en de oma van Amanny(tuurlijk ook van haar broertje en zusje  ;) ).  :D


Iwan wordt dan Remy.


Iwan  :-*


Iwan opgestapt.  ;)


Iwan laat even zijn prachtige kuif zien.  ;D


Igor gaat bij Irene (IMV) wonen.  :D


Igor wordt dan George (Cloony)


Ben ik niet net zo sexy??

Nu eerst even een oude foto van Iggy ....


Deze maakte ik vrijdag 18 april .... hij was toen uitgevlogen, 3 weken en 2 dagen oud, dit is werkelijk extreem vroeg.  :o


Iggy gaat naar Jeanine.  :D


Iggy heeft net als zijn grote broer Hagrid, pareltjes.  :D


Iggy wordt Gorgi.


Iggy opgestapt .... helaas ook overbelicht.  :-\


Iggy en Iwan = Gorgi en Remy


Nog een keer ....


.... en nog een keer.  :-*


Indy en Igor = George  ;)

De groepsfoto's volgen ....  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

 :-* :-* :-*

Bedankt voor de mooie foto's

Doe je het nog even lekker rustig aan ?!?  8)

Groetjes IRene

Caroline



Vandaag, 24 april 2008,

film Hagrid en groepsfoto's.


Harrie = Hagrid gedroeg zich vanavond weer als een varken.  :o

Gisteren moest ik dus bijna de hele dag weg, deze kans heb ik gelijk aangegrepen om te kijken wat Harrie = Hagrid doet als ik er niet ben. Even voor de duidelijkheid, hij kreeg dinsdagavond 20.00 uur pap en woog 89 gram, woensdagochtend NIET maar kon hij de hele dag eten van gras - en valkenparkietzaadjes, rode en gele trosgierst, donkerbruine boterham, gekiemd kiemzaad, eivoer en snoepvoer, genoeg zou ik zo zeggen.  ::) :-[

Gisterenavond woog hij nog maar 60 gram, dus had duidelijk helemaal niks gegeten .... na de pap (= Nutribird met eivoer er door) woog hij weer 88 gram .... vanmorgen heb ik hem weer niks gegeven .... vanavond om 19 uur woog hij 63 gram en net na de pap weer 91 gram.

Zijn bakje pap was leeg, de lepel ook, kijk mee hoe kwaad hij dan wordt  :o :o



Zoals jullie zien zit hij dan ook helemaal vol met pap .... vandaag dus geen foto's van Harrie = Hagrid.  ;)


V.l.n.r. Indy, Iwan, Iggy en Igor.










V.l.n.r. Indy, Iwan, Igor en Iggy.


V.l.n.r. Iwan, Indy, Igor en Iggy.

Veel kijk plezier.  :D :D

Tot gauw.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Komt die veelvraat naar mij toe  ???  :-X
Volgens mij had ik hem een andere naam moeten geven  :-[

Geweldige foto's voor de rest.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




♪ Marlies