## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Gaat weer al wat beter met Thomas ?

Ik heb de calcitad een paar jaar geleden gewoon bij m'n eigen da gehaald. Als ze het niet in huis hebben, kunnen ze het ook bestellen.

Ik heb hier ook al eens 3 valkjes gehad met kalkgebrek, zij konden niet lopen en normaal op de pootjes staan. Ze konden wel m'n vinger vastpakken met hun pootjes.

Van Feld kreeg ik toen te horen dat het kalkgebrek kon zijn en hij vertelde dat ik daar calcitad voor kon gaan halen.
Ik ben de valkjes donderdags wat in de pap gaan geven, ( want ik had ze naar binnen gehaald ) en zondagavond begonnen ze met behulp van hun snavel al te lopen.

Ik gaf ze toen nog 3 keer per dag pap en dan deed ik eerst een klein beetje pap in het spuitje, dan 1 druppel calcitad en dan vulde ik het spuitje af met pap. Ik zorgde altijd dat de druppel calcitad er als eerste mee uit zou gaan.

Misschien heb je hier wat aan.

Met het water waarin de calcitad in zit zou ik geen pap maken, ik denk dat je dan een beetje veel over doseert.

Succes,
Marlies ;)

*Manon*

Wat een mooie foto's Caroline,

Wat lijken de broertjes op Tibeau Tinco zeg!  :o :o

Ook de foto's van Indy tussen de rozen zijn echt super, wat een leuk idee ook  ;D

Groetjes Manon

carco

Succes voor straks Sanne!

Simone heeft ook een spannende dag die moet straks naar het NK turnen toe!!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Anke

Hoi Caroline,
De foto's van het grut zijn echt SUPER

Die Indy al uitgevlogen.... Go girl go ;D
Ik ga duimen voor Sanne om 14 uur :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Annelies

Hoi Caroline

Super foto's weer en ik heb zeker weer genoten maar wat gaat het weer hard bij je.

Indy alweer uitgevlogen en die jongens ook alweer zo groot.
Ik vind het wel lachen hoor de Hagrid hij houdt je wel lekker bezig.

Je hebt weer 5 babie kanjers zitten hoor.

Gr. Annelies

Dierenfreackske

Hoi ,wauw Caroline...war een supermooie foto's weer , en ik heb weer genoten hoor ! Whaaahaaaaa wat gaat het snel zeg , Indy die al uit de kooi vliegt en op de vinger zit , wat een beauty ook ....Wat een geluk dat Georgi ook bij Jeannine komt , ook een prachtvalkje hoor ! Grtjs Ann

Caroline

Even heel snel ...... Sanne is door en mag zaterdag diploma B zwemmen  :D en ik ...... ben ziek .... geef over vanaf 5 uur vannacht en ben flink aan de diarree, ik hou geen druppel water binnen.  :-\ :'(

Balen dus.  :-X

Hopelijk tot gauw.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Wat goed van Sanne !!  ;D
En nu jij ziek  :-\ ........ beterschap !!  :-*

En kijkplezier had ik zeker !! :D :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Caroline,
Fijn dat Sanne mag gaan afzwemmen!!!

En wat jezelf betreft:
Heel veel beterschap!!!

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

imv

Hoi hoi
Getsie, ben jij nu ziek?  :-\ :(
Gelukkig mag Sanne afzwemmen.. en nu moet jij maar heeeeel snel opknappen.

Groetjes en een kus voor George,
Irene

*Manon*

Van harte beterschap Caroline!

Wat fijn dat Sanne mag gaan afzwemmen  ;D ;D ;D

Hoe is het ondertussen met Thomas, knap hij weer wat op.
Als het eten er maar weer in blijft, dan is ie al weer een stuk op de goede weg. Nu jij nog  :)

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...heel veel beterschap hoor ,
:-[

Grtjs Ann

Caroline

Thomas had gisteren een redelijke goeie dag, nniet meer overgegeven maar nadat hij weer wat lichtverteerbaar was gaan eten heft hij nu de diarree gehad de hele dag. Inmiddels slaapt hij lekker.  :)

Zelf heb ik dus overgeven en diarree tegelijk inmiddels is mijn eerste thee erin blijven zitten, met lekker veel suiker. Pffffh .... ik ben echt een vaatdoek .... het is namelijk ook nog mijn tweede dag ongesteld, niet echt mijn favoriete dag en .... daar hoort migraine bij.  :-\

Het is lang geleden dat is me zo beroerd voelde.  :'( :'(

Uitgerekend vandaag heeft een collega van Ed een bruiloft dus zijn er al een helehoop vrij .... Ed had vanmiddag voor Sanne haar zwemmen vrijgenomen dus moest hij vanavond werken van 6 tot 11. Oma en opa zijn met Sanne naar zwemmen geweest zodat Ed bij de andere 3 kindjes en mij   kon blijven ... vanmiddag had ik ook nog flinke koorts erbij maar die ik nu de thee binnen is gebreven met de paracethamol wat gezakt.

Ik kruip mijn bedje weer in met een beker thee en een flesje voor Sophy, die is erg huilering vandaag net als Jasper trouwens, ik hoop niet dat die ook ......  :-\

Bedankt voor de lieve berichtjes.  :-*

PS. valkjes maken het goed, ik had tegen Harrie gezegd nou laat maar zien  dat je kunt eten maar ik heb hem net om 5 uur maar pap gegeven .... hij was namelijk 64 gram .... hij verrekt het gewoon.  :-\

PS2. terwijl ik dit type krijg ik een telefoontje van mijn schoonzusje .... daar is Sanne vanmiddag na het zwemmen gaan spelen en heeft er gegeten .... ze kom tnu naar huis .... ze moet spugen en heeft buikpijn.  :-\

Kan mijn lol niet op  :-\ :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Annelies

Oh meid wat erg, jezelf belabberd voelen en dan ook nog eens zieke kinderen.

Ik hoop dcat je schoonzus nog even gaat helpen, ik denk aan je en zal voor je duimen dat het toch nog mee gaat vallen en dat Ed dan maar snel thuis mag komen.  ;)

Liefs Annelies

Kaatje

Hoi Caroline,

Fijn dat Sanne volgende week mag afzwemmen, voor de rest wil ik jullie heel veel beterschap wensen met alles  ::)

Groetjes, Karin