## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

carco

Ws. zal je osteovit/calcitad opgestuurd krijgen, dat heb ik ( en een heleboel anderen hier) ook via hem.

Het is helemaal duidelijk verder: arme lieve witte Iris: rust zacht  :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*~Jeanine~*

Hoi hoi,

Ik had natuurlijk alles al uitgebreid aan de telefoon gehoord.
En voor Iris/Melody is het beter zo dat ze toch jong is overleden. En voor de rest over het algemeen toch een goede uitslag.
Tenminste niks waar jij iets aan had kunnen doen en niks waar een ander dier of mens ziek van kan worden.

We kijken (ons mam en wij) uit naar de komst van de broers van Melody.

:-*

imv

Hoi Caroline,
Wat een drama bij jou.. hopelijk zal het tij snel weer keren...
Ook zieke kindjes is een drama...

Even iets leuks: Jullie hebben hier in Caroline's dagboekje kunnen lezen dat ik 1 van de I-mannen ga krijgen...
Mijn vogel gaat George heten  ;D
Ik vernoem hem naar George Clooney, die is ook grijs.. en ook een lekker ding  :P

Dusseh... geef George maar een dikke kus van mij  :-*

Groetjesssssssss
IRene

Peggy

Je hebt het heel duidelijk verwoord hoor.
Heb wel een vraagje;  geef je nu iedere keer dit koppel extra kalk tijdens de kweek of al je koppels?  wat je kunt dit toch niet van te voren zien aankomen ?


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline



Ik ga alle koppels preventief tijdens de kweekperiode geven, Peggy.
Het is altijd beter, zo vertelde Sophie maar niet altijd nodig maar net wat jij schrijft, je weet het niet van te voren, dus .... alle koppels preventief.  ;)

Iedereen bedankt.  :-*

Irene, zowel Iwan als Igor hebben een knuffel gehad, ik weet nog niet wie George en wie Remy wordt.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd  :-[ Helaas kon het wegens omstandigheden niet eerder  :(

Het is toch altijd fijn om bevestigd te zien dat je er zelf niets aan had kunnen doen, maar het blijft jammer, verdrietig en sneu. We weten allemaal dat je zo ontzettend je best doet met je jongen. Echt petje af. Helaas kunnen dit soort dingen nog steeds gebeuren.
Hoe kort haar leventje ook is geweest. Ze had geen beter huis kunnen hebben om in geboren te worden en bijna geen betere toekomstige baasje kunnen hebben, Jeanine.

Rust zacht lieve Iris/Melody....

Liefs,
Monique

Kaatje

Hoi Caroline,

Fijn dat je nu de uitslag hebt van Iris en er niks besmettelijks blijkt te zijn. Verder wil ik je heel veel sterkte wensen met Thomas, geef hem maar een dikke knuffel en uiteraard hoop ik dat hij snel opknapt !

Fijn om te lezen dat het met de rest van de koppels en de kleintjes erg goed gaat ! Hagrid zal zijn naam best eer aan doen en straks ineens uitgroeien tot een grote stevige valk. Op dit moment vind hij het kennelijk heerlijk om door jou in de watten gelegd te worden  ;D

Ik kan me overigens wel voorstellen dat je inmiddels zoiets hebt van, ... ga nu maar eens zelf eten en hopelijk gaat dit ook snel gebeuren zodat Caro hem snel in de armen kan sluiten  ;)

Ik hoop dat iedereen deze nacht wat rustiger zal slapen !!

Groetjes, Karin

*Petra*

Hoi Caroline,

Nou, hier is veel gebeurd vandaag!
Allereerst natuurlijk beterschapwensen voor Thomas.
Hopen dat niet de rest van de fam. aan de beurt komt.

Fijn dat Iris niet aan een besmettelijk iets is dood gegaan.
Maar mijn oudste valkjes zijn nu ook 2 weken, en het blijft heel sneu, als ze toch al zo groot zijn.

Een wip tussen Armani en Princess? Wouw, geweldig!
Ik hoop dat ze sitekem toch al aan het oefenen zijn geweest  ;).

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline



Pffffh, ik hoor net een oerkreet van boven .... ik ernaar toe gerent .... heeft Thomas liggend in zijn slaap zijn bed helemaal ondergespuugt.  :-\

Kon ik weer opnieuw beginnen .... ik had vanmiddag alle bedden verschoont, op die van ons na, die had Thomas vannacht al volgespuugd.  :-\

Had ik toch te vroeg gejuichd, ik dacht het is weer voorbij nadat hij vanaf vanmorgen niet meer had overgeven, al zijn drinken bleef erin, eten wilde hij vandaag verder niet alleen vanavond wat appelmoes .... uitgerekend dit is er ook weer uitgekomen.  :-\

Hopelijk morgen een betere dag voor hem en geen bedden meer verschonen voor mij.  ;)

Ik ga naar mijn bedje .... proberen te slapen.

Trusten allemaal.  :-*

PS. bedankt voor het medeleven afgelopen week.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Nou hoop dat het de laatste keer is dat Thomas heeft gespuugd.
Germ kereltje. Hoop dat hij niet ook weer koorts erbij heeft gekregen.
Veel sterkte ermee.

Trusten voor dadelijk en hopelijk morgen een betere dag.

*Petra*

Hey Caroline,

Hoop dat het nu dan toch echt over is  :-\.
Dat de rust hem vannacht goed zal doen, en morgen weer iets kan verdragen.  Voor jou ook een goede nachtrust gewenst!

Groetjes Petra  :D



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Wat vervelend dat Thomas zo ziek is. Het is zeker geen pretje om dit elke keer op te moeten ruimen, en al zeker 's nachts niet. :-\
Hopelijk besmet hij de rest van het gezin niet.


Gelukkig is er bij Iris niets besmettelijks  gevonden.

Wat Hagrid betreft, ik had er 2 jaar geleden ook zo eentje. Moedeloos werd ik ervan, weten dat ze het kunnen en het dan niet doen. Deze was nog ouder dan Hagrid. :-\
Op een gegeven moment heb ik de nieuwe eigenaar laten weten dat ze hem maar moesten ophalen .
Ik heb ze wat pap mee gegeven voor het geval dat......
Twee dagen later kreeg ik een berichtje dat het valkje gewoon lekker van de zaadjes at, en niet meer zat te bedelen.
Waarschijnlijk was het gewoon een gewoonte omdat hij mij bleef zien.

Als ik hier in de volière kijk als er jongen zijn, dan zitten ze ook nog vaak met 12 weken te bedelen bij pa terwijl ma zit te broeden.
Makkelijk toch....als je er zelf niets voor hoeft te doen. :P

Groetjes Marlies ;)

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....ik hoop dat Thomas niet meer heeft gespugd
en hopelijk goed heeft geslapen en jij ook natuurlijk en je geen bedjes hebt moeten verschonen deze nacht ! Hopelijk blijven de andere kindjes gespaard he ! Wat een opluchting ook van je uitslag over Irisje....gelukkig niets speciaals gevonden die de andere jongen in gevaar konden brengen he ! Je mag op je beide oren slapen  ;D
Hoe gaat het ondertussen met je andere I-tjes ? Begint hun verenkleedje goed te groeien ? Wat zie je het oudste al heel snel veranderen he ,Indy en de andere I-tjes volgen snel he !

Ik vind Hagrid ook een moppie hoor...een echt schatje is het ook !
En Armani en princess zijn al aan het oefenen he !  ;D ;D

Lief stelletje hoor ! Grtjs .




Lin

Ik ben blij dat alles goed gaat bij je (op thomas na) en dat je ook weer een ei hebt en gewipwap hebt gezien.

De uitslag verbaast mij ook wel. Ik denk dat ik hier ook maar wat extra kalk kan toedienen. Lijkt me iets erfelijks, of niet?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mico

Hai caroline,

Fijn voor jou om te lezen dat er niks met Melody was dat de andere valkjes kan besmetten..dat is gelukkig dan een hele zorg minder  :D
En we hopen voor je dat Thomas zich vandaag weer beter voelt want dat is nooit fijn als kinderen ziek zijn.

Groetjes,
Miranda en Corine