## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Caroline

Hoi hoi!!!!!!

Ik ben blij blij blij!!!!

Ik heb net een andere laptop gekregen ......  :P ik ben dus straks even offline .... moet nu eerst even mijn "ouwe" laptop weg gaan brengen voor reparatie en daarna ga ik me rustig richten op de nieuwe.  :D

Dus .... straks even niet online maar .... niet voor lang. hoop ik.  ;)

Tot gauw!!!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Annelies

gaaf gaaf

Wil mook gelijk alles weten hoor van de babies, poppen  ;D ;D ;D ;D

Heerlijk joh voor je dat je andere laptop heb gekregen. Super

Liefs Annelies

*~Jeanine~*

*Manon*

Hoi Caroline,

Nou dat zou fantastisch zijn dat je een leenlaptop krijgt zeg, kun je weer lekker mailen hier.

Ik heb ook wel een laptop over, maar je woont wat ver weg hé  :( als ie het nu vorige week begeven had, had je 'm zo mee kunnen nemen als je toch in slagharen was... maar ja.. dingen lopen nooit zo makkelijk als je graag wilt, maar ik hoop echt dat je snel weer online kunt komen.

Hoeven we je ook niet zo te missen  ;D

Groetjes Manon

Caroline

Online!!!!  :D

Nog niet draadloos dus .... ben even puzzelen.  ;)

Tot zo!!  ;D ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

yes

Je bent er in ieder geval.
Alles is beter dan helemaal niet ;)

Annelies

Hoi Caroline

Welkom in je eigen boekje leuk dat je er weer ben  ;D ;D ;D ;D ;) :P

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...wat een geweldig goed nieuws is dat zeg , ik dacht al ....nu ga ik die mooie lieve donsjes niet meer kunnen zien , ik vind ze zo lief he ! en ook die mooie valkjes van je  en Sanne ! Grtjs Ann

Sally

Hallo Caroline,

Fijn dat er weer leven in jouw boekje is. :D
En wanneer komen er nogeens foto's? :P

Groetjes Sally

Kaatje

Hoi Caroline,

Heel fijn dat je weer online kan komen, draadloos of niet ... gewoon even bekabelen en hatsjoe hij doet het als een tierelier  :D

Wel even een straight kabel gebruiken, en dan Lan ( modem ), en Lan ( laptop ) ... als het goed is pikt hij dan gelijk de boel weer op  ;) Succes !!

Groetjes, Karin

Caroline

Nog steeds internet alleen .... wel MET draad .... maar och .... mijn WIFI van de andere laptop was al maanden kapot, één van de redenen(en mijn brander werkt niet en hij heeft soms problemen met opstarten) dat hij nu naar de fabriek terug is.  ;) Ik ben het dus wel gewend MET draadje.  :D Maar .... het goeie weer komt eraan dus dan moet het laptopje weer mee naar buiten, dus .... binnenkort mijn broertje maar weer eens lief aankijken .... ik heb ook nog geen Office erop.  ;)

Straks ook even op zoek naar de cd-rom van mijn camera .... de andere laptop heeft een kaartlezer, bij deze moet ik mijn foto's via een kabel overzetten .... cd-rom is al 3 jaar niet meer gebruikt dus wordt even zoeken maar .... jullie willen vast wel zien hoe de jonkies er inmiddels uit zien .... Indy en Iwan wegen inmiddels al boven de 90 gram, hebben hun pennetjes verwisseld voor veertjes en ook kleine Melody=Iris heeft een kleine wit kuifje gekregen, is al geringd en weegt ook alweer 50 gram. En het allerallerbelangrijkste .... ze hebben alle veertjes nog .... papa en mama hebben alle veertjes met rust gelaten .... een unicum als ze al eens eerder hebben geplukt.  :D

Bij Pablo & Coco verwacht ik vandaag of morgen het eerste ei .... ook bij Unique & Fleur lijkt dit niet zo heel lang meer te duren .... Armani & Princess zijn een nieuw jong koppel .... er is volop interesse in het blok, ik heb Armani er zelf al in zien zitten, ze zijn heel erg lief voor elkaar maar wipwappen heb ik hier nog niet gezien maar .... dit is een niet zo'n heel tam koppeltje dus ik sta er niks van te kijken als zed dit in rust doen en niet als wij erbij zijn.  ;)

MEt Harrie=Hagrid gaat het wel goed alleen .... het is echt een papkindje, hij verrekt het echt om zelf te gaan eten .... hij heeft zijn babykooi van de week dan ook verwisseld voor de grote lummelkooi en zit daar samen met Kouros en Joop!, kan hij leren dat hij een valkje is en gewoon zaadjes kan eten met zijn bekkie.  ;) ;D

Kortom .... eigenlijk alleen maar goed nieuws.  :D :D

Ik ga Sophy de fles geven .... daarna Harrie pap .... die is gewend om eerder te krijgen maar hij moet eerst oefenen zaadjes eten van me.  ;)

Ik ga vanaf vandaag ook weer rustig bijlezen/bladeren/foto's kijken, het is allemaal best wel veel dus ik zal misschien niet alles helemaal lezen maar vanaf nu ga ik het weer bijhouden.  :D

Tot gauw.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Allemaal geweldig nieuws :D

En tuurlijk willen wij wel zien hoe de jonkies er inmiddels uit zien ;)
Maar we hebben geduld ;D

Dat Eros en Perle de veertjes met rust hebben gelaten is echt fantastisch. Ze hebben het nu wel veel drukker met een nestje van 5 Harrie/ Hagrid was maar alleen.

Harrie dus nog steeds aan de pap.
Hoop voor je dat hij het van Kouros en Joop gaat afkijken hoe hij zelf kan eten. Hij is gewoon door en door verwent ;D
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan zal hij denken hihihi

En alweer in afwachtig van nieuwe eitjes.
Het wordt weer superspannend :D

Gelukkig heb je wel internet ook al is het met draad. (heb ik trouwens ook)
Kunnen we alles weer lekker in de gaten houden.

Hoeveel eitjes legt Coco over het algemeen?

Caroline

Pablo & Coco hun eerste nestje waren er 5 eitjes, alleen niet goed gewipwapt, dus onbevrucht.

Het tweede nestje waren er 6, 1 voortijdig afgestorven, 5 jongen, waarvan Perle en Lizzy en .... een pleegjong vanaf 2-3 weken, Boyke, het eerste jong van Eros & zijn eerste popje, Chica. Dus 6 groot gebracht.

Het derde nest was onverwacht .... van 1.40 m. een eitje naar beneden laten vallen wat heel bleef.  :o Omdat ik bang was dat ze op de bodem gingen broeden en dit hun volgende nesten ook zouden doen, hebben ze toen 2 eitjes gekregen, de rest heb ik omgewisseld voor neppertjes. Hoeveel weet ik uit mijn hoofd niet meer en ik heb nog geen Word dus kan het NOG niet opzoeken in mijn dokumenten.  ;) Zowie van Monique (monky) kwam uit één van deze eitjes.  :D

Er wordt dit keer stevig gewipwapt, zeker 3-4 x per dag.  :D Komt dus vast goed.  ;) ;) 

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

:o :o :o :o :o

Mijn verbazing is groot!!!  ::) :-[

Ze komen net hier een kooi brengen van GKN .... de A22 .... die ik nog zo graag wil.  ::)

Hij is besteld en betaald en afgeleverd op dit adres maar .... ik heb niks besteld en betaald .... meteen Ed gebeld maar ook hij weet van niks .... nog even mijn rekening na gekeken maar hij is ook niet afgeschreven van onze rekening.  ??? ??? ???

Ik sta voor een raadsel .... heb GKN al gebeld .... was mogelijk een cadeautje .... ik zeg dus: "dat kan niet!!! " .... ik krijg wel eens een bosje bloemen of zo maar een papegaaienkooi van € 136,45 is in mijn ogen geen cadeautje, toch??

Ik krijg nu een telefoontje terug .... ze gana het uitzoeken.  ::)

Hij zeinog misschien hebben wij wel een foutje gemaakt en heb je hem van ons gekregen .... nou bedankt dan.  :P

Maar .... hij staat op Ed zijn naam en ik heb nog nooit op Ed zijn naam besteld.  ;)

Wordt vervolgd.  ???

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.