## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Poeh wat een verhaal meid.
Het is een schitterend valkje.
Joop Heeft het super goed bij jullie en nu zal dat ook zo blijven.
Jou treft natuurlijk geen enkele blaam. Je hebt Joop er doorheen gesleepd zoveel tijd en energie ingestoken dat dat met zijn pootjes is gebeurt is heel erg jammer. Maar ik zie in het filmpje dat hij ook goed opstapt en je schrijft zelf al dat hij op 1 pootje slaapt. Geloof niet dat hij er veel hinder van zal hebben :)

En natuurlijk hoop ik voor Petra dat er bij een volgend nestje weer zo'n schoonheid als Joop erbij zal zitten en dat het dan allemaal prima verloopt.

Dus Caroline jij gefeliciteerd met je nr 18.  :-*

En heel veel plezier vanavond :D

*Petra*

Hoi Caroline,

Je hebt het precies zo beschreven, zoals het gegaan is, zoals het ook voelt.
Ik ben gewoon heel blij met je eerlijkheid omtrent Groupie. En ook dat je me helemaal vrij in mijn keuze laat om hem wel of niet te nemen. Nogmaal dank daarvoor.
Ik vind dit gewoon top, dit hoort bij zo'n valkenliefhebber als jou, dit onderscheid een kweker van een fokker. Niet dat ik daar twijfels over had hoor, dat heb je al heel vaak bewezen. Hup in de auto met het hele nest, maakt niet uit waar naartoe, of wat de kosten zijn. Dat ben jij! Dat maakt jou bijzonder, speciaal en uniek.
Alle sms-jes die me op de hoogte hielden over Groupie!
Alle mailtjes sie we afgelopen week heen en weer hebben gestuurd. Getwijfeld, heel eerlijke adviezen van jou gekregen, en uiteindelijk besloten om het maar niet te doen..
Eigenlijk samen, even goed vrienden, dat is wat je zei.
Mijn dochter was het niet met me eens, en misschien wel meer mensen niet, maar voor mij voelde dit toch het best.
Ik wil mijn plannen waarmaken, en soms moet je je gevoel dan niet altijd meenemen. Hoe zwaar dat dan ook valt.
Daarom heb ik hier uiteindelijk toch voor gekozen.

Groetjes Petra.    


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

En zoals je weet Peet .... ik sta voor 100 % achter je beslissing.

BEdankt voor je lieve woorden.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Caroline en Petra,

Wat een verhaal zeg meiden!!
En inderdaad erg jammer hoe de dingen verlopen zijn.
Maar ik ben blij dat jullie gewoon eerlijk naar elkaar toe hebben kunnen zijn en inderdaad zo hoort het ook  ;D ;D

En ja Caroline, dat jij een speciaal plekje voor Joop hebt (leuke naam trouwens, moest wel ff glimlachen toen ik die Joop zag...  ;)) kan ik mij heel goed voorstellen, dus alles is toch nog op z'n 'pootjes' terecht gekomen  ;) ;)

Joop is ook prachtig, maar ook  kan ik mij goed voorstellen dat Petra haar droom achterna gaat en daarom dit besluit te nemen... en ach ja... wat maakt het eigenlijk uit hé wat ik er van vind  ??? ??? ???
Ik vind het gewoon helemaal top dat jullie er samen zo open en eerlijk over hebben kunnen besluiten en dat was eigenlijk wat ik jullie wilde zeggen  ;) ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Peggy

wat een verhaal weer Caroline...wel heel fijn dat je er samen met petra uit bent gekomen en dat je weer helemaal achter de keuze staat van Petra.
wel sneu hoor.  en een foutje is het niet van je hoor..je had wel wat meer aan je hoofd,vind ik! door jouw goede zorgen is groupie ''Joop'' er nog.
Petra ik wil je hier alvast sterkte wensen want ik weet zeker dat je er toch zeker moeite mee hebt dat kleine mooie joop toch niet naar jullie toe komt.
Groot gelijk Caroline dat je joop nu zelf houdt,terwijl ik zeker weet dat je hem zo 'kwijt'zou zijn als je hem toch weg zou willen doen. hij is echt zo mooi.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

carco

Voor Petra en Caroline :

:-* :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*~Jeanine~*

Citaat van: Peetie op  2 april 2008, 19:05:01





Mijn dochter was het niet met me eens, en misschien wel meer mensen niet, maar voor mij voelde dit toch het best.
Ik wil mijn plannen waarmaken, en soms moet je je gevoel dan niet altijd meenemen. Hoe zwaar dat dan ook valt.
Daarom heb ik hier uiteindelijk toch voor gekozen.

Groetjes Petra.    



Jammer dat je dochter het niet met je eens is. Ze heeft natuurlijk ook die spannende tijd meegeleefd of Joop het wel of niet zou halen enz enz  En wat andere mensen ervan denken maakt niks uit meid. Als jij en Caroline voor 100% er achter staat is dat toch het belangrijkste wat telt.

Ik wens je veel succces met je plannen en duim voor je dat er nog een keer net zo'n mooi valkje geboren wordt bij Caroline als dat Joop is. (al twijfel ik daar geen moment over)

*Petra*

Hoi Jeannine, Caroline, Peggy en Manon,

Jullie ook bedankt voor de lieve woorden  :-*!
Ik vind het natuurlijk ook heel erg jammer dat het zo is gelopen.
Het belangrijkste is idd dat we er zo open en eerlijk over gesproken kunnen hebben, en jullie lieve reacties doen me ook echt goed!   

Bedankt,
Petra  :D 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Jemig wat een verhaal zeg.. maar geweldig om te lezen hoe jullie hier samen uitgekomen zijn..

en Joop zal het met z'n J'adore vast heel gezellig krijgen.

Ik zag ook nog hele mooie foto's van de G-tjes.. super hoor..



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Wilma1

Joop woont in een super gezin en dat met die pootjes  ::) Joop weet niet beter en zal zich prima uit de voeten kunnen maken en uiteraard "uit de vleugels"  ;D

Ik vind het wel een lief gezicht, zo op je vinger met die pootjes naar elkaar toen, het ziet er RELAXT uit ;D zoals ie zit  :D

Is je hoofdpijn gezakt inmiddels ??? Ik heb er hier ook één die de hele dag met hoofdpijn loopt en al 5 paracetamollen op heeft, zonder dat ze helpen  :-\

Jij bent ook een nachtmens hè?! Ik zie je meekijken  ;D ;)

;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline



:o :o Klopt, ik kom net thuis.  ;)

Ja, gelukkig mijn koppijn is inmiddels gezakt,  :D heb vandaag enkel zo'n watterig hoofd en vermoeide traanogen, nasleep van de migraine.  :-\

Iedereen bedant voor de lieve woorden.  :-*

Nu ga ik echt slapen .... ik maak de 6 uurtjes al niet meer vol denk ik.  :-\

Heel zachtjes langs de kooi van onze Harrie .... als tie me ziet of hoort begint tie te gillen.  :o :o

Tot morgen met hopelijk de rest van de 100 foto's!!  :D ;) :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Caroline op  3 april 2008, 00:36:35




Heel zachtjes langs de kooi van onze Harrie .... als tie me ziet of hoort begint tie te gillen.  :o :o



;D ;D ;D ;D ;D

Succes met je foto's STRAKS!!!! het IS al "morgen" hoor  :P

;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Citaat van: Jeannine op  2 april 2008, 19:44:57
Citaat van: Peetie op  2 april 2008, 19:05:01





Mijn dochter was het niet met me eens, en misschien wel meer mensen niet, maar voor mij voelde dit toch het best.
Ik wil mijn plannen waarmaken, en soms moet je je gevoel dan niet altijd meenemen. Hoe zwaar dat dan ook valt.
Daarom heb ik hier uiteindelijk toch voor gekozen.

Groetjes Petra.    



Jammer dat je dochter het niet met je eens is. Ze heeft natuurlijk ook die spannende tijd meegeleefd of Joop het wel of niet zou halen enz enz  En wat andere mensen ervan denken maakt niks uit meid. Als jij en Caroline voor 100% er achter staat is dat toch het belangrijkste wat telt.

Ik wens je veel succces met je plannen en duim voor je dat er nog een keer net zo'n mooi valkje geboren wordt bij Caroline als dat Joop is. (al twijfel ik daar geen moment over)



Ik sluit me daar bij aan. Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Citaat van: Caroline op  3 april 2008, 00:36:35




Heel zachtjes langs de kooi van onze Harrie .... als tie me ziet of hoort begint tie te gillen.  :o :o

Tot morgen met hopelijk de rest van de 100 foto's!!  :D ;) :P



Was het gelukt  ;D ;D ;D

Kijk uit naar de foto's  ;)