## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline



;D ;D ;D Ik wist natuurlijk al hééééééél lang dat Anja verliefd was op mijn Gabbertje ..... alleen was ik er zelf nog niet uit wat ik deed .... vorige week heb ik definitief de knoop doorgehakt en toevallig was dit net nu Ton zo ziek is .... puur toeval.

Aangezien Anja en Ton zelf geen auto hebben en dus met openbaar vervoer moeten komen of van andere afhankelijk zijn  :-\ .... ga ik mijn Gabbertje lekker zelf brengen samen met onze Sanne en natuurlijk kennis maken met alle Y-tjes en .... mijn lieve Yesni nog een keertje terug zien.  :-*

We hebben nog niet echt een datum geprikt maar hier gaan Anja en ik best samen uitkomen.  ;)

Oh en ...... Zowie is een bij mij geboren jong .... zoon van Pablo & Coco, hij is geboren 31 maart 2007 maar ........

hij woont bij Monique (Monky)  ;)

Desalnietemin, bedankt voor jullie felicitaties.  :D :-*

In het begin vierde ik hier ook de verjaardag van de valkjes .... maar nu ik er zo veel heb .... we bleven vieren.  :o ;D

Verder geen nieuws hier .... alles slaapt, zelfs Harrie houd even zijn bekkie  ::) :P even lekker een heerlijk rustmoment voor mij .... rond een uur of half 11 krijgt Harrie nog een laatste papvoeding, krijgen Eros & Perle de laatste keer eten, op die manier kan ik mooi even nestcontrole houden en de jongen wegen en .... is het alweer tijd voor Sophy haar laatste flesje .... ligt zij eenmaal in bed .... komt mijn mannetje eindelijk thuis .... die is werken tot 23 uur maar moet daarna nog zich omkleden en nog een km of 5 naar huis fietsen.  ;)

De kindertjes hadden helemaal geen last van het uur tijdsverschil .... Harrie wel .... maar .... die heeft ook altijd honger.  :o ;D

Fijne avond.  :-*


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Caroline,

Zo even een half uurtje bij gelezen in je boekje  :o :o :o

Maar ik heb erg genoten van de verhalen van de valkjes die een nieuw huisje hebben gevonden, de kleine donsjes en de mooie albinomeisjes... wat zijn ze mooi!!

Hoe is het met je kindjes, het is al wel een tijdje geleden dat ze zo helemaal onder de bultjes zaten, maar is het helemaal weer in orde met ze?


fijn weer helemaal bij te zijn met het volgen van je boekje.  ;)

Groetjes Manon

*~Jeanine~*

Citaat van: Caroline op 30 maart 2008, 20:43:57




De kindertjes hadden helemaal geen last van het uur tijdsverschil .... Harrie wel .... maar .... die heeft ook altijd honger.  :o ;D

Fijne avond.  :-*





Naschwa had er ook geen last van.
Amir en Amanny helaas wel.
Flink gepiept  ;) maar ze liggen er nu eindelijk erin.

En Harrie heeft altijd wel honger hahaha
En het geluid dat hij erbij maakt  ;D
Echt geweldig :)

Kaatje

Hoi Caroline,

Wat een heerlijk nieuws allemaal en wat fijn dat Groupie zichzelf op gewicht houd  :D Wat is J'adore trouwens een verschrikkelijk mooi popje geworden, echt een plaatje zeg  :D

Voor de rest, ja wat kan ik zeggen .... heerlijk foto's allemaal en heel fijn dat Yabber naar Ton en de anderen gaat, hopelijk kunnen jullie snel een datum prikken, fijn hoor dat je mooie Yesni dan weer even lekker kunt zien  :D

Jeetje wat is jouw boekje vandaag weer enorm hard gegaan !!

Groetjes, Karin

Monky

Hi Caroline,

Ik heb aan Whooshy gevraagd of ze Zowie even flink voor ons wilde kroelen...

Wat is onze kereltje toch ver gekomen het afgelopen jaar.
Hij had een gebroken veer waar hij gelukkig goed doorheen is gekomen, nu heeft hij een heerlijk lief vriendinnetje... Hij laat zich niet meer wegjagen door Yaro... of nog maar een heel klein beetje  ;D

Wat wil een baasje nog meer  :D

Gefeliciteerd met je kleine Zowie  :-*

Groetjes,
Monique

Kaatje

Hoi Caroline,

Van harte gefeliciteerd met Zowie, jeetje Zowie is alweer 1 jaar  :D :D



:-* Karin


•=Bonnie=•



Wauw Caroline, wat een vreselijke schoonheden! :)

Ben benieuwd naar wie Gabbertje gaat... volgens mij kan ik voor hem het perfecte popje kweken, het 1e eitje ligt er al :D

Caroline



Dank je, ben ik ook heel erg trots op.  :D

En Gabbertje wordt een Yabbertje en gaat nog deze week naar Ton, Anja, Lisa, Jeroen en de Y-tjes.  :D

Verder iedereen dank je wel!!!!  :-*

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Even een snelle update:

M'n 5 donsjes maken het prima .... ze groeien echt als kool, als een ervaren moeder brengt mama Perle haar kindertjes groot, echt super. Kleine Iris, 2 daagjes oud woog net 11 gram.  :o :o Dit is echt super. Grote Indy woog 52 gram, 10 dagen oud, ook dit is niet verkeerd. Iwan en Igor, 8 en 7 dagen, wegen beide 37 gram en het wordt spannend .... ik heb toezegging om morgen mijn SPOEDbestelling van de 2008-ringen binnen te hebben, dit was fout gegaan, is al weken weg .... normaal heb je ze binnen een week.  :-\ Ik moet echt uiterst morgen gaan ringen anders krijg ik het niet meer gedaan bij jongen van Perle, die hebben echt hele dikke korte pootjes. Oh en Iggy woog 20 gram, 5 dagen oud.

Grappig detail .... kleine Iris, 2 dagen oud, had net al haar beide oogjes open.  8) :o Erg vreemd .... broertje Iggy van 3 dagen ouder heeft ze beide nog gesloten. Dit is ook normaal.  ;)

Verder ga ik NOG niet staan te juichen maar .... ze hebben nog geen pennetjes geplukt .... dit was bij Harrie=Hgrid wel anders. IDe had nu al geen kuifje meer maar .... nogmaals laten we niet te vroeg gaan juichen, wat niet is kan nog komen.

Ik ben echt super de super trots.  :D

Vandaag ook nog even wezen shoppen, niet alleen voor de kids, ook voor de valkjes .... nog een extra blok erbij gehaald voor Pablo & Coco, nog maar een ectra zak kiemzaad en even gekeken of ze standaard Nutribird A21 op voorraad hebben, Harrie krijgt deze nog wel leeg.  :o ;D

Ik ga mijn bedje opzoeken .... trusten allemaal .... ik zal kijken of ik morgen een half uurtje vrij kan maken voor FOTOOOOOOOOOOOO's!!!!!!  ;D ;D ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Nou je mag echt SUPERTROTS
zijn op Perle.
Een nestje van 5 donsjes ze doet het prima.

Helpt Eros nu ook een beetje mee?
Geweldig dat ze het zo goed doen.

Iris wilde natuurlijk even laten zien dat ze mooie rooie oogjes heeft :D

Komen er nu al weer pennetjes  :o :o
Wat gaat dat snel.
Ben heel erg benieuwd welke kleur kuifjes er naar boven komen bij de ventjes  :D

Morgen misschien foto's  :D Wauw ;)
Lukt het niet houden we het gewoon te goed ;D ;)

*Manon*

Hoi  Caroline,

Wat super om te horen dat het zo goed gaat met de donsjes!
En wat een supermama is Perle hé. Dit is toch haar eerste nestje?
Ik kijk ook erg uit naar de foto's, kom maar op met die kanjers van je, ik zit er klaar voor  ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Peggy

Hoi Caroline,

super om te lezen caroline dat het zo goed gaat met de 5 donsjes. en wat gaaf dat gabber een yabber wordt...lief van je trouwens,dat je yabber zelf even gaat brengen  ;)

Heerlijk ja dat shoppen...bedankt trouwens nog voor de link van de webwinkel waar jij laatst je kooi had besteld;  ik heb nu daar ook een kooi besteld;  de AO2 ...die heb ik hier al één staan.
Ik vind trouwens jouw nieuwe kooi ook wel erg geslaagd ( de witte )...mss ga ik die ook nog bestellen  ;)

Komisch om te lezen dat Hagrid steeds zo'n honger heeft  ;D  Ik zag de laatste foto van hem...hij heeft ineens zoveel veren weer;wat gaat dat toch snel zeg!
De andere foto's waren ook weer helemaal geweldig en je hebt een tweede albinomeisje.........gaaaaaaaaaaaaaaaaf;
gefeliciteerd hoor!!!!!  en wat lief dat zij de oogjes al open heeft. en ik las ook dat niet alleen anke een albinomeisje krijgt maar dat jeanine er ook één krijgt;  superrrrr
Gefeliciteerd Jeanine  :D

en zowie idd alweer 1 jaar...gaat allemaal snel hè? Ik heb bo&dirk ook alweer bijna één jaar.

Ik hoop dat je morgen je ringen hebt én dat het jonge grut ongeplukt blijven.

Groetjes Peggy

ps;  hoeveel ruimte zit er tussen de tralies van je nieuwe kweekkooi?  net zoveel als bij je grote kooien ?
Ik vind het namelijk een erge mooie kooi.


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

carco

Het is je dus wel gelukt om de kooi langs de andere te rijden?
Of heb je toch eerst alles de bijkeuken uitgehaald?

Echt super dat dit nest zo goed gaat van Eros en Perle!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Dierenfreackske

Hoi Caroline , echt super he , natuurlijk mag je best trots zijn
want ze doen het zo goed nu he , ook Eros is een echte lieverd voor zijn donsjes , hopelijk plukt hij ze niet meer he ! Wat een lieve do,sjes zijn het toch hoor! Hopelijk blijft het terug heel goed gaan met ze he ! Grtjs Ann



Caroline

Citaat van: carco op  1 april 2008, 10:16:09
Het is je dus wel gelukt om de kooi langs de andere te rijden?
Of heb je toch eerst alles de bijkeuken uitgehaald?

Echt super dat dit nest zo goed gaat van Eros en Perle!

Groetjes: Caroline.



Ja klopt .... was niet echt makkelijk de nieuwe kooi ook in de huiskamer, dus eerst de Ferplast kamervolière MET Armani & Princess erlangs gereden  en in de keuken gezet .... daarna de nieuwe kooi, die ik eerst helemaal had ingericht, op zijn plaats gereden, ging werkelijk ook maar net had geen cm breder moeten zijn en vervolgens (ik zeg eerlijk  :-[ ::) ) met handschoenen Armani & Princess overgezet.  ;)

Meteen aansluitend Eros & Perle eten gegeven die keurig na het eten weer terug het blok in gingen.  :D

Gelukkig is alles goed gegaan .... nu hebben Eros & Perle weer wat rust gehad en ze doen het gewoon ook erg goed dus ga ik vandaag of morgen de Ferplast Greta naar buiten rijden en ontsmetten.  ;) Dan mogen Unique & Fleur apart MET blok.

Mijn vader heeft vanmorgen het nieuwe blok (voor Pablo & Coco) meegenomen om om te bouwen zoals ik het wil, en dan kunnen de volgende 3 koppels gaan starten .... als ze willen.  ::) :P

En .... inderdaad super van Eros & Perle ....  :D

Trouwens Harrie=hagrid heeft de trosgierst ontdekt.  :D vandaag dus maar 2 x pap.  8)

En .... tot nu toe .... Iwan en Igor hebben beide een grijs kuifje, dus zijn geen bonte .... heel misschien Iggy.  ::) ???

Ik ga weer verder hier .... was buiten met de vogels bezig.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Je bent maar weer druk druk druk  ::)

Ben heel erg benieuwd hoe het gaat als Unique en Fleur het blok krijgen.

De eitjes zullen vast niet lang op zich laten wachten :D

Is dit trouwens de eerste keer dat Princess en Armani een blok krijgen?

En bij Pablo en Coco komen er hele mooie valkjes uit  :P :D :D :D hint hint  ;)

Igor en Iwan zijn dus "gewone" witmaskertjes zoals Harrie.
Misschien Iggy dan een bonte. Zou wel leuk zijn  ::)

Ga ook maar weer aan de slag alles dweilen hier. Morgen komt er ook niks van dan hebben Naschwa en Amir vrij door studiedag.

Tot laterrrrrrrr