## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline



Foto-reportage, deel 2,

I-nest van Eros & Perle.




Indy, albino-meisje.  :-*


Indy, vanmrogen geringd.  ;)


Iwan


Igor

Zowel Iwan als Igor zijn: (beiden krijgen een donker kuifje  ;) )
50% witmasker gepareld split voor bont {X1:  lutino} {X2: cinnamon}
50% witmasker split voor bont {X1:  lutino} {X2: cinnamon gepareld }


Iggy .... zie ik nog geen kuif-aanzet. Nog even spannend dus.  :P


Iris .... ook een albino-meisje.  :D


Indy en Iris, mijn 2 albino-meisjes. Schelen 8 dagen en 30 gram.


Indy en Iris.


3 mannen, Iwan, Igor en Iggy.

Groeppsfoto, v.l.n.r. Indy, Iwan, Igor, Iggy en Iris.  :-*








Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik zit hier helemaal te genieten van alles !! Alvast gefeliciteerd met Zowie,  :o :o één jaar alweer !!!

Wat een heerlijke verrassing dat Iris niet naar de moeder van Jeanine gaat maar naar Jeanine, Amanny en haar papa, zusje en broertje  :D :D

En dan de foto's, wat een donsjes, ... echt heerlijk om naar te kijken, daar krijg ik volgens mij nooit genoeg van !

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...wat een leuke en mooie foto's hen je weer gemaakt van je donsjes daar ! En wat leuk die twee zusjes albino's , je ziet al goed hoe het eerste donsje al gegroeid is , en  misschien gaan morgen de oogjes open of zijn ze dat al ? Grtjs Ann



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Fotoreportage, deel 3.



Gabbertje .... ik heb vorige week de knoop doorgehakt .... Gabber blijft definitief NIET hier wonen. Ik had al 3 IM's binnen gekregen van mensen die hem een fijn adresje wilde geven. Ik had in allemaal even veel vertrouwen vandaar dat hij naar degene gaat die al eerste reageerde.  ;) Ook weer iemand van het forum .... de persoon zal het zelf wel bekend maken.  :D

Hij is ook al helemaal zelfstandig dus zal als we samen een datum hebben kunnen prikken verhuizen naar zijn nieuwe huisje.  ;)






Groupie ..... mijn zorgenventje.  :-*

Van de week is hij zelf gestopt met de pap .... ik schrok wel even, had dit nog helemaal niet verwacht.  :o Uiteraard hield ik heb goed in de gaten en mijn verbazing was dan ook groot ... hij hield zichzelf keurig op gewicht.  :D

Op het moment weegt hij elke avond 80-81 gram.  :D Hij blijft voorlopig nog even hier tot hij nog een beetje sterker is geworden.  ;)








J'adore zat tijdens de foto's maken in mijn nek en wilde ook op de foto.  :-* Hier samen met Groupie.


Overigens niet echt dikke maatjes, J'adore is meer bevriend met Gabber.


J'adore is ook weer op haar oude gewicht, toen ze ziek was en ik haar op een gegeven moment ging pappen was ze nog maar 85 gram  :o gisteren woog ze voor het eerste weer 103 gram.  :D


Samen op de kussen.  ;)

Dit waren ze dan allemaal .... wij hebben een super de super luie dag ....  :o Ed is vanmorgen vroeg vertrokken, als trainer en coach van zijn dames elftal naar Montfort, eenmaal terug moet hij gelijk naar de MARS, werken, hij heeft dienst van 15-23 uur, dus is pas half 12 thuis vanavond.

HEt komt hier met bakken naar beneden .... de kids en ik gaan lekker lang in bad en daarna spelletjes doen in onze joggie .... ik heb gisteren een megapan macaroni gemaakt dus vanavond even makkelijk opwarmen en hup de kindjes lekker vroeg naar hun bedje.  :D Vacantie zit er weer op .... morgen weer gewoon naar school.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Het was weer genieten van alle prachtige foto's van je prachtige valkenkindjes!!
Wat fijn dat Gabbertje een goed adresje heeft gevonden!!
Geniet maar lekker van je luie dag, daar is het inderdaad echt weer voor!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo Caroline

Ik had weer heel wat in te halen zeg... Ik ben dan ook helemaal terug gegaan naar de leuke filmpjes die je hebt geplaatst van de hongerige Hagrid. En Groupie die zelfstandig is. Geweldig!!!

Ook een proficiat met je 5 donsjes, leuk 2 albino's!!! Je droom is uitgekomen :D.

De foto's zijn ook echt geweldig van de donsjes, ze doen het precies goed zeg.

Ook nog een proficiat met de 1e verjaardag van Zowie!

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi hoi .....
Leuke en mooie foto's weer en wat goed dat Groupie het zo goed doet ook zonder zijn pap he !
jaaawat leuk dat Gabbertje een nieuw adresje gevonden heeft , en als het iemand is van het form ben ik al zeker dat
Gabbertje goed gaat zitten hoor ! Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Het zijn weer schitterende foto's zeg.
Het ziet er super lief uit :D

Kan niet wachten dat ze in de veertjes zitten :D ;)

Lisa

Gabber gaat wonen bij........... ;D ;D ;D....... ;) ;) ;)...... :P :P :P...... ::) ::) ::)......TON.......en bij de andere Ytjes ;D ;D ;D ;D en hij komt te heten.............. ;D ;D ;D Y... ;D ;D ??? ???........Yabber!!! ;D :D ;D :D ;D :D

Caroline heel leuke foto's zeg :D en was is hagrid gegroeit zeg :o :o :o :o :o.

Liefs Lisa

Annelies

Hoi Caroline

Wat een gave foto's weer en wat leuk om het verschil tussen de 2 zussen te zien zeg, ongelooflijk dat je daar straks niets meer van ziet.

Alvast gefeliciteerd met Zowie morgen, groot feest hé  :P

Liefs Annelies

*~Jeanine~*

Citaat van: Lisakuh op 30 maart 2008, 18:11:40
Gabber gaat wonen bij........... ;D ;D ;D....... ;) ;) ;)...... :P :P :P...... ::) ::) ::)......TON.......en bij de andere Ytjes ;D ;D ;D ;D en hij komt te heten.............. ;D ;D ;D Y... ;D ;D ??? ???........Yabber!!! ;D :D ;D :D ;D :D



Liefs Lisa


Ooooo wat geweldig.
Hahaha ik wil geen mannetjes meer schreef Anja in haar boekje  hihihihihihihi
Echt geweldig dat Yesni dan haar broertje bij zich heeft :D

En de naam is super YABBER

Op een geweldige manier bekend gemaakt Lisa

Dierenfreackske

Ha Caroline ,,, ik vind het hartstikke lief van jou en ook van Anja ...en er zal nog iemand gelukkig zijn buiten Lisa denk ik ook Yesni he
Haar broertje he ! Hey , tof hoor meid , grtjs en veel succes
met het afscheid nemen hoor ! Grtjs Ann



Bello

Oh Wat een "verrassing"

maar dit wist ik allaang ;)


Keigaaf Ton weer een valkje voor jou!!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Monky

Yabber ???  ;D ;D ;D
Ok...  :)

Wat leuk dat hij ook naar Anja gaat. Dan heeft de familie weer wat om naar uit te kijken na al deze narigheid.

Je foto's waren weer heel erg leuk. Ze groeien echt allemaal als kool, hè? Maar het zijn stuk voor stuk beauties.

Groetjes,
Monique