## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Caroline,

Het was alweer een paar dagen geleden maar dan heb ik ook gelijk een hoop moois kunnen zien, lezen en horen  :D Wat heerlijk die bedelgeluidjes, ach .... ik moest gelijk aan Paco denken wat was dat toch ook een voorbeeld baby !!

Hij zat trouwens helemaal gespitst te luisteren, dit heeft hij nooit eerder gehoord dus voor mij een heel erg goed teken dat hij ooit misschien toch zelf donsjes zal voeden ondanks dat het een pappertje is geweest !!

Hij begon ook gelijk te reageren, zo lief !!! Ik ben ontzettend benieuwd wanneer het laatste donsje uit het eitje zal komen, wat heb je het toch heerlijk met al die donsjes en kinderen om je heen en voordat ik het vergeet, ...je hebt echt super de luxe kooien !!

Fijn weekend meid !!

Groetjes, Karin

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....gefeliciteerd met je 5 de donsje , wat leuk ,een albinootje. Whauw zeg , nu heeft Indy een albino zusje he . Grtjs Ann

*Petra*

Van harte gefeliciteerd met je 2e albino poppetje !!

Groetjes Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

moonwitch (diana)

hee caroline

Mooie hoor 2 albino'tjes.
Gebeurd niet zo heel veel volgens mij.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Kaatje

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met Iris !! Wouw wat een mooi albino meisje  :-* :-*

Groetjes, Karin

Monky

Hi Caroline,

Gefeliciteerd met alle nieuwe donsjes. Dat ze allemaal groot, gezond en sterk mogen worden  :)

Ik zal komende week eens de tijd nemen om het allemaal rustig op mijn gemak te lezen.

Groetjes,
Monique

♪ Marlies

Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met het 5e donsje en het 2e albino meisje!!
Echt heel gaaf dat er nog een popje is geboren :)
Wat een lief klein schatje :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Dank je wel, allemaal!!  :D

Ik ben zo blij!!  :D :D :D

Eindelijk een compleet nestje van Eros .... al is het dan met een nieuw popje.  ;) Mijn grootste wens was om ooit zelf albinootjes te kunnen kweken, dit vind ik gewoon een machtig mooie mutatie .... met Indy, kwam deze droom uit .... mijn eerste eigen gekweekte albinomeisje.  ;D Maar dan wordt je hebberig .... ik wilde er heel graag nog wel één.  ::) Maar nummertje 2, 3 en 4 werden jongetjes, dus witmaskertjes. Nog even op de veertjes wachten om precies te kunnen vertellen wat voor een witmaskertjes. Eros (=albino split opaline) heeft kans om split bont te zijn, wat betekend in combinatie met Perle, een bonte opaline cinnamon witmasker POP, dat hun witmaskerzonen kunnen zijn:

25% witmasker gepareld split voor bont {X1:  lutino} {X2: cinnamon}
25% witmasker split voor bont {X1:  lutino} {X2: cinnamon gepareld }
25% bont witmasker  gepareld split voor {X1:  lutino} {X2: cinnamon}
25% bont witmasker split voor {X1:  lutino} {X2: cinnamon gepareld }

Eitje nummertje 5 was de laatste kans op nog een albino deze kweekronde ..... en inmiddels had ik zelfs een reservering voor nog een albinomeisje en jawel hoor .... toen ik vanmorgen om half 8 in het blok keek .... moest ik eerst even zoeken tussen haar grote broers en zus (eitje nummertje 5 was namelijk 3 daagjes later als eitje 4 gelegd) maar jawel hoor, nog een albinomeisje.  :D :D :D :D :D

Op het moment gaat het heel erg goed met het nestje, ze worden geweldig gevoerd, groeien dan ook erg goed en de oudste 2, Indy en Iwan hebben beide hun oogjes ook al open. Ook heb ik op het moment nog niet gezien dat ze aan de pennetjes zitten te bijten, bij Harrie=Hagrid deden dat al op deze leeftijd.  :-\

Maar genoeg gekletst .... hier de foto's!!

Eerst van vanmorgen:

Alle 5 de jongen van Eros & Perle.

Kleine Iris.

Grote Indy en kleine Iris.

Mijn 2 albinomeisjes.

Deze heb ik vanmiddag gemaakt:

Indy

Iwan

Igor

Iggy

Iris

Iris, zien jullie dat gevulde kropje??  :D

Papa Eros, inmiddels weer mooi in de veren.

Ook onder zijn oksels, Chica, zijn vorig popje, plukte hem aan alle kanten kaal, zijn kin, wangen, oksels, kuifje, achterhoofd en op zijn stuit en de bovenste staartveren.  :o >:(
Nu hij samen met Perle is, heeft hij voor het eerst sinds anderhalf jaar overal weer veren.  :D

Oh en nu vergeet ik nog helemaal te vertellen wie er nog meer een albinootje heeft gereserveerd.  ::)

Als beide meisjes het zo goed blijven doen en ze zijn straks  een week of 3-4, mag Anke kiezen welke straks bij haar mag komen wonen .... de andere gaat verhuizen naar Limburg.  :D Hij gaat wonen bij Dobey en Mieke, de moeder van Jeanine.  :D :D :D

Ik kom zo nog even een berichtje plaatsen over de nieuwe kooi en zijn bewoners, inclusief foto's.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wat een heerlijke foto's van de witte donsjes :-* :-*
Wat zijn Iggy en Iris nog klein vergeleken de rest :o
Snoepig hoor om te zien :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Vandaag is Spike (= Gipsy) verhuisd naar zijn nieuwe thuis. Annelies kwam samen met haar man en haar dochter, Mandy en Bianca, hun nieuwe gevleugelde vriendje op halen. Het was gezellig en ik heb er alle vertrouwen in dat het daar helemaal goed gaat komen met lieve eigenwijze Spike.  :D

Bedankt Annelies.  :-*

°°°°°°°°°°°°°°
Gisteren is Caroline (Carco) samen met haar moeder en zoon Maurice wezen kijken naar haar nieuwe vriendje, Harrie=Hagrid. We hebben weer gezelig gekletst en zoals altijd ging de tijd weer veel te snel.  :D
Het blijft jammer dat we zo ver uit elkaar wonen.  ;) :-\

°°°°°°°°°°°°°°°
Gisteren is ook mijn nieuwe kooi gebracht, deze is n de bijkeuken komen te staan en gebruik ik als kweekkooi.  :D Niet normaal .... de bezorgdienst stond om kwart voor 8 tegen de deur aan te bonzen.  :o :o (onze bel doen het niet  ;) ) het hele gezin(op Ed na, die was al anderhalf uur werken) zat stijf in zijn bed.  :o :o

Ik had eigenlijk een antiek zilvere besteld maar toen ik de doos opende zat er een witte in.  :-\ Nu heeft dit voor in de huiskamer niet echt mijn voorkeur maar toen ik goed ging nadenken .... de kweekruimte in de bijkeuken is maar een beperkte en met name smalle ruimte .... de plavuizen is wit, de betegelde muren zijn wit .... dus eigenlijk maken witte kweekkooien de ruimte alleen maar ruimer .... vandaar dat ik hem maar gewoon in elkaar heb gezet.  ;) En ik moet zeggen .... het staat erg mooi.  :D Ik ben er erg tevreden over.  :D

Nadat ik de water- en voerbakken, de speeltjes, de Pedi-perchstokken, de touwring, een houtenschommel en het blok erin had gehangen, heb ik Armani & Princess erin geplaatst ...... dit ging niet zonder een hoop stress en geschreeuw :o , beide zijn niet echt heel erg tam meer.  :-\ :-[
Maar goed .... het is lang geleden dat ik ze zo relaxt in een kooi heb zien zitten, ze vermaken zich prima. Ik ben gelijk begonnen met hennepzaad. Princess is bijna 1 jaar en Armani is morgen 11 maanden.  :D

Hier de foto's.  :D

De nieuwe kooi.  :D

Het blok IN de kooi.

ZIe het invlieggat.

Het oude tafelkleed op de achtergrond hangt er om te voorkomen dat mijn houten kast erachter drijfnat wordt tijdens douches.  ;)

Het deurtje met stevig slotje.

Armani

Erachter zit Princess

Armani

Armani & Princess

Ik ben heel erg benieuwd naar hun jongen.  ::)

Ze zitten de hele dag OP het blok .... ik heb het klepje open staan voor de lichtinval .... ze kunnen dan niet aan de bovenkant in het blok klimmen, er zit nog een acrylplaatje als doorkijkraam in.

Zo zie je de mutatie beter van ze, Armani is een bonte met Primrose ouders, hij heeft alleen 1 grijze staartveer en enkele kleine veertjes op zijn stuit .... Princess is een dochter van vorig jaar van Amor & DIégah, dus een zusje van het G-nest en J'adore.  :D Zij is een Primrose getekend cinnamon witmasker POP.  :D

De jongen die ik verwacht van beiden zullen dus ook Primsoosjes zijn.  ;D Met oranje wangen en split witmasker.  ;)

Ik ga er hier 2 (de oudste)  naar bed brengen.  ;)

Tot laterrrrrrrrrrr.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wow gave kooi hoor!!!
Armani en Princess lijken het wel naar hun zin te hebben daar :)
En nu maar wachten wat ze gaan doen...
Groetjes Anke