## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Annelies

Hoi Caroline

Kom even een  :-* brengen voor Spike (en de rest)

Alles goed met de grote  :censuur  ???  ;D  ;D  ;D  ;)

Nog even hebben we weer donsjes heerlijk .


Liefs Annelies

Peggy

Hoi Caroline,
wat gaaf,al 10 jaar samen; gefeliciteerd hoor en hebben jullie het leuk gehad in Duitsland? Idd superlief van jouw Ed om juist daar naartoe te gaan  ;D

Fijn om te lezen dat het met je valkjes goed gaat en dat ze er dus allemaal bovenop zijn gekomen! kei fijn! je hebt het er maar weer druk mee gehad hè meid. Maare mede door jouw goede zorg hebben ze het gered hoor.Top!!

Ik stuur je zo meteen even een mail betreffende Bo&Dirkje.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....gefeliciteerd met je 10 huwelijksverjaardag hoor ! Dat telt he ! En wat een leuke attentie van je Ed he !
Ammusseer jullie he vandaag ! Grtjs Ann



Annelies

Hoi Caroline

Hoe is het ??? alles goed ??? niets voor jouw om zo lang afwezig in je boekje te zijn.

Gr. Annelies

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...bedankt voor de raad ook in mijn ander topic...ik besliste om toch maar beter naar iemand anders te bellen waar ik ook nog twee valkjes ging reserveren en handtam worden gemaakt op aanvraag dus zal ik wel verder kijken voor twee andere popjes ! Hoe is 't met het witmaskertje en de eitjes ? Zijn daar al donsjes aan het
gluren naar buiten ? Hihi ! Veel succes met mama Perl en papa Eros en hopelijk een donsje al ? Grtjs Ann



Caroline

Citaat van: Annelies op 18 maart 2008, 16:14:05
Hoi Caroline

Hoe is het ??? alles goed ??? niets voor jouw om zo lang afwezig in je boekje te zijn.

Gr. Annelies


Telepathie?? Ik schrijf net een update in JOUW boekje.  ;)

En ja wel hoor, alles goed hier alleen beredruk!!  ::)

Ik probeer snel weer even wat de pennen hier. En ook voor foto's hoop ik snel tijd te hebben.  ;)

Groetjesssssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Ik weet dat je het druk hebt en geen tijd hebt om alle boekjes te lezen, maar ik wilde je dit plaatje niet onthouden...
Zowie wordt al een grote vent  :) En hij wordt heel goed verzorgt door zijn meisje  :)



Ze hebben beide een heel lief karakter dus is het echt rustig en vertederend kroelen  :) Het is echt een liefdeskoppel.

Groetjes,
Monique


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Ik hoop dat je uitje gezellig was, maar dat zal vast wel!!
Fijn dat alles goed is bij jou!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik kom je ook zomaar even een  :-* brengen !! Spannende tijden hier, en ik wacht dan ook rustig, de volgende update af !!

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...jij hebt het dus ook zo megadruk daar ? Hier is het net zo hoor !Te druk eigenlijk en dan ook met de beestjes bezig zijn en zo ...haha...maar 't is een leuke drukte , hopelijk ook bij jou ? Dat is wel leuk dan he ! Grtjs Ann



Caroline



Update!!!

Alles goed hier, ik heb het alleen heel erg druk met van alles en nog wat.  ;)

Maar even een snelle update tijdens het koken.  ::)

- Dobey woog net 100 gram en is een MAN!!!
Volgens de berekening wisten we dit al maar enkele mannen zijn door een crossover toch een pop omdat Jeanine of eigenlijk haar moeder Mieke geen risico wilde lopen om straks 2 poppen te hebben, heb ik het weekend op hun verzoek veertjes opgestuurd. Ik heb net even gebeld en het is dus 100 % een man.  ;)
Zaterdagmiddag komen ze hem halen.  :D

- Yesni woog net 94 gram .... ja wat kan ik daar nu nog aan toevoegen??

Vrijdagmiddag gaat zij bij de Y-tjes wonen.  ;)

- Spike is sinds enkele dagen op eigen verzoek  ;) van de pap af .... eerlijk gezegd had ik hem liever 1 x per dag nog wat gegeven maar hij wil zelf pertinent NIET!!!  :-\ Gelukkig heeft hij het zaadjes pellen goed onder de knie .... hij houdt zichzelf goed op gewicht.  :D

- Gabber is sinds vandaag ook wat minder enthousiast op de pap .... hij eet al met de grote zaadjes mee maar nog niet voldoende.  ;) Hopelijk wil hij nog een paar dagen pap.

- Groupie doet het erg goed, hij eet zijn papje nog met smaak, gisterenavond na de pap woog hij voor het eerst 80 gram ....  dit is super voor hem natuurlijk.

Vandaag is hij als laatste verhuisd naar de grote lummelkooi in de huiskamer .... hij krijgt dan nog wel gewoon pap van mij maar geen aanvulling meer van pa en ma.  ;)

- Amor & Diégah gaan morgen terug naar de huiskamer in de grote kooi. Hun rustperiode is gestart.  :D

- Hagrid is vandaag ook verhuisd en apart gezet, die is zoals ik al eerder vertelde helemaal kaal geplukt en de ouders zijn een nieuw nestje begonnen. Het eerste van de 5 bevruchte eitjes tikt. Om nu EN een lummel van bijna 4 weken EN donsjes vers uit het ei samen in één b lok te zetten vind ik een wel erg groot verschil .... daarom heb ik vandaag een hamsterkooi gekocht voor Hagrid gekocht en deze ongebouwd tot peuterkooi.  ;) Hagrid gaat samen met Groupie pap krijgen, op die manier vertrapt hij de nieuwe donsjes niet en ook erg belangrijk kunnen zijn veertjes aangroeien.  ;)


De nieuwe kooi, rondom heb ik plastic zitten, dan zit hij lekker uit de wind, verder wat theedoeken om wat beschut te zitten.


Niet geschrokken??  :o Hij is echt heel erg kaal hè??


EN omdat hij zo eenzaam was in zijn nieuwe verblijfje, heeft hij een vriendje gekregen, een hondje.  ;D ;D

Mocht ik nog baby-nieuws hebben .... ben ik er vanavond nog even.  ;)

Groetjessssssss!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ..wat erg dat Hagrid zo kaal geplukt is , maar gelukkig komen de veertjes terug he en wordt het wel een mooi valkje , en wat leuk dat je een hamsterkooi hebt gekocht voor hem-haar .  Goed zo Groupie ...nog even en je weegt ook evenveel als de broertjes en zusjes ....Spike ,Yesni en Dobey....jullie hebben het alweer heel erg getroffen met jullie nieuwe toekomstige huisjes en familie met jullie wachtende  enthousiasie soortgenootjes die op jullie zitten te wachten   .
Waar gaat Gabbertje nu weer ...even vergeten ....Groupie en Gabbertje moeten dan nog even blijven neem ik aan , maar blijft Gabbertje bij jou ?  Ik dacht dat Groupie wel nog bij iemand ging van het Forum ook of heb ik het mis ? Leuk zeg ...alweer bijna donsjes he ....hopelijk een albino pop voor Anke deze keer he ! Alles goed met de kindjes ook ? Zijn ze allemaal van die vervelende waterpokken af nu ? Grtjs Ann



Saar

 :o :o :o :o :o :o
Pfffffffffffffffh die is echt kaal :o
Dan vallen die van mij nog wel mee ::)
Hopelijk zit ie weer snel in t pak
Groetjes Saar :-*

carco

Ach dan toch: mijn arme kippie  :'(
Ik kan me indenken dat je geen parels gezien hebt.
Maar hij krijgt alle goede zorgen van je daar ben ik van overtuigd. En  nog een mooie nieuwe kooi ook.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!