## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hallo,

Kom even zeggen dat we allemaal heel erg blij zijn dat Dobey van Oma het zo goed doet.

Groetjes van Amanny.

♥Debby♥

Ik had nog wat in te halen maar wat een schitterende foto's allemaal caroline.. echt genieten hoor!!!

Fijn dat het er naar uit ziet dat ze het allemaal gaan halen..

Groetjes Deb


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anke

Hoi Caroline,
Hoe is het hier?
Heb je al weer twee handen beschikbaar? ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi Caroline,

Geweldige foto's  ;D ;D ;D
Heel erg leuk om ze allemaal weer even voorbij te zien komen.
Ook goed te lezen dat het weer beter met ze gaat zeg, dat is weer een opluchting!

Groetjes Manon

Caroline



Alles goed hier hoor.  :D

Geen nieuwe zieken erbij gekomen gelukkig ......

Amor & Diégah zijn niet rustiger dan anders wanneer ze zwaar in de rui zijn ......

J'adore nog steeds wat te rustig naar mijn zin en krijgt dan ook 1 x per dag AB gevolgd door enkele ml. pap .....

Dobey, voorheen Gerritje, de oudste .... is volledig zelfstandig .....

Yesni, voorheen Guusje, de tweede ..... doe aardig haar best en is zo goed als zelfstandig ......

Gipsy, de middelste, maakt helaas nog weinig aanstalte om zelfstandig te eten .... jammer .... hij wil namelijk geen pap en ik dwangvoer hem dan ook al bijna 2 weken  :-\ .....

Gabbertje lust zijn papje ook nog graag, kan ook vreselijk bedelen en er is verder niks meer aan hem te merken  :D ik weet ook nog niet wat ik met hem ga doen  ::) .....

Groepie ..... ik heb het vanmorgen nog naar Petra geSMSt, is eigenlijk zo goed als genezen .... het enige wat hem nog te doen staat is zijn achterstand in halen maar dit gaat hem vast ook nog wel lukken .... hij weegt 's avonds na de pap 78 gram en 's morgens 71 gram, dit is zeker niet verkeerd voor een valkje wat zo ontzettend ziek is geweest, toch?? ......

Harrie is flink kaal geplukt, altijd weer balen als pa en/of ma dat doen ..... ik weet ook niet wat ik er aan moet doen, ze voeren hem goed dus weghalen en onder een lamp zetten en gaan pappen ..... pffffh eerlijk gezegd ben ik blij als ik deze papkinders zelfstandig heb en ..... er gaat niks boven eten van pa en ma op deze leeftijd  ;) .....

Eros & Perle hebben 5 nieuwe eitjes ..... alleen zijn bevrucht!!  :D Ik hoop dat ook dat als ze straks meer jongen hebben dan alleen Harrie dat ze de veertjes met rust gaan laten  ;) ......

Verder alles goed hier, update over de kids ..... lees in mijn andere dagboekje bij Buurthuis.  :D

Ik ga even IM's en mailtjes beantwoorden .... daarna is het paptijd voor Sophy aansluitend paptijd voor Gipsy, Gabber en Groupie.  ;)

Fijne avond allemaal!!  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Fijn om hier weer eens lekker veel positief nieuws te lezen!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Annelies

Hai  toffe update hherlijk om te lezen dat we weer in de stijgende lijn zitten.

Wat een eigenwijs zeg Gipsy, verwend ventje  ;D  ;D


Anja

Hoi Caroline,

Wauwie wat een goed nieuws zeg. Het gaat echt allemaal goed komen en Groupie haalt zijn achterstand ook nog wel in.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...wat een geluk zeg dat Dobey al volledig zelfstandig is he ! Goed voor de mama van Jeannine he !
Ze zal heel blij zijn dat te horen !
Wat jammer dat Eros of Perl het donsje zijn kuifje eraf hebben geplukt he en hopelijk doen ze het niet opnieuw inderdaad !  Groupie zal zijn achterstand ook wel inhalen he ! Grtjs Ann



Caroline



Aan mij de eer ...... om de nieuwe naam van Gipsy bekend te maken ....... mag ik jullie voorstellen .................... Spike!!!!!!


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...Spike is een supermooie naam voor een valkje !
Wat een lieve naam !
Dat komt zeker van Tom en Jerry ? Daar is zo'n stoere hond die ook Spike heet , hihi ! Kan he ! Grtjs Ann



Annelies


Anja


Nou daar kwam geen eind aan zeg. Maar wel leuk gedaan.

Mooie naam Annelies.

Groetejs Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3