## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Monky

Jeetje joh Caroline...  :o

Wens ze maar heeeeeel veeeeel beterschap van mij  :-*



Liefs,
Monique

*Manon*

Hoi Caroline,

Wat een verschrikkelijke toestand bij jullie zeg!!

En wat een arme kindjes die zo'n pijn hebben van de waterpokken mét infectie!
Ik kan me zo goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit...
Ik hoop dat de zalf snel zal gaan werken en dat ze morgen in ieder geval wat pijn vrij zijn... dit gaat je als moeder door merg en been!

Heel veel beterschap voor je kindjes en voor jullie sterkte :-*

Groetjes Manon

♥Debby♥

Och Caroline, wat ziet het er vreselijk uit..

Heel veel beterschap voor je kleintjes en jij en ed natuurlijk ook heel veel sterkte..



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Gefeliciteerd

met je




ste pagina. Op naar de volgende 300.

Groetjes Anja

Peggy

Och och Caroline,
Wat zien ze er uit zeg en dan ook nog koorts en een infectie  :'( :'(  ik snap goed dat je dat als ouder zijnde eigenlijk niet kunt aanzien.  wat een ellende zeg.
Heel veel beterschap met je schatjes.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Caroline...wat is dat toch daar buij jullie ....nu ook al een infectie erbij samen met de waterpokken , jeetje wat vreselijk zeg ...ik hoop dat ze snel beter zijn met de zalf en de medicatie voor hen ...wat een toestand he ! Wens ze veel beterschap van mij ook hoor !Grtjs Ann



Caroline



I.v.m. teveel off-topic
heb ik even het waterpokken-berichtje geciteerd
naar mijn andere dagboekje
en ik zal daar verder gaan met nieuws.  ;)

Voor de waterpokken dus .....


KLIK HIER



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: Rianne op 21 februari 2008, 22:45:18
Jee wat erg... :o En dat is nog zacht uitgedrukt... :-\
Ik kan me nog wel herinneren dat ik het zelf ook heb gehad maar lang niet zo erg...

Ik weet niet, het klinkt misschien stom maar is er een verband tussen de bijgekomen infectie bij de waterpokken en de infectie bij je jonge valkjes?


Niet stom hoor Rianne, ik vroeg namelijk ongeveer hetzelfde in december aan Dr. v.d. Horst.

Toen had dus J´adore net als Gabber nu een infectie veroorzaakt door het stayilokok-bacterie, ik weet namelijk dat ditzelfde bacterie bij de mens o.a. krentenbaard kan veroorzaken en ik vertelde 4 kleine kinderen in huis te hebben.

Maar volgens D.r v.d. Horst kan die bacterie niet de mens besmetten, deze stafylokok van de vogels is namelijk van een andere stam, zo vertelde zij me.

Ik neem aan dat zij het wel zal weten.

Daarnaast komen Sanne en ik wel in contact met Gabber, maar Jasper en Sophy niet.

=====================

Verder wil ik iedereen bedanken voor jullie lieve reacties en pffffh, inderdaad ....alweer 300 pagina's!!  :D Maar mede dank jullie hoor.  ;) Moet je nagaan, ik was pas op de helft toen ik eind oktober de blokken in de kweekkooien ging hangen. 


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*

Wouw  :o, de laatste 150 zijn dus in sneltreinvaart gegaan!
Maar ja, wat wil je ook, met zulke donsjes  ;).

Proficiat,
Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Ondanks de vervelende berichten over je kindjes. :'(

Hartelijk gefeliciteerd met je 300 pagina's. Op naar de volgende 300.

Hoe gaat het met de huidinfectie van Gabbertje. Hopelijk is het niet verder uitgebreid en is hij/zij ver opgeknapt.

Aan de verzorging zal het in ieder geval niet liggen ;)

Caroline



De rust is weer een beetje aan het terug komen .... Sophy heeft even 2 uurtjes in de box geslapen, Sanne en Jasper hebben wat tv gekeken en gelukkig hebben ze ook weer wat gegeten en gedronken.  :D

Van de 2 uurtjes met lege handen heb ik meteen gebruikt gemaakt, ik heb de valkjes verzorgd, waterflessen, blok, Gabbertje gebadderd (het gaat heel goed met hem), jonkies gewogen, Gerritje108, Guusje 105, Gipsy 93, Gabber 81 en Groupie 72 gram .... gewldig gewicht heeft Gabber dus en .... voor de nieuwe toekomstige baasjes tuurlijk even foto's gemaakt, anders valkt er straks zo'n gat op de cd-rom.

Gelijk even lekker met ze gekroeld en toen werd Sophy huilend wakker ..... snel valkjes in hun schone blok, schoon T-shirt aan en handen ontsmet.

Ze hebben nu 6 1/2 uur geleden hun paracetamol gehad en nog steeds geen koorts dus .... het ergste is denk ik (hoop ik) achter de rug.

Ed is naar het personeelsfeest en Thomas is lekker de hele dag bij oma en opa, die is vrij en krijgt nu dus 100 % de aandacht, heeft ie wel even lekker nodig, nu zijn broer en zujsjes alle aandacht opeisen.  ;)

Ik ga even kijken of Sophy even lekker in de box wil spelen, kan ik even een wasje ophangen  ;)

Voor de nieuwe baasjes, al zijn ze nog niet bekend  ;) hier alvast 2 foto's de rest lopen niet weg maar zullen denk ik van het weekend pas geplaats worden.  ::)






Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Dat klint al een stukje beter Caroline...ik hoop ook zo voor jullie dat het ergste voorbij is...is toch eigenlijk niet te doen,als dit nog langer duurt  :(

superr om te lezen dat het met Gabber zo goed gaat ...ze hebben allevijf weer prima gewichtjes.
Wanneer maak je bekend wie de nieuwe baasjes worden...ben helemaal niet nieuwsgierig  ::)

gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Spannend ;D ;D

Als Anke dit leest zit ze vast te jumpen op de stoel ;D ;D

Ik hoop zo dat er een albinomeisje uitkruipt.
Mijn duimen draaien overuren ;)

•=Bonnie=•

Ohw ohw wat zijn ze weer mooi... ik kan niet wachten op de eerste jongen van Jelle en Beauty, ik heb en boel bonte witmaskers al gekweekt maar nog geen gewone bonten en ik vind al dat geel om te kwijlen :)

Fijn dat het met Gabber goed gaat en jullie ook beteren, wat een gedoe man.

Ik duim hier mee voor Anke haar albino :)