## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline



Ontopic

Met de eitjes gaat het goed .... ik denk alleen dat ze nog wel wat daagjes moeten broeden.  ;) Ik zie nog steeds leven in alledrie de eitjes.

Met de jongen gaat het goed .... ze groeien lekker .... helaas heeft mijn weegschaal aan en uit klopje het begeven ... maar ik zie elke dag de kropjes lekker gevuld worden. Als de ziekenboeg weer mobiel is ga ik snel een nieuwe halen, ik kan echt niet zonder.  ;)

Kleine Gabber doet  het ook goed, elke dag een beetje beter, ik denk nog een dag of 3 en hij is bultjesvrij.  ;)

Offtopic!!

Het is hier verschrikkelijk, Sanne, Jasper en Sophy hebben alledrie de hele dag 39 ° C koorts gehad .... Sanne en Jasper eten en drinken nagenoeg niet, hebben het dus waarschijnlijk ook in hun mondje .... ze zitten alledrie nu werkelijk over hun hele lichaampje vol, en allemaal van die grote bulten/blaren. Ze krijsen het werkelijk uit van de pijn, ik mag ze amper aanraken, verzorgen, aan en uitkleden en liggen en zelfs zitten is voor alledrie niet fijn. Oh en plassen al helemaal niet. Normaal hebben ze een blaasje die indroogt, waarna er een koorstje opzit. Door de infectie, zo blijkt nu, droogt het niet in maar worden het ontstoken blaren. Je moet het zien als elke vierkante cm een blaar van 5-6 mm die knapt door het schuren van de kleding, dan heb je dus een wond van 5-6 mm, en dan niet 1 maar zo honderden op hun hele lijfje!!!  :o

Om 15 uur kon ik het echt niet meer aanzien, het doet je zo'n pijn om je kinderen zo te zien lijden, na de hele nacht nagenoeg niet te hebben geslapen, de hele dag huilende kindjes te hebben gehad, zemelenbadjes, crèmetje hier en poedertje daar, heb ik de huisarts gebeld die met een half uurtje hier was. Wat blijkt .... ze hebben naast de waterpokken een infectie die ervoor zorgt dat de pokkeblaasjes gelijk gaan ontsteken.  :-\ Dit is ook de reden dat het bij alledrie er heel anders uitziet dan bij Thomas, 2  weken geleden. Ik heb nu een medisch zalfje gekregen.

Ik heb de oppassers (mijn ouders voor Sophy en Ed zijn zus voor de andere 3 kindjes) maar afgebeld voor morgen voor mij geen feestje morgen.  :-\ Ed gaat alleen, iwordt officieel een verplichte werkdag voor gerekend van half 3 tot haf 11

Er was één ding positief ding wat de huisarts te vertellen had .... krijgen kindjes onder het jaar het hebben ze meestal zo hier en daar een pokje .... ze krijgen het dan nog een keer .... zitten ze helemaal vol net als ons Sophytje hebben ze gelijk genoeg antistoffen opgebouwd en krijgen het niet meer.  :D

Ik ga even zo hier en daar wat bladeren en zal niet veel typen denk ik .... mijn  handen zijn namelijk helemaal heet van de Mentholgel, was trouwens geen succes die gel .... Jasper werd helemaal hysterisch en Sanne stond te klappertanden van de kou, door die Mentholgel.  :-\ Was dus één keer maar nooooit meer.

Hopelijk een rustig nachtje voor mij, Ed moet straks weer de nachtdienst in .... ocherm, hij heeft bijna niet geslapen .... ik heb hem ook al om 12 uur uit bed moeten trommelen .... ik had 3 hysterisch huilende kindjes en Thomas was thuis om een boterhammetje te eten maar ik kreeg het niet voor elkaar .... Sophy en Jasper (Down syndroom) beseffen namelijk echt niet wat er aan de hand is en Jasper roept alleen maar auw en pijn en stond op gegeven moment met 2 handjes over de bultjes/blaasjes op beide wangen heen te krabben.  :o   

Oh, ik hoop zo op een kleine beterschap morgen ... ik kan veel hebben maar om 3 van mijn kotertjes zoveel pijn te zien hebben ..... ik heb me groot gehouden voor ze, je moet wel maar je kan me nu bijna wegbrengen.  :'( :'( :'(



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bello

Carolientje Carolinetje toch,

Je krijgt het toch weer voor je kiezen meid.

Nu dus alle 4 de kids de waterpokken eentje er al van af dus.

Gelukkig is de huisarts gekomen en we hopen dat je nu toch nog een beetje kunt gaan slapen, en Ed ach jeetje die is morgen gebroken als hij thuis komt.....

Deze krijg je van ons


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Annelies

Hoi Caroline,

Oh wat is dit erg, ik heb zelf 2 meiden maar gelukkig nooit beide zo ziek geweest.
Kan me wel een beetje indenken hoe je je nu voelt, kinderen hebben pijn en jij kan  niets doen zo machteloos.

Meisje heel veel sterkte in deze strijd ik hoop dat je een beetje mag slapen vannacht en dat het morgen alweer een stuk beter gaat.
Ga er lekker zelf ook vroeg in kan je een beetje voor rusten.

Succes

Gr. Annelies

Anja


Ach jeetje Caroline,

Ik krijg er zelf een brok van in mijn keel als ik je verhaal lees. Wat een ellende als ik het zo mag zeggen.

Ik hoop dat het medisch zalfje gauw verlichting gaat brengen hoor.



Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Caroline,

Ooooh, wat een ellende  :'( :'(.
Ik duim voor je dat het morgen al stukken beter gaat !!
Dit is niet vol te houden zo.. ::).
Heel veel succes en sterkte, bedrust en alles wat je nodig hebt, toegewenst!

Liefs Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline



Hier krijg je een beetje een beeld ervan .... zijn nog oude foto´s .... inmiddels is alles verdubbeld.


Sanne, de kleine bultjes zijn inmiddels ook groot, en dan zijn  het nu dus allemaal blaren en wonden geworden ....


Sophy .... zie je haar oogjes .... die zitten nu dus ook vol blaren.  :'(


Zie je hoeveel??

Jasper is er het ergst aan toe, daar gaan de bulten en blaren richting een cm grootte .... hij lag vanmorgen een uurtje te slapen toen ik deze foto's maakte .... hij komt morgen op de foto.  ;)

Dank je voor jullie lieve woorden.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*

Ocharme, echt veel bultjes hoor :o.
En als je ziet hoe Sophy uit haar oogjes kijkt.. :'(.
Nog even iets opbeurends;
Dit is wsl wel de ergste kinderziekte, dus daar ben je straks mooi voorgoed vanaf!

Maar goed, voor nu sterkte voor jou, Ed en de kindjes,
Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja


Maar Caroline toch.

Als ik Sophy zie dan moet ik aan Lisa denken. Zij had het ook heel erg als baby. OOk in de ogen en in de mond etc.

Meid heel veel sterkte nogmaals en beterschap voor iedereen.

Groetjes Anja

Saar

Hoi Caroline
Sterkte en beterschap voor je kindjes!
Groetjes Saar :-*

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik heb echt een brok in mijn keel, jeetje mina ... wat hebben de kinderen het zwaar te pakken !! Ik heb werkelijk mijn ogen uitgekeken, wat een ontzettende grote pokken hebben je lieverdjes  :'( :'(

En dan de kleine Sophy, ach gossie wat kijkt ze ziekjes uit haar lieve oogjes en wat zit Sanne onder, en dan ook nog eens een infectie erbij, onvoorstelbaar wat een pech  :( :(

Ik ben blij dat de dokter heel snel kwam en dat je nu een zalfje hebt,.... ik hoop werkelijk dat het zalfje wonderen gaat verrichten want ik kan me heel erg goed voorstellen dat je de wanhoop nabij bent als je je dierbaarste bezit zo ziet lijden van de pijn  :'(

Doe het maar rustig aan met jezelf en vanaf hier ontzettend veel sterkte en beterschap gewenst !!

Dikke knuffel,

Groetjes karin

♪ Marlies

Tjonge Caroline, ze hebben het goed te pakken. :o

Bij mij hebben ze de waterpokken ook gehad, maar ik wist niet dat het zo heftig kon zijn. :-\

Schrale troost dat de kleine Sophy ze later misschien niet meer krijgt.

Beterschap en sterkte met je ziekenboeg.

Groetjes Marlies ;)

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

:censuur :censuur :censuur
De tranen rollen gewoon over m'n wangen. Ik had het net gelezen maar kon niet meteen reageren en dan zie ik nu die foto's  :'( :'( :'(
Wat erg dat ze ook nog eens een infectie erbij hebben en koorts.
Ik kan me heel goed voorstellen dat jij er ook doorheen zit.
Je ziet bijna geen gewoon stukje huid meer.
Hopelijk werkt de zalf die je van de dokter heb gekregen heel snel.
Heel erg veel sterkte met je kindjes.

Rianne

Jee wat erg... :o En dat is nog zacht uitgedrukt... :-\
Ik kan me nog wel herinneren dat ik het zelf ook heb gehad maar lang niet zo erg...

Ik weet niet, het klinkt misschien stom maar is er een verband tussen de bijgekomen infectie bij de waterpokken en de infectie bij je jonge valkjes?

*Yvon

Hoi hoi

:o :o Zoooooooo,wat zitten ze onder !!  :'(
Kan het me goed voorstellen dat ze hier veel pijn en jeuk eraan hebben.
Hopelijk houden ze er niet zoveel littekentjes aan over.  :-\
Kan het me ook wel voorstellen dat je het als moederzijnde heel moeilijk hebt nu,om je kindjes zo tezien.  :-\

Met Gabbertje valt het nu gelukkig mee.

Heel veel beterschap voor de kids !!!

Groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >