## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Nou ik duim dat het nestje van Eros en Perle helemaal goed gaat komen en dat je niet hoeft bij te springen. Het wordt een heel spannend weekend hier :D ;D

Wat erg dat Sophy ook helemaal onder zit met de waterpokken :'(
Beterschap met je kleine meid.
Gelukkig blijft het wel een lachenbekje.
Natuurlijk ook beterschap voor Sanne en Jasper

Dierenfreackske

Hoi ...nu ook de twee andere kindjes de windpokken , nja ...dat was te denken he ! Ik hoop dat ze er niet al te veel last van hebben !
Verwen ze maar goed he ! En hopelijk is het na een 10 tal dagen genezen he!  Dat komt er natuurlijk ook bij he! Ik hoop dat het ook verder goed blijft gaan met de eitjes van Perl en Eros ....ik hoop het voor Anke ook want ze hoopt er zo op eh ! Grtjs en terusten hoor ! Ann

Peggy

och och arme sophy en dan ook nog gewoonblijven lachen;  wat een superbaby.
Nogmaals succes hè met alle waterpokjes...hier hebben ze het allebei nog niet gehad.

en Eros;  gedraag je  ;)
Hoop zo dat het helemaal goed gaat komen met dit nestje...duim duim duim...

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

lynette

Hoi hoi

ik heb weer veel gemist in je boekje
ten eerste een grote kroel van je ventje Diégo
hij is elke dag druk met fluiten maar het bouvakkers fluitje heb ik nog niet gehoord. zijn voorbeeld Bullit is wel druk met het voordoen dus denk dat het niet lang zou duren dat hij er ook mee begint  ;D

en gefeliciteerd met je eerste neefje

en wat zijn de 5 G-tjes weer prachtig heb echt weer genoten er van
wel jammer van gabbertje dat hij het zelfde heeft als J'adore
maar hij zit op een goede plek en heeft een goede verzorgster die hem van de bacterie af probeer te helpen  :-*
en het eitje van eros en perle wat een druif dat tie met zijn eieren gaat voetballen
hij zal het wel gehoord hebben dat het voetbal seizoen weer is begonnen.
Hopelijk laat hij ze nu lekker liggen

en beterschap voor de kinders is niet leuk voor ze de waterpokken

Groetjes Lynette en me beestenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

carco

Spannend zeg bij Eros en Perle: ik hoop heel erg dat het goed gaat na de koppelwissel.

En arme Gabbertje hetzelfde als zusje J'Adore. Nou ja dat is ook een heel mooi meisje geworden  ;)

En dan allemaal de waterpokken: arme zieltjes. Niet erg fijn al die jeuk overal.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Anja

Hey Caroline,

Hoe is het met Gabbertje? Hoop dat het niet erger is geworden.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Het is stil hier vandaag.  :)
Hoe gaat het met de kids en Gabbertje ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Even een snel berichtje met 1 hand .... Sophy krijgt de fles.  ;)

Gabber is gelijk gebleven, geen etter vandaag dus .... goeie vooruit gang.  :D

Met de kids is het minder .... alledrie héél veel bultjes, rond de 39 ° C koorts en veel pijn .... de bultjes zijn blaasjes aan het worden die openknappen, dus nu wondjes zijn .... dit veroorzaakt veel  :'( :'( :'(

Sanne heeft er helemaal GEEN in haar gezichtje, op haar hoofdje, kontje of schaamlipjes maar haar hele buik en rug zitten vol met best flinke blaajes, zeker 5-6 mm groot, de wondjes die die achter laten zijn dan ook erg groot. Thomas had veel kleinere wondjes.

Jasper heeft ze over zijn hele lijfje met name op zijn rug en zijn geslachtdeeltje heel erg wat flinke huilbuien geeft tijdens het plassen wat hij nog in de luier doet.  ;)

En Sophy .... daar krijg ik huilbuien van  :'( :'( die ziet er zo verschrikkelijk uit .... haar hele lijfje zit vol maar met name haar hoofdje, gezichtje, liesjes, kontje en schaamlipjes zitten overvol, echt amper een vierkante cm schoon.  :o :'( Haar lipjes zitten vol .... in haar oortjes zitten er zeker 8 en heel haar oogleden zitten helemaal vol met in één ooghoek zelfs een pok.

Op dit moment heeft ze vooral blaasjes dus ontzettend jeuk maar jeetje wat zal het kindje een pijn krijgen als ze eenmaal gaan knappen en het wondjes gaan worden ....waren me maar een vast 2 weekjes verder.

Ik heb op dit moment Mentholpoeder, zemelenbadje en Calendulanspul speciaal voor waterpokken van VSM in huis voor ze .... mijn dagindeling op het moment, troosten, sussen, poederen, deppen en badderen en niet te vergeten de Biotexbadjes van Gabbertje  :P

Vrijdag hebben ze personeelsfeest van de MARS .... Ed zijn werk .... ben benieuwd of ik kan gaan.  :-\ Zijn ze zoals nu met pijn en koorts ga ik zeker NIET maar .... ik weet van met Thomas dat er veel kan veranderen in 2 dagen dus ik heb nog hoop.  ;)

Nu ga ik naar mijn bedje .... Ed is net weg, die heeft nachtdienst, dus ik kruip er lekker in.  :D

Welterusten allemaal .... tot morgen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Citaat van: Caroline op 19 februari 2008, 22:07:51

Iedereen dank je wel voor het duimen en medeleven met Gabbertje.  :-*

==========

Wist je trouwens dat de jongen in de 3 eitjes neefjes of nichtjes van jouw 3 geweldige meiden worden, Karin??

Eros is een broertje van Gerda's Grisha, dus een oom van jouw meiden.  ;)

==========

Hoi Caroline,

Ja dit had ik de vorige keer geloof ik al ontdekt maar ik vind het natuurlijk helemaal geweldig, ... dat de kindjes van Eros en Perle, neefjes en of nichtjes van Vicky, Nienah en xena zijn  :D

Ach gossie wat heb ik met je lieverdjes te doen, ik kan me voorstellen dat de tranen je in de ogen springen bij het zien van al die blaasjes  :'(

Ik hoop dan ook echt dat de blaasjes heel snel uit zullen drogen en je de ergste jeuk kan opvangen met de mentholpoeder, het zemelenbadje en het calendulanspul !

Geef ze maar een dikke knuffel morgen en probeer maar wat te slapen :-* :-*

Liefs Karin

sandy

ik wil je namens angel bedanken voor je advies en je steun datje gegevenhebt heeft me heel erg goed gedaan  :-* :-*topper :-* :-*een knuffel van angel aan jou en cartier

Peggy

hè hè wat vervelend allemaal en arme sophy,helemaal onder de waterpokken...zo zielig  :'(

heel veel sterkte en beterschap voor je kids hè  :-*

en slaap lekker...

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Germ je kindjes zo erg de waterpokken :'( :'(
Dan is het bij Jasper wel erger geworden dan het eerst was he?
Logisch als het ventje moet plassen dat het vreselijk brand. Amir heeft ook de waterpokken gehad toen hij nog een luiertje omhad. Dat broeit natuurlijk ongelovelijk.
Kan me voorstellen dat je als moeder zijnde je dan machteloos moet voelen. En bij jou zijn het er ook nog eens 3 in een keer.
Arme Sophy dat ze helemaal onder zit. En dan "zeggen" ze dat een kindje onder de 1 jaar het niet zo erg krijgt. Nou dus wel  :'( :'(
Heel veel sterkte met je kindjes. Geef Sanne, Jasper en Sophy (en ook al is Thomas al weer beter) een dikke knuffel.
Hoop dat de blaasjes snel uitdrogen.
Denk aan jullie  :-* :-*

Anke

Hoi Caroline,
Arme kinderen..... Hopelijk knappen ze vlug op!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...wat vreselijk dat nu al de kindjes de Waterpokken hebben  en dat Jasper zo'n branderig gevoel heeft van z'n waterpokken,  Matthias had dat ook toen hij
de waterpokken had en dat is wel normaal ...de ene buiten de andere heeft soms veel verschil he ! En hopelijk zijn de andere kindjes ook niet te ziek ervan en kunnen ze een beetje slapen deze nacht he ! Ik hoop dat alles goed is verder met de valkjes ! En dat Eros graag voetbalt dan zal ik hem een minivoetballetje geven voor zijn verjaardag ...hihi !
Grtjs Ann