## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Monky

Echt vaag... ik durf toch te zweren dat ik hier net een berichtje geplaatst had ???

Kaatje

Hoi Caroline,

Hè jakkes .... en ik kan me voorstellen dat je behoorlijk baalt hoor, ik vind het dan ook echt vreselijk rot nieuws  :( Ook kan ik me voorstellen dat je even getwijfeld hebt om het hier neer te schrijven maar ik weet zeker dat je wel weet wie er allemaal met je meeleven !!

Goh wat zal je gisteren geschrokken zijn en uiteraard vanmorgen opnieuw de nachtmerrie, jeetje zeg ... onvoorstelbaar wat een pech ... en wat een domper dat Gabber nu ook een huidinfectie heeft  :'(

Gelukkig heeft Gabber het in een veel lichtere mate en ik ga hier dan ook vreselijk hard duimen dat het met Gabbertje net zo goed gaat komen als met J'adore want J'adore is echt een prachtvalkje geworden hoor en je ziet nergens niks meer van !!

Zoals je misschien wel weet heeft onze Vicky in de periode dat ze nog bij haar ouders woonde een klein ongelukje gehad, hier is bijna niks meer van te merken, ... je ziet het alleen met vliegen en landen en Vicky verstapt zich soms maar kan ook super goed en snel weer corrigeren !!

Vanaf het moment dat Rick en ik dat hoorde was Vicky zelfs nog meer welkom en is Vicky uiteindelijk Rick zijn lievelingsmeisje geworden ( de andere ook hoor, maar Vicky is net iets specialer  ;) )

Maar dat hebben jullie natuurlijk met J'adore ook en bij J'adore is er helemaal niets meer te merken !! Ik ben blij om te lezen dat het bij Gabber een stuk minder is dan toen bij J'adore en ik heb er eigenlijk het volste vertrouwen in dat het met Gabber en jullie liefdevolle zorg ook helemaal goed gaat komen !

Ik begrijp ook dat je Gabber nu even van de reservingingslijst geschrapt hebt en eerst aan wilt kijken hoe dit gaat ontwikkelen !!

Jeetje meid en dan toch ook nog de andere kids de waterpokken !! Ik wens je superveel sterkte en beterschap en  :-* :-* :-* voor de kinderen en Gabbertje !!

Groetjes Karin

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Caroline,

Uiteraard heel graag gedaan en uit de grond van mijn hart, nogmaals sterkte en beterschap voor je lieve kids en het lieve snuitje Gabbertje  :-* :-*

Mijn duimen draaien hoor !!

Groetjes Karin

Gerda

Hoi Caroline,

Wat sneu dat Gabbertje nu ook een huidinfectie heeft, maar hij heeft in ieder geval jouw goede zorg!

En ik zou zeggen: niets aan trekken van wat 'mensen' er van vinden. Je hebt genoeg 'vrienden' hier op het forum.
En dit forum is een zeer groot forum met diverse leden, en zoals in de echte wereld kan niet iedereen met elkaar door een deur. En dat hoeft ook niet. Maar men moet elkaar wel in waarde laten.

En jij doet dat zeker door eerlijk en open te zijn. Ik snap dat het een grote domper is, maar ik weet dat de kleine Gabber geen betere plek heeft dan nu bij jou.

Veel liefs, Gerda


Gerda

Citaat van: Monky op 18 februari 2008, 12:48:50
Echt vaag... ik durf toch te zweren dat ik hier net een berichtje geplaatst had ???


Ik kan niets vinden in de prullebak, dus ik denk dat er met het verzenden iets mis is gegaan.
Alle verwijderde berichten komen normaal in de prullebak.

Gerda, moderator

Caroline



Jij ook dank je wel,  Gerda.  :-*

Je hebt gelijk, vrienden heb ik gelukkig genoeg hier.  :D

En wat de rest doet moet ik me eigenlijk niet zo aantrekken.  ;) Probeer ik ook hoor. Maar het geeft toch even zo´n gevoel van wat doe ik hier.   :-\ Maar .... dat gevoel is er wel vaker geweest  ;) gaat wel weer weg hoor.  :D

En wat betreft Monique haar berichtje ....  Monique en ik  hebben die al gevonden .... het was per ongeluk een IM geworden.  ;)

Bedankt voor het zoeken.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Agnes

Hoi Caroline,

Wat jammer van Gabber :-\
Je kunt jezelf wel verwijten maken, maar je kunt er toch niets aan doen? het is gewoon vette pech :-\

Als er iemand hart heeft voor haar valkjes ben jije het wel :-*

Gelukkig ben je er op tijd bij, en waarschijnlijk zal Gabber net zo mooi opgroeien als J'adore.

Laat anderen maar kletsen, er zijn er velen die beter weten!

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Monky

Citaat van: Gerda op 18 februari 2008, 14:22:55
Citaat van: Monky op 18 februari 2008, 12:48:50
Echt vaag... ik durf toch te zweren dat ik hier net een berichtje geplaatst had ???


Ik kan niets vinden in de prullebak, dus ik denk dat er met het verzenden iets mis is gegaan.
Alle verwijderde berichten komen normaal in de prullebak.

Gerda, moderator



Citaat van: Caroline op 18 februari 2008, 14:30:03



En wat betreft Monique haar berichtje ....  Monique en ik  hebben die al gevonden .... het was per ongeluk een IM geworden.  ;)

Bedankt voor het zoeken.  ;)






:-[ :-[ :-[

Toch te veel zon gehad, denk ik...   8) ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

♥Debby♥

ach toch.. arme Gabber.. en wat een toeval caroline dat dit nu 2 keer gebeurd.. Al weet ik zeker dat Gabber er met jouw hulp, net als Jádore weer helemaal bovenop komt..

Ik hoop dat je, omdat je het nu eerder ontdekte, kan zorgen dat Gabber eerder geneest en wellicht vind je alsnog een fijn huisje voor Gabber.. want als ik zie hoe goed Jádore het nu doet.. moet dat goed komen toch..

En dan lees ik toch nog dat je helemaal tussen de waterpokken zit..  Voor je kleintjes dan ook heel veel beterschap!! en sterkte voor jou ook natuurlijk.. 't is allemaal niet niks..

:-*


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Yvon

Hoi hoi

Nou ben ik wel een beetje benieuwd wat Monique heeft gezegd.  ;) :D

Maar Caroline wat gebeurd er allemaal daar bij jou ?  ::)
Kindjes waterpokjes en arme Gabber miss de streptokok bacterie. :-\
Gelukkig kan je hem optijd ervoor behandelen.
Het zal vast een prachtig valkje gaan worden,net als de andere.  :-*
Wat er een aantal mensen ook mogen zeggen of ervan denken,
we weten allemaal wel dat je super goed je best doet !!
Twijffel daar nooit aan !!  >:( ;) :D
We zijn iig blij dat je gewoon een heerlijk eerlijk mens bent en blijft.  ;) :D

Beterschap met de kids en Gabbertje !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Peggy

Ha Caroline...ja dat zat eraan te komen hè...al je kindjes de waterpokken ...beterschap voor je kids hoor...hopelijk valt het een beetje mee voor ze en voor mams  ;)

en wat betreft Gabber;  gelukkig ben je er alweer op tijd bij en ik heb er toch weer het vertrouwen in dat ook Gabbertje weer opgroeid tot een prachtig valkje..
wel jammer dat er geen vrouwelijk joepke bij zit voor je  :(

en nogmaals trek je niks aan van wat anderen gezegd hebben want je bent een eerlijk,oprecht gezellig mens!!

ik zal je strakjes even mijn verhaal sturen  ;)

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Als eerste heel veel sterkte met je zieke kindjes (waterpokken mag je toch ook ziek noemen?)
Ik hoop dat ze er niet zo heel veel hinder van ondervinden en snel weer opknappen.

Wat Gabbertje betreft. Dit is gewoon super balen. Maar dit heeft absoluut niks met jou als kweekster te maken. Denk dat we (in ieder geval de meeste ;) ) er van overtuigd zijn dat Gabbertje op geen betere plek nu kan zijn dan bij jou.
Je hebt Gabbertje nu van de reserveringslijst gehaald, maar als hij/zij nou net zo goed gaat worden als J'adore houd je hem dan toch zelf? Omdat het niet besmettelijk is en ook niks te maken heeft met Amor en Diégah. Gewoon pech dat zijn/haar weerstand even op nul heeft gestaan. Ik ga heel hard duimen dat Gabbertje net zo goed opknapt als J'adore. Met jou ervaring zal het best goed komen met Gabbertje.
Sterkte met Gabbertje en natuurlijk met je lieve kindjes :-*



*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Helemaal vergeten te zeggen :-X :-X
wat een super leuke handtekening heb je :D

Anja

Hoi Caroline,

Heel veel beterschap met je kroost. Waterpokken................brrrrrrrrrrrrrrrrr wat een jeuk zeg. Als ik het lees krijg ik er al jeuk van.

Wat betreft Gabbertje........................gelukkig heb je het een stuk eerder ontdekt dan bij J'adore. Ik ben er van overtuigd dat het goed gaat komen.
Jij als kweekster kan daar helemaal niets aan doen.

Laat die andere mensen maar roddelen wij weten hoe jij omgaat met je valkjes en wat jij allemaal er voor over hebt.
Ik snap wel dat je denkt wat doe ik hier.
Je ondersteunt ons als we vragen hebben...............je staat iedereen met raad en daad bij.
Je verwent ons met heerlijke foto's en je houdt ons op de hoogte van je babyvalkjes.
Je geeft ons steun in onze eigen boekjes...................wat wil je nog meer horen?

Laat die andere mensen maar..................zij snappen dat blijkbaar niet.

Jij bent onze Caroline en wij kunnen jou niet missen en ik ben blij dat jij zo oprecht en eerlijk bent. Dan weten we tenminste wat we aan jou hebben.

Je bent een


Toppertje

Groetjes Anja

ps een hele gave en mooie handtekening.