## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Rianne

Dat is toch ook weer wat, nu allemaal gele donsjes! :D Erg leuk!
En gefeliciteerd met het eitje van Perle en Eros!

Anja

Gefeliciteerd met je 5 gele donsjes.

Ook een erg leuke naam heeft donsje 5 gekregen.

Groetjes Anja

Mara


Saar


Caroline



Even nog een keer plaatsen hoor.  ;)

 
SPECIAAL VOOR JOU  ;)

:) Wilma



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

kimmie

Een heel geel nestje, wat leuk...!!

Gefeliciteerd...!! :D
Groetjes Kim, Karel en Lady


Kaatje

Hoi Caroline,

Wouw, 5 gele donsjes en ik heb ze nog wel in één keer allemaal tegelijk kunnen bewonderen .... ik moest er wel ruim 9 pagina's voor lezen maar dat heb ik er zeker weten voor over gehad !!

En zelfs één nieuw eitje .... Ik hoop dat het eitje bevrucht is maar dat ze er al lekker op zitten is natuurlijk een heel goed teken !! Ik ben dus erg benieuwd hoeveel eitjes er dit keer gelegd gaan worden, owhhh spannend hoor !!

Jij blijft letterlijk in de kleintjes zitten en dat filmpje van Diego, wat ontzettend bijzonder om te zien hoe zo'n kleintje geboren wordt, wonderlijk gewoon ... ik heb vreselijk genoten  :D

Nogmaals gefeliciteerd met alle 5 de gele donsjes en het nieuwe eitje  :D

Groetjes Karin

*Manon*

Hai Caroline,

Gefeliciteerd met 5 gele donsjes...
Super hoor, zo zie je maar weer hé... verwacht je het ene krijg je het andere... wel errug leuk!!

Nou ik ben benieuwd naar de mutaties... heb al wel een heel leuke mutatie in mijn hoofd die perfect past bij Ruffle... dus het wordt afwachten... leuk hoor!!

Groetjes Manon

Wilma1

Gefeliciteerd met het 5e donsje...GROUPIE in een groepie  ;D lief hoor zo'n handje vol


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Annelies

Wat gaaf 5 van die kleine gele bolletjes, gefeliciteerd.

Gr. Annelies

Peggy

Hoi Caroline,  gefeliciteerd hoor met je 5de gele donsje.Wat een geweldig mooie foto,zo allevijf op jouw hand,  om te  :-*

Hoe oud zijn Armani en Princess precies?  wat leuk dat hun dus ook binnenkort een blok krijgen.

De foto's van de donsjes waren natuurlijk weer helemaal superrrrrrr

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Hartelijk gefeliciteerd met Groupie.
Had wel heel erg gehoopt op een wit donsje.
Maar ze worden ongetwijfeld allemaal weer super schoonheden ;D

Wanneer verwacht je het tweede eitje van Eros en Perle?

♥Debby♥

Wat gaaf zeg.. 5 gele donsjes.. Gefeliciteerd me weer een schitterend nest donsjes Caroline..

en wat gaaffffffff een eitje bij Eros en Perlé.. heel speciaal!! wie had dat 2 maanden terug gedacht... Super!! en voor jou HET teken dat je goed gehandeld hebt.. echt top!

Dat speciale eerste nestje blijf ik zeker volgen!!!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Yvon

Was ik je helemaal vergeten te feliciteren met het eitje van Eros&Perle.  :-[ :-[ :-[
Ik was ook een beetje afgeleid door je 5 gele mooie,lieve donsjes.  ;)

Gefeliciteerd met het eerste eitje van Eos &Perle !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Citaat van: Wilma1 op  3 februari 2008, 12:42:42
hEEY WAT GAAF EEN EITJE VAN EROS EN PERLE..... Chica krijgt geen man meer nu, of heb ik dat nu niet goed gelezen (dat ze bij de dames zit ???) ach als het maar goed gaat en ze niemand gaat plukken.

Ze lijkt me happy zonder Eros, zoals je het schrijft  :D

Ik vond het winkeltje ook wel grappig om te maken en maar goed dat ik het meteen heg geplaatst, want Bibi stapt op mijn toestenbord en wistte mijn héle handtekeningen map  :o :o :o :o alles was weg  :o  Ik heb er wat terug gevonden maar de (gelukkig) oudere zijn geheel "opgelost" lijkt het.


;) Wilma



Hoi hoi!!

Nee Wilma, ik heb het helemaal gehad met Chica .... echt je wilt niet weten hoe erg ze haar ventje meer dan een jaar geplukt heeft, daarnaast steeds maar weer dode jongen aantreffen in het ei en .... dan ook nog het enige levende jong verwaarlozen en .... kaalplukken, nee .... zij blijft verplicht vrijgezel, samen met har zus Noa, Rocky, Oilily en J´adore en af en toe een jong popje wachtend tot de juiste vent is geboren voor haar, zoals op het moment Cartier.

En inderdaad, ze lijkt zo gelukkig, ze eet samen met haar nestzus Noa, ze kroelen samen en ze slapen elke nacht samen naast elkaar. Dus eigenlijk een koppeltje, alleen het gekke is en dit deed ze ook in het verleden niet toen ze zo close was met Noa, ze plukt Noa dus niet, gelukkig!!  :D

En ik vind het winkeltje ook heel erg grappig gemaakt, ik herkende meteen mijn kleine valkjes erin terug.  :D

Nogmaals bedankt.  :-*

Balen dat je alles kwijt bent.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.