## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Caroline,
Ik kwam even gluren of donsje 5 al is geboren ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Volgens mij hebben eros en Perle toch nog maar één eitje  :P

ik ben ook wel benieuwd naar donsje nr 5  :-*

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline



Nee Petra en Peggy, je hebt gelijk .... gistereavond heb ik pas het eerste eitje gevonden van Eros & Perle.  ;)

En het leuke nieuws is dat ze keurig broed en vanmorgen was het eitje lekker warm.  :D Het zegt natuurlijk nog helemaal niks maar beter dan een koud eitje aan te treffen waar ze helemaal niet naar kijken.

Het blijft altijd spannend een nieuw koppeltje wat hun eerste nestje krijgen. In dit geval is Perle onervaren, ze is vorige maand een jaar geworden, Eros heeft 2 nesten ervaring maar eerlijkheishalve moet ik toegeven, hij is niet de beste partner, hij broed namelijk niet mee. Als vader heeft hij meer punten gescoord, hij voerde wel mee met Chica maar toen Chica de jongen minder ging voeren, ving hij dit niet op.  :-\ Kortom spannend hoe het nu met een nieuwe partner zal gaan.  ::)

Jammer is het dat ze later zijn begonnen dan Amor & Diégah, n u heb ik geen back-up koppel.  :-\

Ik heb erover zitten denken om Pablo & Coco alvast een blok te geven, zij zijn een ervaren koppel die goed, broeden en voeren. Alleen heeft Pablo tijdens het laatste nest de oranje wangetjes van de jongen verwijderd maar pas toen ze uitgevlogen waren, 4 weken oud, in het blok plukt hij ze niet.

Dit heb ik opgelost door Coco de jongen de laatste week alleen te laten voeren.  :D

Alleen .... na nu Amor & Diégah en Eros & Perle mogen Armani & Princess hun eerste nestje proberen en Unique & Fleur hun eerste hopelijk levende jongen voor het eerst groot gaan brengen. Liever heb ik dan Pablo & Coco als back-up.  ;)

Vandaar dat ik zelf maar als back-up ga dienen als het bij Eros & Perle niet goed mocht gaan.

Verder iedereen dank je wel voor de leuke reacties!!!!  :D
 
Vanmorgen was donsje 5 van Amor & Diégah volop aan het werk maar nog niet uit zijn eitje .... ik heb het wel horen tikken en horen piepen .... en hij heeft ongeveer 1/3 van het eierdopje door, meestal als 2/3 door gebarsten is, zijn ze sterk genoeg om met hun beentjes het dopje weg te duwen.  ;) We gaan straks naar de grote optocht kijken in het centrum als we daan van terug komen zal de kleine er wel liggen, hopelijk een witte deze keer, zou ik wel zo grappig vinden.  ;) ;D

Misschien leuk om nog even het filmpje van het vorige nest hier te plaatsen waarop Extreem (nu Diégo) op mijn hand geboren wordt.



Als laatste nog even de foto's van GISTEREN van mijn kleine lieverds.


Gerritje


Guus(je)


Gipsy


Gabber


V.l.n.r. Gerritje, Guus(je), Gipsy en Gabber


;D ;D ;D ;D

V.l.n.r. Gerritje, Guus(je) en Gipsy, toen ik mijn hand weg haalde, die je op de foto hierboven ziet, rolde Gabbertje net op het m oment ik de foto klikte van de kussen af.  :P


V.l.n.r. Gerritje, Guus(je), Gipsy en Gabber

Zodra de kleine er is horen jullie het.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Ooh wat een schatjes, zwijmel,zwijmel :-*
Ik ben benieuwd wanneer donsje vijf zijn beenspieren goed gaat gebruiken en naar buiten komt :)

Wat fijn dat Perle goed op haar eitje broed!
Veel plezier bij de optocht. Alaaaaaf!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

hEEY WAT GAAF EEN EITJE VAN EROS EN PERLE..... Chica krijgt geen man meer nu, of heb ik dat nu niet goed gelezen (dat ze bij de dames zit ???) ach als het maar goed gaat en ze niemand gaat plukken.

Ze lijkt me happy zonder Eros, zoals je het schrijft  :D

Ik vond het winkeltje ook wel grappig om te maken en maar goed dat ik het meteen heg geplaatst, want Bibi stapt op mijn toestenbord en wistte mijn héle handtekeningen map  :o :o :o :o alles was weg  :o  Ik heb er wat terug gevonden maar de (gelukkig) oudere zijn geheel "opgelost" lijkt het.


;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met het vijfde gele donsje ;D
Ze passen maar net allemaal in je hand!!
Gaaf hoor dat ze er nu allemaal zijn!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Agnes

Wat leuk!

Een nestje met gele donsjes!

Heb je al een naam voor de hekkensluiter?

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Sharon

Hoi Caroline

oooh! Het vijfde donsje is nu ook geboren! Van harte gefeliciteerd! En allemaal gele donsjes ook nog. wie had dat kunnen denken zeg. Eigenlijk wel heel erg gaaf hoor.

Ben echt ontzettend benieuwd hoe het nu verder zal gaan met de kleintjes en het nestje van Eros en Perle.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Kimm

hoi caroline,

wat gaaf zeg al die kleintjes! erg lief!


groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Wauw Caroline ...een nestje met vijf prachtige donsjes , wat een mooie foto's heb je gemaakt ! Ik heb er echt heel erg van genoten hoor ! Proficiat hoor ! Grtjs Ann



*Yvon

Gefeliciteerd met je 5 gele donsjes !!  ;D ;D

Of ik er nou helemaal blij moet zijn  ??? ::) ;) ;D ;D
Een hele fijne dag vandaag !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >