## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Caroline,

Nogmaals van harte gefeliciteerd maar nu echt definitief !!! Vandaag over een week al het eerste eitje  :o :o :o Jeetje wat gaat dat toch ontzettend snel zeg !!!

Ik ben heel blij voor je, en niet te vergeten, je hebt een hele mooie handtekening !!

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Citaat van: Caroline op 21 januari 2008, 12:24:29
De eerste verwacht ik vandaag over een week.  :D


Yes ...da's op mijn verjaardag ! Leuk zeg !
Ik kijk zeker dan ! Grtjs Ann



Mico

Hoi hoi Caroline,

Owww wat leuk dat je over een weekje al het eerste donsje verwacht  :D Gefeliciteerd hoor !!!
We zijn heel benieuwd naar de 5 ukkies die komen gaan  ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

*Esther*


*Petra*

Hoi Caroline,

Alweer 5 bevrucht, nou, een hogere score kun je niet hebben!
Echt wel super, en ze komen ook alweer snel uit!
Ben je van de vorige nog niet 'verlost' komen de volgende er al weer aan. Maar dat maakt het gemis minder, en je zit toch nog in je ritme  ;).

Succes!!
Petra  :D
ps. mooie handtekening hoor!


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline



Hoi Petra, Manon en Henry, even een kleine update over jullie nieuwe vriendjes.

De jongste vier bleven maar hangen in hetzelfde ritme, ´s morgens gevoerd worden door (pleeg)pa Amor .... de hele dag een beetje chillen, als het hen uitkwam wat knabbelen en 's avonds weer naar (pleeg)pa.

Het schoot gewoon niet op .... gisteren was ik het beu, Shadow en Tibeau Tinco zijn vandaag 7 weken, J'adore (die trouwens het beste zelf zaadjes eet van de 4 kleinste) is morgen 7 weken en Enu wordt het vrijdag, dus hoog tijd om zelfstandig te worden.

Ik moet er echt niet aan denken, vanaf maandag en donsjes in het blok te hebben en deze grote lummels er af en toe nog bij om gevoerd te worden.

Helaas vinden ze mijn pap niet zo lekker, dus met pap geven ben ik al gestopt, ik kreeg er met heel veel moeite 2-3 mm in, ook niet echt de moeite waard .... er zat meer pap in hun veertjes dan in hun kropje.

Gisterenavond heb ik ze in het diepe gegooid .... ze mochten niet naar (pleeg)pa Amor. Vanmorgen wogen ze allemaal tussen de 73 - 75 gram, niet veel maar ik moest wat, elke keer als ik langs de kooi liep en ik zag één van de kleintjes niet eten pakte ik hem/haar op en zette hem/haar op de voerbak, de aanhouder wint, toch??

Tibeau Tinco ging nog wel een paar keer bedelen bij Joep, zijn pleegbroer maar daar haalde ik hem dan weg.

Ik heb ze net om 19 uur allemaal nog een keertje gewogen en ze zijn allemaal of hetzelfde gewicht als vanmorgen of 1 grammetje meer. Normaal wegen ze 's avonds wel een 4-5 gram zwaarder dan 's morgens maar ze hebben zich in ieder geval op gewicht gehouden.  :D

Ik hou ze natuurlijk goed in de gaten maar hopelijk valt het kwartje nu.

Mijn streven is toch echt dat ze begin volgende week weg
kunnen.  ;)

Grote broers Diego en Joep gaan donderdagmorgen weg.  :D

Ik hou jullie op de hoogte.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Zo is het maar net.
De aanhouder wint.
Ik geef je groot gelijk hoor.
En zo heeft papa ook weer wat meer rust.
En meestal zijn ze toch rond de 7 weken zelfstandig he?
Hopelijk is het kwartje nu doorgevallen.


*Yvon

Hoi hoi

Wat een luie donders zeg.  :o  ;)
Maar ik denk dat wel dat ze het zonder hun pa ook redden hoor.
En vanaf volgende week maandag alweer donsjes,spannennnnnnd weer.  ;D
Wat gaat de tijd toch snel !!  :o ;D

Is jouw Cartiertje al in de rui?
Zie je ook al kleurverandering komen?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

sandy

er is iemand die je even gedag wou zeggen







een knuffel aan mijn zusje cartier
heb jij jij ook een mooie foto voor in ons boekje

sandy

ik had het in mijn boekje al gezet ik stel de vraag hier ook zit er in eivoer vetten  ??? ???

Bello

Caroline,

Wat komen de eitjes dan al uit , super zeg!!!!

Hihi ik zie het al helemaal voor me de bedelaars op de grond....

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Lin

Goede berichten lees ik hier. Ja die grote lummels is toch wat dan he? Ach ja waarom zelf eten als de ouders je nog lekker voeren? Heb je ze nu in een kooi waar je ze apart in zet? Ik vind het  ook wel moeilijk hoor. ik zet ze met 6 weken apart soms wat langer en dan net als jij wegen elke dag blijft het naar beneden gaan drie dagen dan was het te vroeg. Weet je nog dat ik een valkje hier had en die ging met 12/13 weken ofzo weg net als tinco toen? Wat een ramp is dat. Komen ze bij een ander en daar gaan ze dan meteen eten! Misschien ligt het wel aan mijn voer  ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Peggy

Hoi hoi Caroline,

Ik vind het wel komisch om te lezen dat Tibeau Tinco zelfs bedelt bij ons Joepke en dat Joep hem zelfs eten geeft  ;D  Stoer kereltje,die Joep  8)
Ben benieuwd of Shadow ,Tibeau en Enu het nu toch eindelijk door gaan hebben. Wat bijzonder eigenlijk dat j adore het eigenlijk dan nog beter doet dan haar grotere (pleeg) broers,qua zaadjes eten dan hè.  Fijn dat Sanne nu echt een kroel valkje heeft die niet zomaar weg kan fladderen..

De kooi v onze Joep heb ik inmiddels helemaal klaar, op één knotwilg tak na ( dadelijk effe gaan halen in de bossen )...Sam en Melle zijn echt enthousiast Caroline.Ze zeiden vanmorgen zelf;  ''nog één nachtje en dan komt onze Joep hè mam ''   Das toch lief of niet ??  :-*
Succes met alle drukte en met het zelfstandig krijgen van die grote lummels  :P
Tot morgenvroeg !!  ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Rianne

Hoi Caroline,

jonge valkjes zijn superlui! Het liefst krijgen ze de hele dag door eten van pa en ma, dus je doet er goed aan om ze apart te zetten. :) Lekker de kooi behangen met trosgierst, dan snappen ze de hint wel! ;)
Volgende week al weer jongen... wat gaat het toch hard bij jou!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.