## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi hoi, geen dank hoor, wij vonden het ook hardstikke gezellig en erg lief van Ed hè??
Fijn ook altijd dat hij op en neer loopt met lekkers en drinken op die manier heb ik ook iets aan mijn bezoekje.  :D

Manja, voorlopig ga ik het proberen zoals Kirsten adviseerde, zonder antibiotica. J'adore is op dit moment zo gezond, dat het eigenlijk niet nodig lijkt, doordat ze zoveel veertjes heeft verloren en nu dus weer zoveel nieuwe veertjes krijgt heeft ze daarvoor veel energie nodig om nu weer een ab-kuur te geven, krijgt ze waarschijnlijk weer een terugslag, ab maakt immers meer kapot dan alleen bacteriën.  ;)
In ieder geval heel erg bedankt .... mocht ik het alsnog nodig hebben laat ik het je weten.  :)

En ik heb inmiddels al met 2 mensen IM-contact gehad, er zijn er 2 zo goed als zeker al definitief gereserveerd ...... helaas voor hen en jullie zijn ze nu niet online .... zij mogen immers zelf bekend maken welk valkje naar hen gaat.  ;)

Ik hou jullie op de hoogte.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Caroline,.

De tijd vloog en vond het heel erg gezellig! Bedank Ed ook namens mij dat hij zo goed voor ons gezorgd heeft.

De jongen zijn inderdaad stuk voor stuk prachtige beauty's. De kleine J'adore is absoluut om enorm verliefd op te worden!  :-* Ze ziet er inderdaad fit en goed gezond uit, AB is altijd lastig. De opgebouwde weerstand wordt ook aangetast bij gebruik van AB en die heeft ze inderdaad nu met de groei van nieuwe veertjes hard nodig. Bij twijfel kan je altijd nog de dierenarts bellen, maar ik vond inderdaad net als jij dat ze het op dit moment echt niet nodig heeft. Rustige veertjes, rustige mooi gekleurde roze huid waar de pennetjes uitkwamen,. heerlijk dat het zo goed gaat! wat een toppertje!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Het was zeker weer erg gezellig .... ik kom zeker de volgende keer weer eens richting Zuid-Holland.

En geen dank hoor.  ;)

Jij ook bedankt voor je mening en deskundige advies.  :-*

Toen ik net ging kijken achter bij de valkjes waren ze weer een beetje wakker aan het worden, na een flinke dut ....  ;)
Ach, alleen J'adore dat nog maar in het blok .... Enu was namelijk ook uitgevlogen vanavond.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Wat zijn je donsjes alweer veranderd en mooi geworden !! En Extreem vind ik echt heel mooi maar ook de anderen hoor !!! Het zijn beautys , echt waar !! Grtjs Ann

Anja

Hey,

Alweer een uitvlieger. Nog eentej dan J'adore toch?

Fijn dat het zo gezellie was met de meiden ;) ;) ;)

Groetjes Anja

Anke

Hoi Caroline,
Ik had nog wat prachtige foto's in te halen ;D
Wat zijn de kleintjes toch prachtig!!!
Fijn dat het zo gezellig was  met de meiden!
En nu gaan we afwachten welk valkje naar welk huisje gaat :)
Hoe gaat het met het wipwappen van Eros en Perle? ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Ik heb zo'n goed nieuws gekregen net ;

Eggy komt sowieso bij ons wonen als ie groot genoeg is en zelfstandig valkparkietenzaad  ;)  kan eten !
Ik ben hier zo gelukkig mee...zit gewoon te stuiteren achter mijn computer  ;D ;D   Nogmaals hartelijk bedankt caroline voor je fantastische bericht  :D
Nu ga ik heel erg mijn best doen om een  mooie naam te verzinnen.
Bo&Dirkje,Belle,Pop en ?
Moeilijk moeilijk.......komt goed hoor  ;D

Gr Peggy en eggy  ;D ;D

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Jipppiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!

Ik heb ook goed nieuws gekregen; de reservering is nu definitief, de naam begint met een E .........  ;D !

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

De naam begint met een E en het is iig niet eggy  ;D ;D ;D

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Yvon

@Peggy en Petra,alvast gefeliciteerd met jullie nieuwe,mooie,hele lieve nieuwe aanwinsten !!  ;D
Het zijn echte schatjes !!  :-* :-*
Ik heb ze vandaag heerlijk kunnen kroelen en ook de andere natuurlijk.  ;D
Het was een heerlijk gevoel om weer van die kleine kroelkippies in mijn handen te hebben gehad.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Peggy en Petra,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Peggy,
Wat leuk dat Eggy bij jou komt wonen!!
Gefeliciteerd met je prachtige valkje!

Hoi Petra,
Jouw berichtje kwam er net tussendoor.
Jij ook van harte met je valkje. Ah vertel nou..welk valkje komt bij jouw wonen???

Groetjes
Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Extreem???

En ik heb het idee dat ik nog iemand online zie die grote interesse had zo hoorde ik vanmiddag  ;D

Peggy en Petra in ieder geval gefeliciteerd met de mooie aanwinsten!
Ze zijn zo lief! Bijna had Demi Eggy meegesmokkeld want die was helemaal verliefd.

En Maurice wilde Enu niet meer afgeven  ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Petra*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

carco

Klik op het plaatje voor onze site!