## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Caroline

Volgens mij ben ik op het forum gekomen nadat Binky is overleden, dus ik heb ook geen idee hoe en wat maar was was Binky een mooi valkje. Helaas te jong overleden.

Mara

Agnes

Ik zit hier ook met tranen in m'n ogen', die Binky toch :-*

Sommige verhalen raken je nou eenmaal, die vergeet je niet meer......
4 november en brocolli :-\

Mooie foto's weer, ook al zijn ze uit de oude doos :D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.


Peggy

Hoi Caroline,

Het verhaal van Binky blijft echt bij me binnenkomen. Bijna een jaar geleden begon ik hier zo af en toe te lezen en het eerste verhaal wat ik las,was jouw verhaal. Ik zag toen de foto waarop al je valkjes samen op de kooi zitten en toen ben ik begonnen met lezen..en ja dan kom je uiteindelijk ook bij het verhaal van Binky...ik zat te huilen achter de pc en Maartje vroeg nog wat er aan de hand was.  Ik vertelde haar je verhaal en dat ik er toch niet aan moest denken dat Nikkie dood zou gaan  :'(  en heel toevallig lijken Nikkie en Binky heel erg op elkaar.
Je verhaal over Binky vond ik zo vertederend en moeilijk om te lezen...ik las de paniek in je woorden  :( .
Maar je verhaal en voorstelronde van al je valkjes vond ik echt helemaal super.Vanaf die tijd ben ik een beetje blijven hangen in je boekje. Enkele weken geleden heb ik zelfs weer tig blz teruggelezen..vanaf Binky en de aanschaf van al je andere valkjes.  zo mooi en gezellig om te lezen.
Dus je kunt wel zeggen dat ik helemaal op de hoogte ben  ;)Jij zult jouw lieve Binky idd nooit vergeten en jouw Binky doet mij weer heel erg denken aan mijn lieve Nikkie,  die ook altijd in mijn gedachte zal blijven.  Ik mis mijn gekke lieve Nikkie nog iedere dag  :'(  Gelukkig heb ik Nikkie wel 11 jr bij me gehad.






Weet je inmiddels al wat meer betreffende het medicijn voor j adore ?  of wacht je tot 8 januari.  Je ging vandaag weer wat rondbellen hè?

Ik zag gisteren pas de foto's van Eggy op stok  :o  Gaafffff en wat goed van hem zeg.  Wat is het toch een knapperd zeg.

Wat worden ze toch mooi,je jonkies.
Twijfel je nog steeds over het geslacht van early? ga je dna test doen ?
Twijfel je trouwens alleen over zijn/haar geslacht of ook nog over j adore en enu ?
Ben zo benieuwd namelijk  ;)

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske




Caroline



Fotoreportage,

maandag, 31 december 2007.


Nou nou .... een beetje later dan ik had verwacht maar het was even een beetje hectisch hier maar ...... nu komen ze dan eindelijk!!!!  :D

Omdat ze niet echt recent meer zijn heb ik, terwijl ze nu bij me op schoot, jawel op mijn mooie grijze joggingbroek  :P , even snel een foto gemaakt van ze.  ;)

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de ontzettend lieve woorden en reacties over mijn Binky, heel fijn om te lezen dat zoveel mensen hem nog kunnen herinneren maar ook dat nieuwe mensen, zoals Peggy aangegrepen zijn door ZIJN verhaal, echt super meiden, dikke kus hier voor.  :-*

Tuurlijk ook iedereen bedankt voor de lieve nieuwjaarswensen en voor iedereen uiteraard ook de beste wensen.  :)

Hier even de mutaties en de geslachten volgens de mutatieberekening, wat betekend eventuele cross-overs uitgesloten.  ::)

Tinco = witmasker split voor bont {X1:  lutino (gepareld)} {X2: cinnamon} MAN

Extreem = bont split voor {X1:  cinnamon} {X2: gepareld} 66 % kans op split witmasker MAN

Eggy = bont split voor {X1:  cinnamon} {X2: gepareld} 66 % kans op split witmasker MAN

Even voor de 3 bonte witmaskertjes dit is wat ik denk maar ik vind het fijn als vrijdag de 5 dames er ook even hun mening over geven, live en bij daglicht.

Early = bont witmasker gepareld split voor {X1:  cinnamon} MAN (twijfel, twijfel)  :-\ Hij heeft echt wildkleur en cinnamon.
 
J'adore = bont witmasker cinnamon POP 

Enu = bont witmasker cinnamon POP

Ik ga het weekend op volgorde van inschrijving de mensen van mijn reserveringslijst IM of mailen of hun keuze erbij zit deze ronde, zodra de verdeling bekend is maak ik het uiteraard bekend.

J'adore is zo goed als genezen  :D , de ontstekingen zijn helemaal weg, ook alle bultjes en etter. Haar veertjes die ze al had zijn zwaar beschadigd maar verder gaat het heel erg goed met haar en ze krijgt al allemaal nieuwe veertjes, ze weegt inmiddels net zo veel als Extreem en Eggy (alleen zij zijn al uitgevlogen), namelijk 92 gram!!!! Enu en Tinco wegen rond de 100 gram en Early is ook al uitgevlogen en weegt 84 gram. Ik heb dus ook niet meer gebeld naar Utrecht en wacht lekker tot Dr. van der Horst er volgende week weer is, misschien is een ABkuur wel helemaal niet meer nodig. Het voordeel van dit alles is dat ze nu wel super aanhankelijk is.

Maar goed .... de foto's weer in verschillende delen, beginnend met de jongste.

Ik ga ze nu uploaden en plaatsen, hopelijk doet Photobucket het.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Peggy

yes yes yes;  foto's  ;D

Super om te lezen caroline dat het zo goed gaat met j adore..komt gewoon omdat je haar zo kei en kei goed verzorgd.  Dat verdiend een pluim Caroline !!  ;)

ben zo benieuwd naar het geslacht v Early en of er deze ronde een valkje voor me bijzit...spannend dus.

Gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Caroline,
Wat fijn dat het zo goed gaat met J'adore!!
Het zou toch prachtig zijn als je het voor elkaar hebt dat hij geen AB meer hoeft!

Spannend hoor de geslachten van de valkjes ::)
Joepie fotoooo's ;D ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Caroline,

Ik ben trots op jou en op kleine J'adore.
Fijn dat de bultjes en ontstekingen weg zijn en wie weet heeft ze idd geen AB nodig.

Ik ben benieuwd naar je mooie foto's.

Groetjes Anja

Caroline



Deel 1


Enu










En zoals ze er net uit zag.



J'adore










En zoals ze er net uit zag.







Geweldig toch?? Lang leve de Biotex.


Tinco










En dan zoals hij er nu uitziet.







Ook Tincootje wordt steeds mooier, zijn veertjes zijn alweer bijna terug, nog een weekje en hij is ook helemaal bevederd. Hij is trouwens ip het moment het zwaarste, met 104 gram. Leuk hè, een door zijn ouders verwaarloosd valkje, groot gebracht bij pleegouders met zelf als 5 jongen.


Deel 2 volgt.




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja


*kwijl kwijl kwijl*

Wat een schoonheden Caroline.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Caroline,l
Oooooh wat mooi en lief weer :-* :-* :-*
Ze zijn allemaal prachtig, maar vooral J'adore vind ik geweldig, hij heeft al heel veel veren.
Kortom ik zit hier weer helemaal te genieten ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

Schitterend... ze gaan zooo hard..

Ik zag eerder in jouw dagboekje de foto's van Binky en zag de reactie's daarop..  Omdat ik me afvroeg wat er met Binky gebeurd was ben ik naar je oude dagboekje gegaan en vandaar kwam ik in binky's boekje.. 

Wat een groot verdriet en pijn.. en wat was hij een schatje zeg..

Kan me voorstellen dat je nog veel aan hem denkt en nu weet ik ook van wie al jouw mooie valkjes vriendjes zijn.. en hij zal vast, vanaf de maan, nog iedere dag meekijken naar jou, je lieve man en kindjes en al z'n valken vriendjes!

Liefs Debby


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline



Deel 2


Early












Vandaag is Early uitgevlogen, uiteraard daarvan ook wat foto's.







En zoals hij er nu uitziet.



Mijn mening is dat hij wildkleur is dus een ventje.


Eggy












En zoals hij er nu uitziet.



Wat een kanjer hè??


Extreem










Vanmiddag was zo grappig, ik kom de bijkeuken binnen en tref dit aan:


Links Eggy en Extreem, rechts Amor en Diégah ......


En hier was Extreem naar beneden gevallen, whahahahaha, die koppies van pa en ma, echt zo van hé wat doe jij nou??

En zoals hij er nu uitziet.


Hier al lekker van het trosgierst eten.


Samen met Eggy trosgierst eten.


En lekker samen bij het vrouwtje liggen.


Deel 3 volgt.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.