## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Geweldig dat je nu weet wat het is en dat je o super bent geholpen! Nu maar hopen dat Ecco een normaal verenpakje gaat krijgen, ik vermoed dat je toch in elk geval tot aan de rui "littekens" in de veren gaat zien die mogelijk bij de pennen zelfs zullen gaan afbreken op dat punt.

Kan ze je het medicijn niet op de bus doen? Dan heb je het na de kerst in huis?

Peggy

Och och toch,arme ecco.
Ik snap heel goed dat je ecco ( voorlopig ) niet gaat verkopen..laat ze eerst maar eens een sterke valk worden ja.Dat is veel en veel belangrijker. Is het niet besmettelijk voor de andere valkjes.  Ik denk het niet anders had je dat er wel bij vermeld maar wilde het je toch even vragen  ;)
En wat Bonnie zegt,  over het toesturen vh medicijn.Daar dacht ik ook al aan.  Dan kan je tenminste gauw beginnen en zie je waarschijnlijk sneller verbetering.
Succes ermee hè en wat fijn trouwens dat je goed geholpen bent aan de tel...

Fijn dat ook je sleutels gevonden zijn!

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Caroline,
Tjonge wat een stress bij jou gisteren :o
Gelukkig is het allemaal weer goedgekomen. En reken maar dat je man nu zijn afstandsbediening gaat laten maken :D

Fijn dat je nu weet wat Ecco heeft!  Aan een arts als van der Horst heb je tenminste wat!
Maar voor jou betekent dit weer een zorgenkindje erbij....
Heel veel succes met behandelen en ik hoop dat Ecco kan uitgroeien tot een gezonde valk!!!
Hoe is het verder met zijn nestgenootjes?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Helaas ben ik helemaal vergeten te vragen of het besmettelijk is of al is geweest voor de andere en ... krijg haar niet meer te pakken.  :-\

Krentenbaard is namelijk heel erg besmettelijk bij mensen.  :-\

Maar wat moet ik nu?? Helemaal apart zetten, zonder eten van pa en ma lijkt me zeker nu je met de feestdagen veel weg bent ook niet geweldig. En .... misschien waren ze al besmet geweest, toen de wonden nog nat waren.

Ik had wel geïnformeerd voor mijn kindjes, die liepen geen risico omdat mensen een andere stam van Stafylokok bij zich dragen.

En de medicijnen opsturen hoeft niet, ze schijnen bij iedere dierenarts te verkrijgen zijn en voor alle huisdieren te gebruiken zijn.

Ed komt net thuis van het boodschappen doen en heeft Biotex gehaald, ik ga kleine Ecco in bad doen.  ::)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Ik ben blij dat het wel goed ga komen en wat lief van je dat ze daar bij jullie oud kan worden he !!!! Tenslotte ziet de kleine Ecco er heel schattig en lief uit en zal ze als een gezonde valk groot worden he !! Grtjs Ann

Anke

Hoi Caroline,
De andere valkjes vertonen geen symptomen, dus dat is positief. Het lijkt mij dat ze het anders allemaal al gehad zouden hebben. Of.. je bent er heel vlug bijgeweest en zo heeft de pus niet de broertjes en zusjes kunnen besmetten.
In 1 van je vorige verhaaltjes schrijf je dat Ecco waarschijnlijk minder weerstand heeft.  Ecco heeft het opgepikt maar de rest niet.
Vraag is dan wel: waar komt het virus vandaan?
Vragen,vragen,vragen.
Wat vervelend allemaal meid, ik wens je veel sterkte en succes!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Ach gossie, ik hoop dat het snel aan gaat slaan en Ecco tot een mooie en gezonde valk mag opgroeien.

Ik denk ook dat als het besmettelijk was de anderen er toch al iets van meegekregen zouden hebben?
Kan je niet inspreken bij  dr. Hedwig van der Horst zodat ze je vandaag nog even terugbelt?
Dan weet je zeker wat je moet doen.

Zouden Eros en Chica niet hetzelfde bij zich kunnen dragen dat daardoor de eitjes af zijn getorven?

Fijn dat autosleutels in ieder geval terecht zijn  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

♥Debby♥

Fijn dat je weet wat Ecco onder de leden heeft.. natuurlijk is het niet leuk om te horen maar je weet wel wat je eraan kan doen..

en misschien knapt ze na een kuurtje zo goed op dat ze alsnog naar een leuk huisje kan verhuizen..

1 stap tegelijk zeg maar...  is er nu geen ene dierenarts meer te bereiken voor dat medicijn? ik kan mijn arts wel bellen maar daar schiet jij natuurlijk niet zo heel veel mee op.. je woont iets te ver weg om het langs te brengen..  :-\

Nou, veel succes met badderen en ik hoop dat ecco snel weer bijtrekt en nog mooier en forser wordt dan al haar broers en zussen!  :)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Silke *

Hoi Caroline!

Ik wens je erg prettige kerstdagen en een héél gezellige kerstavond! Maak er iets leuks van!  ;)

Dikke kerstzoen,
Silke  :-*

Dat stafylokok bacterie, moet je wss zo droog mogelijk houden, is het niet?
Veel sterkte en hopelijk is Ecco snel genezen!

Caroline

Bedankt Silke, jjj ook.

Even de vragen beantwoorden ..... ik weet nog van toen Thomas krentenbaard had, ook een huidinfectie veroorzaakt door Stafylokokken, dat de huisarts vertelde dat je ermee besmet kun raken maar ook dat in principe Stafylokok een lichaamseigen bacterie is die je altijd bij je draagt en bij een verminderde weerstand de kop op kan steken.  :-\

Toen moest ik het niet drooghouden maar 2 x daags zalven, helaas valkje met zalf is niks.

Eccootje is lekker schoon en ruikt heerlijk naar de Biotex.  :D Echt fijn vond ze het niet .... ik moest namelijk met een tandenborstel in masseren en dat deed natuurlijk pijn.  :'(

Als je nu naar haar veertjes kijkt, zie je dat ze wel groeien maar op de plaats waar gisteren dus de ontsteking zat om de veer heen zie je een bultje zitten een gek gezicht, ik zal kijken of ik het op de foto krijg.  ;)

Na een paar cc pap met druivensuiker zit ze weer bij de familie ...... ik heb het er maar druk mee .... loop zelf nog in mijn pyjama.  :o

Foto´s!!

Vanmorgen VOOR haar badje.

Net NA het badje en de pap.

Ook van NA.

Vergroting van NA het badje.

Hier zie je duidelijk dat de verenpennetje gegolfd zijn.

En tuurlijk even een groepsfoto van vanmorgen toen ze alle 6 bij me op schoot zaten.  :D

Let niet op mijn prachtige joggingbroek.  :P

Nu ga ik echt weer wat doen!!!!  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

wat een zorgen allemaal. De pennetjes zien er idd gegolfd uit. Raar en ''gevoelig'' gezicht. Gelukkig lijkt ze er dus geen pijn van te hebben,de schat.
Je hebt het er idd maar druk mee.  Heerlijk toch een dagje in je joggingbroek  :D

Wat worden de jonkies toch groot zeg. Early is ook echt een beauty hoor.  de rest trouwens ook  ;D

Denk je trouwens dat kleine ecco een pop is omdat je steeds ''haar'' zegt.

Verder wil ik je natuurlijk een hele fijne kerstavond toewensen met je gezin.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Silke *

Hoi Caroline,

Erg jammer dat Ecco besmet is met die stafylokokken, enig idee waar ze die heeft gehaald?
Ik hoop dat het snel is genezen hoor  :)
Hahaha, ik zat vandaag ook lang in mijn pyjama, het is nu eenmaal vakantie  ;)

Groetjes
Silke

Anke

Hoi Caroline,
Ach die Ecco... haar veertjes zien er inderdaad apart uit...
Hopen maar dat het goedkomt!
Wat is het toch een lief gezicht de zes kleintjes bij jou op schoot :-*
De voorste drie worden al echte valkjes :)
Geniet maar lekker van kerstavond en de kerstdagen!
Groetjes Anke

Agnes

WAT HEB JIJ EEN PRACHTIGE JOGGINGBROEK!  :P   ;D ;D ;D

Fijne kerstavond

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

♥Debby♥

Wat ziet het er raar uit.. die gegolfde pennetjes.. heel erg vreemd.. het ziet er eerlijk gezegd wel heel pijnlijk uit.. gelukkig dan maar dat het lijkt alsof ecco er geen last van heeft..

Ecco heeft het maar getroffen met jou.. ik hoop dat al haar veertjes snel doorkomen en dat de kuur na kerst snel aanslaat..

Succes en hele fijne dagen voor jou en je gezin!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.