## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Caroline,

Wat een lieve en snoezige foto's.
Om te  :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Groetjes Anja

Caroline

Citaat van: Peggy op  6 december 2007, 15:49:15
Ik ben zo blij dat ik op een jong donsje wacht v Amor en Diegah...wat zijn het prachtige en goede ouders met prachtige jonkies.
Dat wilde ik nog even zeggen  ;D
De voorpret zelf is al zo leuk.  Zo genieten !
Gr Peggy



:D :D :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wat een narigheid toch bij het nestje van Amor en Chika :'(
In gedachten ben ik er heeeel veel mee bezig en stuur positieve stralen naar je toe ;)
Ik heb zitten denken... het gaat echt op het allerlaatse moment fout. Misschien zeg ik nu iets heel stoms.... zouden de kleintjes misschien de kracht niet hebben om zelf uit het ei te komen? Het jong dat wel geboren is had een stuk eitje en dus minder stevige schaal om weg te werken.
Zijn de eierschalen van Eros en Chika misschien te dik??
Ik weet het ook niet hoor, maar daar heb ik vandaag aan lopen denken.
Verder vind ik dat je het heeeel goed doet met alle zorg die je aan de valkjes en hun jongen geeft, dus aan jou ligt het zeker niet!!!

Fijn dat ook het laatse eitje bij Amor en Diega uit gaat komen!
Dan gebeuren er gelukkig ook leuke dingen :)
Ik heb weg zitten smelten bij de foto's van de donsjes :-* :-* :-*

Duim,duim,duim,duim,duim
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey Caroline .....wat zijn de foto's prachtig mooi !!! Ik heb er van genoten hoor ! En wat zijn de jonkie's zo teer en kwetsbaar zeg !! Ik heb nog nooit zoiets in mijn hand gehad en zou het denk ik ook niet goed durven .....ik zou denk ik bang zijn dat ik iets verkeerd doe !! Hoe doen jullie dat toch he !!!! Chapeau hoor !!! Grtjs Ann



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Ik zie het goed hè ?!  een WIT donsje !!!
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf  ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Gefeliciteerd !  ;D

Groetjes Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

Nog niet meer enthousiaste reacties  :-\ ;D
Het is een prachtig nestje vol met heerlijke donsjes.Wat zal jij genieten caroline!
De twee oudste zijn al flink gegroeid hoor.


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Gerda


Dierenfreackske




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Wilma1

;D ;D ;D ;D ;D

Wat een verwarring  ;D

Maar en mooi witmaskertje......wowwww.....mooie kindjes, mooie vogels, dat moet een "rijk" gevoel geven meis :D

Daarbij ben je nog lááááng niet bij de Z, dus hebben we nog héél wat tegoed  ::) ;D :D

Maar hoe is het nu met jezelf, verkeerde boekje  :-\ ik weet het, maar ben ook belangstellend naar jouw gezondheid  ;)

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline



Jeetje, wat gaat het hier hard  ::) :D

Wel supergaaf, al die interesse.  :-*

En inderdaad .... een derde witmaskertje is vannacht uit zijn eitje gekropen .... het heeft nog even geen naam, ik moet nog even neuzen tussen jullie namen.  ;) Het heeft wel al een lekker gevuld kropje.  :D

En .... zien jullie het op de foto .... het oudste donsje heeft 1 oogje al open.  8)

Helaas ook slecht nieuws  :'( ...... ik heb net weer een eitje open gebroken .... balen Anke .... ik heb vanmorgen een dood albinomeisje in eitje 4 gevonden.  :'( :-\

En nog even de vraag van Anke ....


Citaat van: *Anke* op  6 december 2007, 18:57:39
Hoi Caroline,

Ik heb zitten denken... het gaat echt op het allerlaatse moment fout. Misschien zeg ik nu iets heel stoms.... zouden de kleintjes misschien de kracht niet hebben om zelf uit het ei te komen? Het jong dat wel geboren is had een stuk eitje en dus minder stevige schaal om weg te werken.
Zijn de eierschalen van Eros en Chika misschien te dik??
Ik weet het ook niet hoor, maar daar heb ik vandaag aan lopen denken.

Duim,duim,duim,duim,duim
Groetjes Anke



Ook ik heb nagedacht over wat je schreef .... heb zelfs even mijn dagboekje terug gebladerd naar het eerste nest van Eros & Chica .... toen had ik ook een eitje met een deukje, ook eitje 3 .... alleen Boyke, het enige overlevende jong toen kwam uit eitje 1.  ;)

Ik heb nu nog 1 eitje van Eros & Chica, eitje 5 wat bij Amor & Diégah ligt .... ik zie vandaag ook daar de beweging van het donsje minder worden .... mijn ervaring met de andere 13 eitjes waamee het fout is gegaan (1-2 dagen voor het uitkomen zie ik de beweging verminderen) zegt me dan ook dat ik ook dit donsje overmorgen dood uit zijn eitje mag halen.  :-X :-\ Om dat Tinco uit een zwaar beschadigd eitje is gekomen heb ik in de buurt van het oogje van het donsje een deukje gemaakt.  :o Misschien dat het hem helpt.  ::) Ik weet het ook niet meer, het helemaal open breken heeft geen zin .... de donsjes sterven net voordag ze gaan tikken dus hebben allemaal hun eigeel nog niet opgenomen en zullen dus zterven als ik ze uit de eitjes haal. (anders had ik dit allang gedaan) .... het laatste dode donsje ga ik in ider geval bewaren in de koelkast en Dr. Feld over bellen voor advies.

Update komt zo.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Gefeliciteerd Caroline met het witmaskertje :D

En ik hoop zo erg dat het eitje toch gaat uitkomen. Wat zou dat vreselijk jammer zijn als dat niet zou gebeuren.
Goed dat je contact met Feld gaat opnemen voor advies.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki