## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline



Hoi hoi!!

Even een mega foto-update.  ;) :D


De kindjes liggen op bed, de vakantie is afgelopen, morgen weer gewoon naar school. Helaas gaat het met mij niet zo fantastisch, ik ga sinds een dag of 4 vocht vast houden, balen hoor, ik heb het nog nooit zo erg gehad tijdens één van mijn zwangerschappen.  :-\ Vooral mijn enkels, polsen en vingers. Afgelopen donderdag moest ik dus naar de crematie, ik kreeg mijn schoenen niet eens aan.  :o Daarom maar een paar ouwe schoenen aan gedaan, toen ik ze na afloop uittrok hingen mijn enkels helemaal over mijn  voeten.  :'(
Op de plaatsen waar het vocht zit, doen mijn gewrichten wel pijn maar verder heb ik nergens last van. Woensdag moet ik weer op controle komen dan hoor ik het wel. Ik probeer zoveel mogelijk rust te houden, wat niet meevalt, Ed is de hele week wezen werken namelijk dus ben ik alleen met de kindjes, vandaag en morgen nog een middagdienst van half 3 weg tot half 12 's avonds thuis en dan is hij 6 dagen vrij.  :D

Vanmorgen en vanmiddag tot half 3 zijn we bezig geweest met de grote schoonmaak.  ;) Van de week hebben we de hondenkamer, de bijkeuken, de keuken en de gang helemaal leeg gehad en schoongemaakt. Vandaag waren de valkjes aan de beurt, dat was hard nodig, het lukte me niet meer om de kooien helemaal goed schoon te houden, ik moet dan met mijn dikke buik in de kooi klimmen.  ::) Ik heb eerst alle 15 valkjes in  1 grote kooi gedaan, daarna 1 grote kooi en de kweekkooi (Ferplast Greta) naar buiten gereden. De voerbakken en de waterflessen lekker makkelijk in de afwasautomaat gezet, sinds vrijdag hebben we hem in de bijkeuken staan.  ;D Daarna de kooien inclusief houten stokken, speeltjes, Pedi-perchstokken, touwringen en touwen buiten onder de tuinslang gezet en flink geboend. Toen deze 2 kooien helemaal schoon waren hebben we ze laten drogen in de zon en heb ik alle 15 valkjes in deze schone grote kooi gezet. Vervolgens de tweede grote kooi schoon gemaakt buiten.  ;)

Voor degene die mijn kooien niet kennen, hier een foto.



In de linkse grote kooi zitten 4 vrijgezelle dames:

Rocky     = Lutino split bont POP
Noa     = Bonte witmasker lutino POP = albino
Oilily     = Lutino split witmasker POP
Perle     = Bonte cinnamon geparelde witmasker POP

En mijn getekend koppel:

Amor     = Getekend cinnamon split witmasker {x1 gepareld} MAN
Diégah     = Getekend look-a-like gepareld split witmasker POP

In de tweede grote kooi zitten 3 kopppels:

Pablo     = Geparelde cinnamon witmasker split bont MAN
Coco     = Bonte cinnamon split witmasker POP

Eros     = Witmasker lutino {x1 gepareld} MAN = albino
Chica     = Bonte cinnamon witmasker POP

Unique     = Bonte witmasker split {x1 gepareld} {x2 cinnamon} MAN
Fleur     = Bonte cinnamon witmasker POP

En sinds vandaag ook nog wachtend op een popje:

Kouros     = Getekende witmasker {x1 cinnamon} {x2 gepareld} MAN

En dan als laatste kooi, de kleine Ferplast Greta.
Hierin zitten om te koppelen:

Armani     = Getekend (zwaar bonte) {x1 cinnamon} {x2 gepareld} MAN
Princess     = Getekend cinnamon witmasker POP

Ik heb net mijn filmpje ge-upload, en ga nu de foto's up-loaden.  :D

Tot zo!!

Geniet ondertussen van mijn 15 valkjes in één kooi. Ik vertel erbij wie wie is maar let niet op mijn stem, ik zit namelijk voor de kooi op mijn hurken, niet echt een makkelijke houding op het moment.  :-[





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wat een supermooie grote kooien heb jij zeg!
Leuk om in het filmpje met al je valkjes kennis te maken :)
Ik ben benieuwd naar je foto's!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

maveef

Wowie thanks Caroline,
Als ik een filmpje afspeel van valkjes dan worden die hier naast me erg druk hahha.. Gaan terug fluiten enzo :)


Anja

Hoi Caroline,

wow wat heb je toch mooie valkjes zeg. Hier wordt volop terug gekletst hoor.

Ben erg benieuwd naar je foto's maar die zullen ook weer erg mooi zijn.

Groetjes Anja

Caroline



Foto-update!!!




Moeilijk te zien maar hier zie je er 15.  :o


Hier de helft, 8 stuks.

En dan een serie waar ze allemaal minimaal wel één keer op staan, in volgorde van geboorte. Allemaal al weer wat beter in de veren maar nog steeds niet helemaal door de rui. Helaas sommige foto's wat overbelicht, 't blijft moeilijk, witmaskertjes op de foto zetten met flitser.  :-[


Fleur.


Fleur.


Fleur.


Pablo.


Pablo.


Chica.


Rocky.


Rocky.


Noa.


Noa.


Coco, nog steeds geplukt door Pablo.


Eros, nog steeds geplukt door Chica.


Diégah, wil meteen bij me zitten ....


.... daar is ze al ....


.... terug in de ring, naast Amor.


Oilily.


Unique.


Unique.


Unique.


Unique.


Amor.


Perle.


Perle.


Kouros.


Princess.


Armani.


Armani.


Armani, hij heeft zijn enige donkere staartveer verloren, met de 3 kleine grijze donsveertjes op zijn rug, zie je bijna niet dat het een zwaar bonte (getekende) is, het lijkt wel een lutino.  :D Alleen wel met zwarte ogen.  8)

Nou jongens, meisjes  :-[ , ben er niet vaak meer met foto's maar hoop dat ik het nu een beetje heb goed gemaakt.  ;)

Ik ga lekker op de bank liggen, laptoppie naast me, CSI en Bones kijken, doei doei!!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

Je hebt het dubbel en dik goed gemaakt hoor. Ik heb genoten van je schatten en het zijn stuk voor stuk beautys.

Ga maar lekker met de beentjes omhoog liggen. Hoop voor je dat het niet erger wordt met het vocht vast houden.

:-* :-* :-* :-* :-*

Anja

*Yvon

Hoi hoi

Nouuuu,je hebt je best gedaan hoor !!  ;D
Al zien er sommige er niet zo mooi uit door plukkerij of rui,ze blijven toch allemaal beauty's . :-* :-*

Vervelend dat je veel vocht vast houdt.  :-\
Nou verlang je zeker wel naar de bevalling ?
Neem maar lekker veel rust als Ed vrij is.  ;)

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

Hoi Caroline,
Leuke film, Moooie foto's !  :D

Succes met de laatste loodjes!

groetjes,
Irene

Peggy

Zo Caroline,  wat een mega update !!  superrr
Dank je wel hoor.  Je hoort idd aan je stem dat je niet makkelijk zit  ;) ;)  wel leuk hoor zo'n filmpje.
Ik zeg het nog een keer ; je hebt prachtige valkjes met mooi bedachte namen  ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Caroline

Ik had je filmpje gisteren al bekeken maar wilde pas reageren als de foto's er stonden....maar ze stonden er nog niet voordat ik offline ging, dus dan maar vandaag.

Hele mooie foto's en een heel mooi filmpje.

mara

Monky

Hey Caroline,
De laatste loodjes. Ik leef met je mee hoor.
Ik kan me heel goed voorstellen dat al dat vocht vasthouden vervelend kan zijn.
Je bent in elk geval ook druk bezig geweest. Valt niet mee dan hè?

Wat leuk om al je valkjes zo op een rij te zien. Je hebt er toch wel een heleboel  ;D

Ik blijf het er sneu uit vinden zien als ze geplukt worden  :-\ De nek van Whooshy is ook kaal... Maar ja, wat doe je eraan?

Goed nieuws trouwens...
Ik weet nu zeker dat Zowie en Lulac steeds meer naar elkaar toetrekken. Ik heb er nu nog meer vertrouwen in :D

Groetjes,
Monky

Caroline





Er is een heel apart donsje voor me geboren .......

een opline (= geparelde) cinnamon geelwang bronze-fallow!!!!  :D


De foto hierboven is zijn vader, ook een opaline cinnamon geelwang bronze-fallow, alleen heeft hij inmiddels zijn pareltjes verloren, het lijkt heel erg veel op een geparelde lutino geelwang maar dan zijn is hij nog intenser geel.  ;)

Het kleintje is pas 2 dagen dus er kan nog een hele hoop fout gaan maar hopelijk gaat het allemaal goed.  :D

Verder wil ik Monique even zeggen dat ik het heel erg l*llig voor haar vind dat het tweede donsje het niet heeft geredt en het derde een andere mutatie was.  :-\ Tuurlijk duim ik voor haar dat er de volgende ronde eentje voor haar bij zit.  :-*

Zodra ik een fotootje heb zal ik hem hier plaatsen.  ;)

Hier nog een lieve foto van de moeder, een geparelde cinnamon geelwang split bronze-fallow.





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Caroline!

Het donsje gaat super hoor,. ik heb nog even met Bonnie overlegd aangezien zijn de ouders heeft van Sebastiaan, de vader,. er komt nog een mutatie bij nl cinnamon. Sebastiaan de vader is dus een Opaline-Cinnamon-Geelwang bronze-fallow,.. pff hele mond vol dus,. maar waar het jou om gaat is dat ie als het goed is helemaal geel wordt! :D :-*

Ik duim met je mee dat het goed blijft gaan!
Elke keer als ik naar zijn/haar vader kijk smelt ik weg,. het is gewoon een prachtvogel. Mooie grote kuif en een mooie volle vogel. Het jong kan niet anders dan een beauty worden,.. spannend blijft het wel.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Dank je, Kirsten, ik verander het gelijk even.  ;)

Geef hem maar een knuffel van me.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

HoI Caroline

Wat leuk zeg. Ik hoop dat alles goed gaat.

En ik blijf gewoon doorduimen voor Monique totdat zij ook haar wensvalkje heeft.

Mara