## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline



Dank je, allemaal.  :-*

Inderdaad balen, 2 nestjes prachtige witmaskertjes (5 stuks) en albinootjes (2 stuks) dood in het ei te vinden.

En ook spannend inderdaad, beide keren waren het eerste nest van de ouders dus weet ik ook nog niet of het goed kan gaan bij deze ouders. Alleen bij de eerste keer, bij Eros & Chica, heeft het eerste jonkie, Boyke het gered.  :D

===========
Er liggen nu 3 bonte witmaskertjes op mijn buik, hun blok is net ontsmet met Dettol en staat buiten te drogen in de zon.  ;)

Ik vind het altijd leuk om een gok te doen zo snel mogelijk de mutaties van de jongen te zien en volgens mij zijn ze:  ;)

Jong 1 = Bonte witmasker man split voor {X1:  cinnamon} {X2: gepareld}.

Jong 2 = Bont geparelde cinnamon witmasker pop.

Jong 3 = Bonte (gepareld) cinnamon witmasker pop.

Ik zie nu namelijk dat de grijze pennen bij jong 1 duidelijk donker zijn dan bij jong 2 + 3, ook zie ik bij jong 2 + 3 een rood lensje op het ook wat vaak wijst op cinnamon en bij jong 2 meen ik duidelijk pareltjes te zien komen.  :D Jong 3 is nog te jong om pareltjes te zien doorkomen vandaar daar de pareltjes even tussen haakjes.

Nogmaals dit is niet definitief natuurlijk maar dit meen ik nu te kunnen zien.  :D :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Caroline

ALtijd spannend wat het nu precies wordt, ik weet het. Ken het ook van vorig jaar hier. Het was zo spannend vooral omdat het een verrassingsnestje was.

Geniet er maar lekker van hoor.

Mara

Marije

Ohhh wat een mooie mutaties! :D Zou wel héél gaaf zijn als dit er uit zou komen!
Er komt hier waarschijnlijk ook nog wel een keertje een witmasker bont cinnamon/gepareld popje bij, dus ben maar een beetje jaloers! ;)
Groetjes!

Peggy

Hoi Caroline,
Heb zojuist weer even je hele verhaal zitten lezen. Inderdaad erg sneu, dat nu ook het derde donsje dood is gegaan :( en vooral ook omdat je niet weet hoe dat kan gebeuren,  wat er nu precies is misgegaan.

Dus als ik het goed begrijp houdt je één vd witmaskertjes zelf...dat wordt dan je elfde valkje, of niet ?
Je hebt nu drie koppels; pablo&Coco,  amor&Diegah,  Unique& Fleur en dan 4 vrijgezellen ladies.  Als je niet met de kweek bezig bent,  wie zit er dan in welke kooi?  Je hebt twee grote kooien en een kleinere.
En tijdens de kweek;  waar hang je de broedhokken en hoe verdeel je je valkjes over de 3 kooien?

Wij hebben inmiddels 3 valkjes gereserveerd bij Riny en daar zijn we superblij mee. De drie nieuwe valkjes komen dadelijk in één grote kooi en onze Nikkie zijn kooi staat daar dan naast om hem eerst eens te laten wennen aan de 3 nieuwkomers.
Eigenlijk wil ik het een kans geven om hem langzaamaan te koppelen met één vd poppen...nietgeschoten is altijd mis,denk ik dan maar.  Al wordt ie alleen maar maatjes met één vd anderen,  dat zou ik al erg mooi vinden.
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Hier voetbalt onze oudste maar hij gaat er na dit seizoen onder uit. Hij wil bij de scouting :D Past denk ik ook beter bij hem.
Fijn om te lezen Caroline dat het goed gaat met je zwangerschap. Geniet er maar lekker van.
Hopelijk gaat het met Thomas ook weer beter.
De foto's van je 5 jonkies waren weer zo mooi!!  echt genieten hoor!
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

ManjaV

Hoi Caroline,

Wat ontzettend jammer dat er ook in het derde eitje een dood donsje zat.  :-\ Dit lijkt me echt zo vervelend om mee te moeten maken, zeker als het een paar keer achter elkaar is.
Het is helemaal vervelend dat je er ook niet achter kan komen wat de reden is.

Misschien gaat het bij het volgende nestje beter?

Het lijkt me iig wel dat je ze genoeg aan vitamines geeft.

Leuk om te raden wat de mutaties zijn. ;D Ik ben benieuwd of je het goed hebt. Spannend!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline



Hoi Peggy,

Inderdaad, ga ik zeker één van de bonte witmaskertjes zelf houden, ook verwacht ik nog enkele valkjes in de toekomst met gele wangetjes.  ;) (een bonte en een lutino)

Inclusief het bonte witmaskertje zal ik er 13 hebben, ik heb nu namelijk 4 vrijgezelle dames en 4 koppeltjes. Ik heb ook nog Eros & Chica, die hebben van de winter een nestje gehad.

Ik zal ze hieronder nog een plaatsen, leuk voor de nieuwe lezers van mijn dagboekje.




Mijn valkjes in volgorde van geboorte.


Fleur, bonte cinnamon witmasker POP, 27 juni 2005.


Fleur is een grote kroelkont, vind het heerlijk om met mij te kroelen maar ook met haar zussen Chica en Noa uit een later nestje. Een andere hobby van Fleur is eten, maakt niet uit wat, ze lust alles.  :P
Zij is een koppeltje met Unique en hebben nu dus net 3 dode donsjes in het ei gehad.  :-\



Pablo, geparelde cinnamon witmasker split bont MAN, 28 juni 2005.

Pablo is een deugniet. Hij wil als hij los is lekker bij me zitten maar kroelen wil hij alleen in de kooi. Buiten de kooi wil hij niks van mijn handen weten omdat hij dan bang is dat hij in de kooi moet, de boef.
Hij heeft na diverse keren verliefd te zijn geweest uit eindelijk Coco als zijn popje uitgekozen. Ze zijn onafscheidelijk hebben nu hun tweede nestje, China en Zowie, hun eerste nestje hebben ze 5 jongen groot gebracht..



Chica, bonte cinnamon witmasker POP, 25 augustus 2005.

Chica is een volle zus van Fleur en een nestzus van Noa. Het is een valkje dat wel van kroelen houd maar verder haar eigen gangetje gaat als ze los is.
Chica heeft zelf gekozen voor Eros, de man die ook ik voor haar in gedachten had, zij kunnen samen albinodochters krijgen.  :D
Afgelopen winter hebben zij hun eerste nestje gehad, helaar is daar maar 1 jonkie groot van geworden, Boyke, de andere 4 donsjes zijn in het ei dood gegaan.



Rocky, lutino split bont POP, 25 augustus 2005.

Rocky is in april samen met Coco bij ons komen wonen. Ik volg ze al vanaf hun geboorte in het dagboekje van Wendy en helaas moesten Wendy en Olaf afstand van ze doen omdat ze zwaar allergisch was voor vogels. Omdat ik zo meeleefde met ze heb ik uiteindelijk gezegd dat ze bij mij mochten komen wonen. En een paar dagen later zijn we met het hele gezin naar het Hoge hoge Noord gereden om ze te halen, 200 km heen en ook weer terug.  En ik moet zeggen ...... ik heb nog geen seconde spijt gehad, het is een heerlijk valkje met een eigen karaktertje wat het heerlijk vind om lekker bij je te zijn en als zij wil ook van kroelen houdt.
Zij is een vrijgezelle dame, en blijft dit ook.  ;)



Noa, bonte witmasker lutino POP, albino dus, 28 augustus 2005.

Noa is geboren met een centenbakkenbekkie. Haar bovensnavel valt in haar ondersnavel. Ook slijt haar ondersnavel dus niet af en moest ik in het begin elke week haar snaveltje knippen met een nagelknippertje. Omdat zij dit al gewend is vanaf dat ze 2 weken oud is gaf dit geen problemen. Toen ze 7 maanden was heeft ze zelf een manier gevonden om haar snaveltje te slijten, hoe, daar ben ik nog niet achter gekomen, het is inmiddels een half jaar geleden dat ik haar voor de laatste keer heb geknipt. Door die extra zorg is Noa een heel erg tam en lief valkje geworden. Omdat ik vind dat als ze zelf niet goed alle zaadjes kan eten, ze ook niet alle voedingstoffen aan haar jongen kan geven, wil ik niet dat zij eitjes legt, daarom blijft zij ook een vrijgezelle meid.


Coco, bonte cinnamon POP, 30 oktober 2005.

Coco is Ed zijn kroelkippie.Totaal onverwacht is zij bij ons komen wonen, zie het verhaaltje bij Rocky, maar ze is zo lief. Bij de kweker is ze gekortwiekt dus kon ze niet vliegen toen ze bij me kwam wonen. En het liefst zat ze de hele dag bij me, op schoot of op mijn schouder het maakt haar niks uit. Gelukkig is ze in de rui geweest en kan ze nu lekker met de rest vliegen. Toch blijft haar favorieten plekje, lekker bij ons zitten, is Ed thuis dan heeft hij de voorkeur.  ::)
Coco is zelf verliefd geworden op Pablo en vormt met hem een koppeltje, zie boven bij Pablo over hun nestjes.  ;)



Eros, witmasker lutino split voor {X1:gepareld} kanssplit bont MAN, albino dus, 24 januari 2006.

Eros is een lief mannetje (DNA-test gedaan), wat helaas niet wil kroelen maar hij stapt wel op en ik kan hem ook gewoon met de volle hand pakken. Hij heeft zelf gekozen voor Chica, het popje wat ik ook voor hem in gedachten had, met haar kroelt en wipt hij heel wat af.  ;)
Eros vormt dus een koppeltje met Chica, hun verhaal kun je boven bij Chica lezen.



Diégah, zwaar bonte (Primrose getekende) geparelde POP split voor witmasker, 9 april 2006.

Diégah is een valkje wat toen ze hier kwam niet echt tam was en flink hapte naar mijn handen als zij in de buurt kwamen. Na enkele weken toilettraining, had ik een super lief valkje wat het fijn vind om bij me te zitten, ook zelf naar me toe komt en uren kan kroelen.
Toen zij 10 weken oud was woog zij 152 gram, zij had een eetverslaving, met adviezen van Dr.Feld zijn we gaan lijnen (overdag 6 uur in een aparte kooi met alleen water en speeltjes en verder veel groente en fruit, weinig vetten), inmiddels heeft ze een goed eetpatroon, en zit ze weer de hele dag bij haar vriendjes, ze is 37 gram afgevallen en weegt nu 115 gram.  :D
Zij vormt samen met Amor een koppel, en hebben mij 2 weken geleden een verrassingnestje bezorgd. Diégah was namelijk split witmasker wat me 3 prachtige Primrose getekende witmaskertjes opleverde.  :D :D


Toilettraining    KLIK HIER.


Oilily, Lutino POP split voor witmasker, 25 april 2006.

Oilily woonde eerst bij mijn ouders maar werd helemaal onderdrukt door hun oudste valkje die verliefd is op de grijze roodstaart, ze was helemaal aan het wegkrijnen. Omdat mijn ouders geen afstand van haar wilde doen maar dit ook onhoudbaar was, is ze hier komen wonen, als vrijgezelle dame. Ze is helemaal opgebloeid en niet tam maar kan wel lekker met de andere valkjes los, als ze in de kooi moet stapt ze of om mijn hand op of op een stok.


Unique, zwaar bonte witmasker split geparelde + cinnamon MAN, 18 mei 2006.

Mijn allerállergrootse kroelerd is toch wel mijn Uniekie, hij is al heel jong uit het nest gehaald omdat pa hem volledig en tot zwaar bloedend toe kaalplukte en met de hand groot gebracht, een papkindje dus. Ondanks dat hij (gelukkig) niet een echt mensenvalkje is geworden, vliegt hij mij de hele dag achterna en kan uren kroelen, én echte kusjes geven met zijn snaveltje tegen mijn lippen, met kus geluidjes.  :-*
Met 2 maanden floot hij het bouwvakkerfluitje en met 3 maanden wilde hij al opstappen bij Diégah, die gelukkig niet wilde. Ik had namelijk een andere pop voor hem in gedachten, Fleur, en dit is gelukkig gelukt om beide te koppelen. Boven bij Fleur kun je lezen wat er met hun eerste nestje is gebeurt.  :-\ :'(



Amor, zwaar bonte (Primrose getekende) cinnamon split geparelde, split witmasker MAN, 27 juni 2006.

Amor is een rustig lief ventje wat niet met mij wil kroelen maar wel met alledrie de popjes in zijn kooi.  :D Gelukkig trekt hij het meeste op met Diégah waarmee hij een koppeltje is gevormd.
Hij stapt wel op en komt ook af en toe lekker bij me zitten uit zich zelf, en ook hij kon met 10 weken oud, het bouwvakkerfluitje.  :)
Hij heeft dus samen met Diégah voor een verrassingsnestje gezorgd, lees bij Diégah.



Perle, Bonte cinnamon geparelde witmasker POP, 21 januari 2007.

Perle is het valkje van Sanne mijn dochter. Zij heeft haar zelf uitgekozen van de winter, Perle is het jonkie van Pablo & Coco. Helaas durft Sanne hem niet echt op schoot te houden. Perle is nu dan ook niet echt tam meer.  :-\ Maar Sanne geniet ook van haar in de kooi en is dolgelukkig met haar eigen valkje.
Nu zit Perle bij de andere 3 vrijgezelle dames in de kooi maar Sanne vindt het leuk als haar valkje in de toekomst jonkies krijgt, we gaan dus nog op zoek naar mooi vriendje voor haar.  ;)




Mijn koppels, zoals ze nu samen zijn.



Eros & Chica




Chica: bont witmasker cinnamon POP
Eros: witmasker lutino split voor {X1:  gepareld} = albino MAN

Zonen:
50% witmasker split voor bont {X1:  lutino gepareld} {X2: cinnamon}
50% witmasker split voor bont {X1:  lutino} {X2: cinnamon}

Dochters:
50% witmasker lutino gepareld split voor bont
50% witmasker lutino split voor bont


Maar met de laatste bevindingen bij de ouders van Eros is hij kans split bont, dan zijn dit de jongen:

Chica: bont witmasker cinnamon POP
Eros: witmasker lutino split voor bont {X1:  gepareld} MAN

Zonen:
25% witmasker split voor bont {X1:  lutino gepareld} {X2: cinnamon}
25% witmasker split voor bont {X1:  lutino} {X2: cinnamon}
25% bont witmasker split voor {X1:  lutino gepareld} {X2: cinnamon}
25% bont witmasker split voor {X1:  lutino} {X2: cinnamon}

Dochters:
25% witmasker lutino gepareld split voor bont
25% witmasker lutino split voor bont
25% bont witmasker lutino gepareld
25% bont witmasker lutino


In beide gevallen zullen alle dochters albino's zijn.  :D



Pablo & Coco




Coco: bont cinnamon split voor witmasker POP
Pablo: witmasker cinnamon gepareld split voor bont MAN

Zonen:
25% witmasker cinnamon split voor bont {X1:  gepareld}
25% cinnamon split voor bont witmasker {X1:  gepareld}
25% bont witmasker cinnamon split voor {X1:  gepareld}
25% bont cinnamon split voor witmasker {X1:  gepareld}

Dochters:
25% witmasker cinnamon gepareld split voor bont
25% cinnamon gepareld split voor bont witmasker
25% bont witmasker cinnamon gepareld
25% bont cinnamon gepareld split voor witmasker


Erg mooi dus, 8 verschillende mutaties waarvan ik ook nog weet wat het geslacht is.  :D



Unique & Fleur




Fleur: bont witmasker cinnamon POP
Unique: bont witmasker split voor {X1:  gepareld} {X2: cinnamon} MAN

Zonen:
50% bont witmasker split voor {X1:  gepareld} {X2: cinnamon}
50% bont witmasker cinnamon

Dochters:
50% bont witmasker gepareld
50% bont witmasker cinnamon




Amor & Diégah




Diégah: bont gepareld POP split witmasker
Amor: bont cinnamon split voor witmasker {X1:  gepareld} MAN

Zonen:
13% bont witmasker gepareld split voor {X1:  cinnamon}
13% bont witmasker split voor {X1:  cinnamon} {X2: gepareld}
13% bont gepareld split voor {X1:  cinnamon}
13% bont split voor {X1:  cinnamon} {X2: gepareld}
25% bont gepareld split voor witmasker {X1:  cinnamon}
25% bont split voor witmasker {X1:  cinnamon} {X2: gepareld}  

Dochters:
13% bont witmasker cinnamon gepareld
13% bont witmasker cinnamon
13% bont cinnamon gepareld
13% bont cinnamon
25% bont cinnamon gepareld split voor witmasker
25% bont cinnamon split voor witmasker


Uiteraard hoop ik bij deze bontjes dat ze de Primrose-tekening hebben, net als hun beide ouders.  :D



Nou zoals weet ik eigenlijk van al mijn valkjes, de splitten en ook van veel donsjes de geslachten.  ;)

Verder zijn ze allemaal bont of split bont, gecombineerd met witmasker, cinnamon, ino en pareltjes.

Dit zijn de kooien die ik in huis heb staan:


Ik heb 2 dezelfde kooien gekocht, en deze naast elkaar gezet.
Afmetingen per kooi: H x B x D = 176 x 90 x 60 cm.
ALs ik niet kweek zitten al mijn valkjes verdeeld over deze 2 kooien.


In de huiskamer heb ik in de broedperiode deze kooi als broedkooi.


Deze kooi staat in de kweekperiode in de gang met een broedkooi aan de buitenkant eraan.

En nu heb ik ook nog één van de grote kooien als broedkooi zodat ik met 3 koppels tegelijk kan kweken.




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Hoi Caroline,  gaaf zo'n uitgebreid antwoord ;D Daar kan ik wat mee!
En hebben de koppels zelf voor elkaar gekozen of heb jij zelf de koppels '' gemaakt '' en deze dan voor een broedperiode bij elkaar in één kooi geplaatst? Of waren ze al een beetje verliefd aan het worden in de grote kooi?
En de broedhokken die buiten zo'n kleinere kooi hangt...hoe wordt dat dan gemonteerd..halen jullie er dan enkele tralies ofzo uit?   Ik heb nu een grote kooi gekocht met de volgende maten 171(open top) 86x55,5...dus wat kleiner dan jouw kooi.
En Nikkie zit nu in een kooi met de volgende maten ; H67xB60xD32...zijn deze maten vergelijkbaar met jouw kleinere kooi?
Als je nooit een broedhok plaatst, koppelen de valkjes dan ook niet?
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

ik zie dat ik iets beter had moeten lezen want ik lees nu dat sommige koppels zelf voor elkaar kiezen en dat je daar dus ook een beetje in kunt sturen.

Enne Someren-eind is best wel dicht bij ons in de buurt :D 20 minuutjes rijden om precies te zijn.  Wij wonen in Helmond.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


*Esther*

Heej Caroline,
Wat heb ik weer veel bij te lezen.
Balen van de drie witte donsjes.
Ik zit nu ok nog te wachten op een eitje....
Ik durf er nog niks aan te doen, stel dat er wel een levend kuiken in zit? Hopen dat het door de ouders gevoed wordt. Lastig hoor.
Heerlijk om te fantaseren over vakantie. De voorpret is altijd erg leuk!
Doeiii, groetjes Esther

*Yvon

Hoi hoi

Ik vind het heel  :censuur voor je dat het derde donsje niet uit het eitje is gekomen.  :-\
Hopelijk de komen ze de volgende ronde wel uit.
En wat je voorspellingen betreft........ ben ik het helemaal met je eens.  ;) :D
Eigenlijk ook vanwege dat het dan 3 verschillende zijn.  :)
Ik ben al heel erg nieuwsgierig naar hun foto's met veertjes.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Echt balen zeg dat het derde donsje ook dood is :(
Ik hoop dat ze het de volgende ronde wel lukt: ze doen zo hun best tenslotte.
De andere jonkies zijn prachtig :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




margreet

hallo Caroline,

Jammer van je donsjes, heb het 1 keer gehad, eitje was keurig rondom aangepikt maar er kwam geen donsje uit???
Ja, wat gaat er dan fout??
Het hoort er jammer genoeg bij.
Je andere jonkies zijn plaatjes.

groetjes Margreet


Christine

Ik denk juist aan iets ::)
Aangezien jij Fleur, Chica en Noa hebt
en ik Tosca zijn die wel allemaal zusjes van elkaar! ;) Want Tosca heeft als ouders Suske en Wiske, ik vermoed zelfs Fleur, Chica en Noa ook! ;D

Met de vier donsjes gaat het heel goed! Ze worden uitstekend gevoerd! Zus heeft er het maar druk mee want die zit al van gisterenavond op het nest. De papa springt alleen bij voor te voeren.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline



Inderdaad Christine, jouw Tosca is net als Alanya die bij Lin nu 4 jongen heeft, een zus van mijn Fleur, Chica en Noa.  :D Allemaal dochters van Suske & Wiske van Mandy.

==============
Ik ben boos op Pablo.  >:( >:(
Toen gisterenmiddag Zowie uitvloog ging hij er regelrecht naar toen en plukte alle oranje veertjes van beide wangetjes af. Zodra hij in het blok zat deed hij niks. China was nog niet uitgevlogen en die liet hij met rust.  ::)
Vanmorgen kwam ik beneden en waren zowel Zowie als China uit het blok, beide zonder oranje wangetjes en met kale oortjes.  >:( de  :censuur
Ik denk ik kijk het eventjes aan en jawel hoor, Pablo & Coco gingen in korte tijd 2 x zitten wipwappen om vervolgens gezellig samen met Coco in het blok te gaan zitten.  :o

Ik heb meteen het blok verwijderd, ze mogen echt geen nestje meer. Op een gegeven moment hoor ik Zowie piepen, ga ik kijken zit Pablo tot bloedens toe weer te plukken.  >:( Toen heb ik Pablo er maar uitgevangen en bij de 4 vrijgezelle dames en Eros & Chica gezet.

Nu kijk ik het eventjes aan, hopelijk voert Coco ze gewoon door, het zijn er maar 2 anders zal ik mee helpen.  ;)

Vreemd gedrag wel, hij is dus duidelijk broeds maar deed het niet toen ze in het blok waren en ook het vorige nest deed hij het niet.  ::)

Met de 3 witmaskertjes gaat het goed.  :D

Ik ga me nu klaarmaken, we gaan zo een eindje rijden, waarschijnlijk richting de Peel, lekker een eindje wandelen daar en wat drinken en eventueel eten in Griendtsveen.  :D

Ik heb vanmorgen foto's gemaakt, die zal ik vanavond plaatsen.  :D

Fijne koninginnedag, allemaal!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.