## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

ovide

Is goed Caroline, dat begrijp ik.
Ik hoor het wel.
Groet Nancy Yana en Smoey
Yana - 22-04-2006 - wildkleur, man
Smoey - 08-08-2006 - lutino, pop
Yunah - 29-01-2007 - cinnamon gepareld, pop
Zazu - 07-07-2008 - Gepareld, pop?

ovide

Citaat van: ovide op  8 maart 2007, 00:09:26
Is goed Caroline, dat begrijp ik.
Ik hoor het wel.
Groet Nancy Yana en Smoey
Yana - 22-04-2006 - wildkleur, man
Smoey - 08-08-2006 - lutino, pop
Yunah - 29-01-2007 - cinnamon gepareld, pop
Zazu - 07-07-2008 - Gepareld, pop?

lola

ooeeeehhhh ik kan bijna niet meer wachten!!!
Nicole's beestenboel

Caroline

8 maart 2007, 08:14:32 #1113 Last Edit: 8 maart 2007, 09:27:30 by Caroline


Hoi Bonnie,

"Pino", tegenwoordig dus Oilily zit lekker in de grote kooi bij de vrijgezelle dames. Tam is ze nooit echt geworden echt contact met de andere valkjes heeft ze ook niet maar .... ze is wel gelukkig met hun aanwezigheid, je merkt dat ze op haar plaats is en lekker in haar vel zit. Ze gaat ook gewoon met de andere los en vliegt  dan lekker de kamer rond, weet alle speeltjes, ringen, driehoek, speeltuintje en de kooien te vinden. Als ze goeie zin heeft stapt ze op mijn hand op, op andere dagen houd ik haar een stokje voor waar ze keurig opstapt, waarna ik haar in de kooi over kan laten stappen.

Dus ...... mijn ouders en ik hebben de goeie keuze gemaakt, ze is gelukkig en mag hier zo gewoon oud worden als vriigezelle meid.  ;)

------------------------------------------------------------------------
Hoi Petra, 

inderdaad ook migraine, normaal alleen als ik ongesteld ben, nu precies in de week dat ik eigenlijk ongesteld zou zijn geweest.  :-\ Het lastige is dat ik nu alleen maar gewone paracetamol mag, dus niet echt zwaar genoeg, en dit neem ik ook niet graag nu met de baby in mijn buik. Gelukkig is de aanval niet zo zwaar als normaal.  :)

------------------------------------------------------------------------
Hoi Nancy, Nicole en natuurlijk ook Manon, Evelien en Gila.

Zoals ik er nu tegen aan kijk, denk ik dat maandag jullie valkjes het groene licht krijgen en weg mogen. Tuurlijk is het nog eventjes spannend wat betreft Yunah, deze benjamin is pas sinds gisteren apart maar ze doet het erg goed, dus ik verwacht geen terugslag.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

maveef


•=Bonnie=•

Typisch dat ze geen echt contact met de anderen zoekt. Misschien is er naast mutatie ook wat anders gecrossed :D

Caroline

8 maart 2007, 09:21:12 #1116 Last Edit: 8 maart 2007, 09:28:23 by Caroline


Dat zou ook kunnen Bonnie.  ;D

Maar ik denk persoonlijk zelf dat ze dat heeft over gehouden aan de eerste maanden samen met Coco, de andere valk van mijn moeder, hij heeft haar gedominaneerd, getreiterd, genegeerd en achter nagezeten omdat hij verliefd is op Lorre, de grijze roodstaart. Dit was ook de reden dat mijn moeder ze op een gegeven moment in aparte kooien heeft gedaan en waar Oilily (Pino) wegkwijnde ondanks dat de kooien naast elkaar staan.

Ook was ze veel angstiger voor mensen in de kleine kooi, ze zit hier in een kooi van H X B X D = 180 X 90 X 60 cm met 5 andere valkjes en als Amor & Diégah apart zitten in een kweekkooi, zit ze met 3 vrijgezelle dames. Die ruimte maakt haar rustiger en de aanwezigheid van de anderen is voor haar schijnbaar voldoende.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Hoi Caroline,

ik denk dat dat allemaal tijd nodig heeft. Je weet mijn valkje Nevada wel he, die wou ook helemaal niks van anderen weten. En toch liet ze gisteren Tiaro opstappen. Je weet het maar nooit! :D Misschien komt ze de juiste man nog wel tegen ;D

Caroline



Hoi Rianne, ze mag de juiste vriendin tegen.  ::)

Ik wil namelijk niet dat ze jongen krijgt, ze is een lutino dus allemaal wildkleurtjes, ik ga liever voor de apartere mutaties. Maar er zitten 3 vrijgezelle meiden bij haar in de kooi, die elkaar ook onderling kroelen dus .... keuze genoeg.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Heeft ze verder nog splits? Het ligt eraan wat voor man ertegenover staat, een split lutino bijvoorbeeld en je hebt al lutino jongen (en wel weer wildkleur maar die zijn er dan weer split voor). Je hebt zeker ook geen vrijgezelle mannen meer? :)

Caroline



Nee, geen mannen over en heb ook sowieso geen split lutino man, en er komen toch nog steeds wildkleur uit en die wil ik niet.  ;)

En ..... ik heb niet veel "vrije plaatsjes" meer over, degene die ik nog over heb neem ik liever een andere mutatie voor en heb ik ook al gereserveerd.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

maveef

Ow krijg je er een man bij :) Gezellig hehe, je hebt genoeg vrijgezellen dus hij mag kiezen he haha..
Wij zijn niet van plan om te gaan kweken, maar ja we hebben wel 2 poppen en 2 mannen straks...
Wel leuke mutaties kunnen dan worden denk ik. Witmasker man(gepareld), bont cinnamon geparelde pop, bont cinnamon witmasker man en een cinnamon geelwang pop. Oke er komen vast cinnamon kindjes uit whahah!!

Laat ze eerst maar volwassen worden :) miel is bijna volwassen en dat merk je nu wel met dat geparadeer voor triple ;) Die steeds laat zien wat voor mooie veren ze heeft ,en Miel maar kijken als een verliefde dwaas haha.

Even kijken wanneer we Dexter volgende week kunnen ophalen, ma, di, wo, do en vrijdag kan ik al niet s'avonds.. oeps haha.. Het is natuurlijk ook ff rijden ;)

xx

Caroline



Zoals beloofd de foto's die ik vanmorgen heb gemaakt. Helaas niet zo'n geweldige kwaliteit maar het valt niet mee om op het toilet zittend met een valkje in de ene hand een foto te maken met je andere hand. Waarom op het toilet?? Ik wil niet dat ze hier als een gek door de kamer gaan vliegen en daardoor afstandelijker gaan worden. Nu ze kunnen vliegen blijven ze anders van me vandaan vliegen naar de ouders die ze blijven roepen. Om dit te voorkomen ga ik met ze op het toilet zitten, "toilettraining", hier moeten ze wel lekker bij me blijven zitten, en vinden ze het ook prettig en hebben ze het geduld om even lekker gekroeld te worden. (Weg) vliegen leren ze maar bij de nieuwe baasjes.

Perle die nu van mijn dochter, Sanne, is en dus hier blijft wonen, zit al enkele dagen in de grote kooi, als de andere valkjes los mochten vliegen ging ze altijd bij haar broertjes en zusjes in de kooi. Ik heb met Sanne overlegd wat ze wil, een valkje wat echt bij haar komt zitten (dan had ik haar gekortwiekt, als eerste valkje) of een valkje wat lekker met de andere 11 valkjes meevliegt. Toen Perle een babietje was vond zij het fijn als Perle bij haar op schoot lag, en kon ze er een uur mee kroelen, nu vind ze het leuker als hij lekker door de kamer vliegt met zijn vriendjes, zegt ze. Ze vind haar niet eng, zo zegt ze maar ik denk  toch dat ze die nageltjes op haar lijfje eng blijft vinden, nu Perle groter is. Jammer maar ze is er nog steeds heel blij mee, ze sleept haar foto's overal mee naar toe, praat de hele dag tegen haar en als ze er bij kan in de grote kooi aait ze haar ook. 's Avonds als ze naar bed gaat moet ik Perle eventjes uit de kooi pakken en geeft ze haar een kusje op het snaveltje. Nou prima toch, zij blij, ik blij.

Perle mag dus leren vliegen, vandaag voor de eerste keer met de andere 11 mee door de kamer en de open keuken. Op een paar noodlandingen na ging het helemaal niet zo verkeerd en had ze al snel de div. plekjes ontdekt. Ze trekt helemaal niet naar pa en ma en bedelt ook niet bij hen, super dus. Alleen  toen ze boven op de kast wilde landen viel de feestmuts van Thomas verjaardag met veel kabaal naar beneden, de andere 11 sloegen gelijk op tilt waardoor Amor met een klap tegen het raam (lees rolgordijn) aan vloog. Na eventjes bij me te hebben gezeten wilde hij terug vliegen naar de kooi en vloog nog enigszins gedesoriënteerd meteen met een klap tegen het plafond. Resultaat: een wondje net boven zijn snaveltje en een bult op zijn voorhoofd, net waar de kuifaanzet begint. Hij slaapt op één pootje, kroelt met zijn Diégah en poets zich gewoon maar je merkt dat hij pijn heeft. Ik zou hem en Diégah vandaag eigenlijk apart zetten in een kweekkooi maar wacht nu een paar daagjes, kan hij even relaxt de ouwe worden.

En als laatste ...... Coco, zij en Pablo hebben alweer de hele week gewipwapt en volgens mij zit er weer een eitje in haar buikje, wat ik hier nu mee aan moet ..... ik weet het niet, ze hebben al meer dan een week geen blok meer, ze mogen ook eigenlijk geen eitjes meer leggen maar ze staat gewoon te roepen op de plaats waar eerst een blok hing. 

Heeft er iemand nog tips, zal ze het ei nu niet op gaan houden, zal ze niet wachten tot ze een blok krijgt??

Chips!! Heb ik weer.

Nou, weer genoeg geklets voor vandaag, hier komen de foto's!!.


Boy.


Boy.


Boy.


Perle.


Perle.


Dexter.


Dexter.


Dexter.


Lizzy.


Lizzy.


Lizzy.


Geeltje.


Geeltje.


Geeltje.


Yunah, 3 dagen geleden.


Yunah, vandaag.


Yunah.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

lola

owh caroline,
wat een prachtige foto's!!!
groetjes nicole
Nicole's beestenboel