## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Caroline,

Wat een mooi dagboek heb je zeg!
Ik ga het zeker bijhouden te volgen.
Zoals je weet, hebben wij zelf sinds enkele dagen een valkparkiet Pipi genaamd en we nemen Yellow van je aan, ik verheug me er enorm op en kan bijna niet wachten, maar goed, geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens hé en het is voor een goed doel moeten we maar denken!


*Petra*

Hey Caroline,

Wat een mooie foto's weer, ze zijn ook zo fotogeniek allemaal !!

Groeten Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Yvon

Hoi hoi

Ze worden steeds mooier en mooier.  ;D
En hoe gaat het met Sanne en Perle samen?
Krijgen ze al een beetje band met elkaar?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

lola

hoi caroline,
nou ik be wel heel erg benieuwd hoe het vandaag gaat met de valkjes. heb je ze vandaag apart gezet? en heb je misschien een kleine schatting wanneer ik mijn ventje kan komen halen? want ik moet rekening houden met vervoer, vanuit noord holland naar veghel is niet een ritje van 10 miinuten vandaar.
nou ik ben erg benieuwd groetjes
Nicole's beestenboel

Caroline

27 februari 2007, 20:24:43 #1054 Last Edit: 27 februari 2007, 20:26:26 by Caroline


Hoi Nicole en alle andere,

Allereerst allemaal bedankt voor jullie leuke berichtes.

Ik was helemaal vergeten dat ik vandaag een onwijs drukke dag had.

Allereerst hadden we gisteren van half 2 tot 's avonds laat een personeelsfeest van Ed zijn werk, de MARS (chocoladefabriek). Onze 3 kindjes waren bij mijn schoonzusje waar we ze gisterenavond nog hebben opgehaald.

Vanmorgen mochten de twee oudsten uitslapen en hoefde Sanne pas om 13.00 uur naar school. Doordat ik gisteren de hele dag weg was had ik vandaag een achterstand van heb ik jou daar, kooien verschonen en wassen draaien, etc.

Vanmiddag hadden we 3 afspraken in het ziekenhuis, eerst met Jasper, onze jongste zoon, een ECG, een hartfilmpje, laten maken, daarna meteen aansluitend, met uitlooptijd natuurlijk, een consult bij de kindercardioloog, en meteen daarna door naar de gynaecoloog, voor mezelf, ik ben 13 weken zwanger, en vandaag mochten de kinderen mee naar de echo kijken. Opa had Sanne van school gehaald en bij het ziekenhuis afgezet. Balen was wel dat de gynaecoloog eerder op de dag was weggeroepen naar de OK voor een bevalling, dit betekende voor ons een uitlooptijd van een uur. Leuk met 3 kinderen.

Eenmaal thuis was het bijna 6 uur, dus maar snel zelf frietjes met snacks gebakken.

Nu liggen de kindjes op bed en de wasmachine en droger draaien nog op volle toeren.

Dus ...... morgen is de grote dag .... en gaan de jongen apart. 

Het gaat erg goed met ze, ik weeg ze 2 x per dag en we blijven goed op gewicht, ik zie ze regelmatig zelf lekker eten. Pa en ma laten ze ook steeds meer zelf doen. Boyke krijgt al weer een hoop nieuwe veertjes. Ook Geeltje, de enige die nog niet gereserveerd is, is vandaag uitgevlogen, nu is het wachten alleen nog maar op Mini, die trouwens ook besproken is, door Nancy.

Enig inzicht in wanneer Boyke en de andere weg kan heb ik nog niet. Ik wil 100 % zeker weten dat zij goed zelfstandig kunnen eten, dit betekend dat zij zeker een dag of 3-4 op gewicht moeten blijven, als zij apart zitten, zonder de paphulp van mij en de bijvoeding van hun (pleeg)ouders. Als zij 3 dagen op hetzelfde gewicht zijn gebleven krijgen jullie het groene licht en kunnen we een datums gaan plannen. Oké??

Ik ga weer wat doen hier in huis, doei doei!!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Caroline,

Tjee wat een drukte bij jullie!
Maar in ieder geval van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik hoop dat jullie allemaal goede berichten hebben gehoord op het ziekenhuis en dat de echo mooi was!
Het is toch elke keer weer een wonder hé!
Zelf was ik vanmiddag ook in het ziekenhuis om bloed te laten prikken, bij ons lukt zwanger worden niet zo vandaar!

Maar goed, heeeeeel fijn te lezen dat het met de vogeltjes goed gaat en dat ze al zelfstandig aan het worden zijn!
tja.. wachten duurt altijd lang, maar ik zeg altijd: wat in het vat zit verzuurd niet, maar toch zal ik reuze blij zijn wanneer we onze mevrouw kunnen ophalen!

Rustig aan doen en we horen elkaar weer!

Caroline



Jawel hoor Manon, alles was goed.  :D

Jasper is geboren met Down syndroom en is ook geboren met een kleine opening tussen zijn hartboezempjes.

Hij had dus vandaag een controle en alles was niet gewijzigd. Omdat hij er geen last van heeft mag hij weer 2 jaar wegblijven.  :D

En met mij en de baby was ook alles goed. Jammer dat het bij jullie niet zo wil lukken, ik weet hoe het voelt, na de derde heb ik ook 2 miskramen gehad en gedokterd, na 2 1/2 jaar was ik toch nog zwanger, een kadootje!!  :D

Hier kun je alles volgen over ons gezinnetje wat niet met  valkjes te maken heeft.  ;)

## Binky's huishouden. ##   KLIK HIER
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Super goede berichten dus Caroline!
Fijn te horen!

Groetjes Manon

*Petra*

Alleen maar goed nieuws, dat moeten we hebben  ;)!

Groetjes Petra   :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Wilma1

Zo zitten de kleintjes in het ei en zo zijn ze bijna "het huis uit"  :o...wat gaat dat ontzettend snel ....het zal wel stil gaan worden als ze 1 voor 1 weggaan.

Ga je voor een volgende ronde of laat je het hierbij ???
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline



Ik ben volop aan het  berekenen of het nog mogelijk is ruim voor mijn bevalling alvast één nestje te krijgen van zowel Unique & Fleur, die op het moment onafscheidelijk zijn, als van Amor & Diégah. Het zal net haalbaar zijn verwacht ik, ik twijfel alleen nog eventjes over de leeftijd van de mannetjes. De popje zijn ouder, Fleur wordt in juni al 2 jaar, Diégah wordt 9 april een jaar. Zowel Unique als Amor zullen ten tijde dat de donsjes uit het ei kruipen, tussen de 11 en de 12 maanden zijn. Kortom, ik weet het nog niet.


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*

Je houdt ons in spanning  ??? .
Maar denk maar in de 1e plaats aan jezelf en jouw zwangerschap  ;)!

Groeten Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline



Boy, Perle, Dexter, Lizzy en Mini.


Hallo Nicole, Evelien, Manon, Nancy en alle anderen die de jongen volgen.

Vanmorgen om 9.00 uur heb ik Boy, Perle, Dexter en Lizzy gewogen en een kooi voor ze klaar gemaakt. Boven in de kooi en op de bodem hangen voerbakjes met water, eivoer, kiemzaad, grasparkietenvoer en valkparkietenzaad, dus alles dubbel en ook nog eens enkele stengels trosgierst. Ze vermaken zich wel in de kooi, zijn niet angstig  en ik zie ze regelmatig eten, ik heb ze net om 20.00 uur weer gewogen, ze zijn alledrie 3 gram lichter dan vanmorgen, dus dat valt niet echt tegen denk ik zo. Ik heb ze dan ook niet bij pa en ma gezet en ook geen pap gegeven maar heb ze op de voerbakken gezet waar ze gelijk weer gingen eten, dit leek mij beter dan ze vol te proppen want dan hebben ze geen honger en zijn ze ook niet meer gemotiveerd om zelf te gaan eten. Tuurlijk hou ik ze goed in de gaten en als ze meer gaan afvallen ga ik ze helpen.

Mini is vandaag uit het blok gevlogen en laat ik samen met Geeltje nog een paar daagjes bij de ouders, als ze 5 weken zijn gaan ze ook "zelfstandig wonen". Het blok heb ik weggehaald, Coco zat namelijk vanmorgen alweer kippetje en ze mag absoluut niet meer. Als Mini en Geeltje over enkele dagen bi de andere gaan, gaan Pablo & Coco terug in de grote kooi en gaan Unique & Fleur apart in de kweekkooi.  ;)

Geeltje, een cinnamon mannetje is trouwens nog steeds te koop.


En hij is zo mooi en lief.

Nou jongens, dit was zoals beloofd een kleine update, hoe het apart wonen is gegaan vandaag, ik ben vanmiddag wezen shoppen met man en kids en heb het helemaal gehad nu, ik ga lekker op de bank liggen, dansen op het is kijken.

Morgen ben ik er weer met een nieuw verslagje en ik zal proberen ook weer wat nieuwe foto's te maken, groetjes!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Caroline,

Dat moet zeker lukken, ook met geeltje! Hij is echt heel mooi!!
Veel succes en rust maar lekker uit!!

Groetjes Petra  ;)


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Petra, als de jongen allemaal weg zijn mogen Amor & Diégah samen in de die kweekkooi.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.