## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Rianne

Hey Caroline,

je handtekening is echt geweldig! :D
Ik zal voor je duimen donderdag.

Ineke

Leuke reportage :) Amor kijkt zo lief. Unique mist nog n leren jasje bij zijn stoere houding.

Maja


Wat een lieve foto's weer zeg  ;D

En ik hoop dat alles daar terug goed komt!  ;)

groetjes x

febvisje



ManjaV

Hey Caroline,

Ik heb weer genoten van je update en uiteraard van je prachtige foto's. Zo lief om te zien hoe ze kroelen.  :-*
Mooie handtekening heb je!

Ik hoop dat Amor en Coco gewoon gezond zijn. Ben benieuwd wanneer je wat hoort?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Agnes

Hoi Caroline,

Mooie foto's weer!

Hihihi, hoe lang ben je bezig geweest om al je valkjes zo mooi op de kooi te krijgen ;D ;D

Groetjes van Agnes.


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mariska

Hoi Caroline,

Ik hoop dat je morgen een goeie uitslag krijgt over Coco en Amor en dat je Coco en Pablo een blok aan kunt bieden ;)
Ik zou het voor jou en de kids heel leuk vinden als jullie binnekort een nestje krijgen.

De foto van Chica en Noa is echt superlief :-*

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marga

hoi caroline
zo weer even bijgelezen
zit af en toe zonder internet
wat een mooie foto s heb je weer
ik hoop ook voor je dat de uitslag goed is
groetjes marga

Caroline



Weer ........



Ik heb net gebeld naar Dr. Feld en de assistente aan de telefoon gehad. En ik heb weer of nog steeds het klebsiella-bacterie in huis.

Amor heeft weer een flinke infectie.  :-\ Coco draagt het Coli-bacterie bij zich, dus beide verschillende infecties maar wel de beide bacteriën die Diégah in juni ook bij zich droeg.

Mijn vraag was dan ook hoe is dit mogelijk??

Het is eigenlijk niet echt besmettelijk, hooguit voor zwakke valkjes met minder weerstand en die dan ook nog van de besmette poep zitten te knabbelen.

Vreemd dus, ze zijn hier alle 10 in topconditie, zelfs van degene die in de rui zijn merk ik weinig conditievermindering, kon ook bijna niet anders na 2 x 6 weken elke dag vitamine in het water.

Verder vroeg ze naar de manier van schoonmaken van de kooi, stokken, speeltjes, waterbakje en voerbakjes en die was ook meer dan voldoende en ze vroeg verder naar het voer en de manier van voer geven, ook hier was niks mis mee.  :D

Ze staan ook een beetje voor een raadsel, zeker ook nog eens omdat de valkjes die besmet zijn niet bij elkaar in de kooi zitten. Fleur heeft nooit bij Diégah in de kooi gezeten, en Amor weer niet bij Fleur, Amor zit nu wel bij Diégah maar die was toen al genezen verklaard en Coco zit niet bij Fleur en niet bij Diégah en niet bij Amor.  ???

Diégah had het 4 maanden geleden, Fleur 2 maanden geleden omdat ik er geen zin heb in over weer 2 maanden weer te moeten testen en weer een nieuw flesje Synulox te halen gaan ze nu nog eventjes wat testen doen voor welke AB het bacterie gevoeliger is en overleggen met Dr. Feld of het mogelijk is om ze nu toch maar alle 10 een kuur te geven. Misschien zit er ééntje bij die het bacterie bij zich draagt maar niet ziek is maar wel elke keer een ander valkje besmet. (lijkt mij ook erg onlogisch zeker omdat ze gewoon bij elkaar mogen blijven zitten en dat bij mijn niet eens allemaal zitten en nog besmet raken).

En ze gaat nog eventjes met Dr. Feld bespreken waar de besmettingen eventueel nog vandaan kunnen komen en wat eventueel een andere mogelijkheid is om het bacterie te bestrijden.

Morgen hebben ze de uitslag van de gevoeligheidstest van het klebsiella-bacterie, welke anitbiotica het beste werkt.

Morgenmiddag bel ik dus weer terug.  ::)

Balen, balen, balen dus. Voorlopig dus geen broedblok hier in huis, eerst maar eens zorgen dat ik van dat rot bacterie afkom.

Wel sneu, heb ik anderhalf gewacht tot mijn valkjes oud genoeg waren, nu zijn ze oud genoeg en heb ik 2 koppeltjes en nu heb ik dit.  :'( :-\




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

He, hoe kan dat nou? Heeft het iets met andere huisdieren te maken misschien? Ik hoop dat je er gauw weer vanaf bent, dit is toch wel heel vervelend. :-\

febvisje



Ah nee, toch niet weer. Spijtig, juist nu je een broedblok wou ophangen. Alles zo mooi gearrangeerd, moet je weer alles door elkaar smijten.


Saar

jeetje
Ik hoop snel dat je van die :censuur bacterie af bent :-\
groetjes Saar :-*

marga


Mandy

Verdorie zeg, dat is zeker balen! :(
Ik snap er ook helemaal niks van.
En niet om je naar de mond te praten zoals bij een bepaalde discussie elders wordt genoemd, maar je doet toch echt je best.  ;)
Je hebt alle nodige voorzorgsmaatregelen genomen van quarantaine enz.
Je hebt de 1e keer op tijd ingegrepen en de goede behandeling gegeven, alles goed schoon gemaakt en ze goed uit elkaar gehouden.
Tja, wat kan en moet je nog meer? Ik wou dat ik je helpen kon.  ::)
Maar de deskundigen zijn er al mee bezig. Ik hoop dat ze een goede behandeling kunnen geven zodat je er nu eindelijk wel vanaf ben.
Wat een hardnekkige rotbacterie is dat zeg, pfff... :-\
Sterkte ermee hoor.
En dan over een paar weken de blokken maar ophangen, nog even geduld, eerst moeten ze maar van die rotzooi af. ;)

PS; leuke handtekening, mooie foto met alle valkjes erop! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

marilyn

hoikes caroline

hé jakkes zeg  :-X  :-X  :-X alweer diet  :censuur bacterie  :-\ je zorgt zo goed voor je lieverdjes, je houd ze zo goed in de gaten en toch is die bacetrie terug geomen  :-\ ik hoop dat ze snel een goed AB vinden waar die bacterie niet tegen kan en dat je de kuur kan beginnen  ;) wel jammer voor je koppeltjes die net een blokje zouden krijgen  :-\ en dat jij een beetje telleurgesteld bent dat kan ik me heel goed voorstellen niet alleen vanwege die bacterie maar ook nog eens dat je zolang hebt moeten wachten tot je valkjes eindelijk oud genoeg zijn en nu je valkjes koppeltjes beginnen te vormen moet je alweer het blokje uitstellen door die bacterie  :-\

groetjes marilyn