## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Caroline , verdorie zeg , ik schrok me rot ...al die gewonde valkjes daar ! Maar gelukkig zijn ze in goede handen he ! Hoe is het nu met ze ? Heeft Armani nog zo'n pijn ?
Gelukkig was Princces er voor hem ! En je hebt ze weer flink verwend he , was er misschien een mug in de buurt ? Wie weet he , daar zijn ze ook erg bang van he ! Grtjs Ann

Gerdy

Hoi Caroline..jee meis wat een schrik toen je beneden kwam..
en dat ze dan meteen zoveel verwondingen hebben opgelopen..zo zielig ..ik kreeg er hier kippevel van toen ik het las.
gelukkig is het bloeden gestopt en heb je ze lekker verwend..heb je jezelf ook meteen wat verwend voor de schrik?
Ik hoop dat je een heerlijk weekend hebt en geniet van het lekkere warme zonnetje..

gr Gerdy

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Caroline,
Ah gosssie arme gewonde valkjes :'(
Wat een ellende is dat toch die paniek.
Hopelijk knappen ze snel weer op!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline , hoe is het daar met de gewonde valkjes ? Zijn ze al een beetje bekomen van de schrik ? Ik hoop dat ze snel weer opknappen he ! Jeetje , dat moet schrikken geweest zijn hoor ! Grtjs Ann

Caroline

Hoi hoi!!

Pffffh, ik zit nog helemaal bij te komen van een super gezellige maar ook vermoeiende dag samen met Kirsten in Peer, België.

Kirsten en ik hebben ontzettend moeten bij kletsen, we hebben ook bijna teveel raakvlakken samen, we hebben ontzettend veel mooie mutatievalkjes gezien maar ook prachtige 100 % wildkleurtjes, we hebben veel informatie gehad, aan een leuke quiz meegedaan en ook nog veel mensen van div. forums gezien.  :D

Kortom een geslaagde dag, dank je wel, Kir.  :-*

==========================

De gewonde valkjes .... vanmorgen vroeg (half 7), kwam ik beneden om een beker koffie te halen voor ik ging douchen, de valkjes keken me aan en hadden zoiets, wow, wat kom jij doen midden in de nacht.  ;D ;D Na het douchen heb ik ze vers water gegeven, voer en een bakje verse groenten. Ik was 8 uur net klaar toen Kirsten mij kwam ophalen. Onder het genot van een beker Senseo hebben we even langs de nog niet helemaal wakkere valkjes gelopen om vervolgens richting België te rijden. Ik was vervolgens de hele dag weg maar bij thuiskomst zaten Armani, Princess en Rocky er alweer wat beter bij, al zijn ze nog zeker niet helemaal zichzelf. JOOP! die qua uiterlijk de zwaarste verwondingen heeft merk ik niks meer aan, die fluit alweer de sterren van de hemel en versiert zo'n beetje alle speeltjes in zijn kooi.  :D De wonden zijn allemaal goed droog gebleven wat fijn is natuurlijk, het wachten is tot de slagpennen weer terug zijn .... zonder kunnen ze niet los, dan kunnen ze namelijk niet los, ze kunnen dan niet vliegen of ik moet de andere kant kortwieken maar .... dan zijn straks de uitgevallen slagpennen terug en dan is de andere kant nog kort tot de volgende rui, dus dat schiet niet op.  ;)

Dus .... al met al tot nu toe valt het allemaal nog mee.

Ik ga nog eventjes hier en daar bladeren en dan lekker vroeg mijn bedje opzoeken .... groetjesssssssss!!  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

hihi inderdaad vermoeiend, maar ontzettend gezellig. Jij ook erg bedankt voor de leuke dag! Ik vind het altijd jammer dat we vanwege onze raakvlakken niet dichterbij elkaar wonen. Maar ach, we weten elkaar gelukkig wel te vinden, vind je een wereldmeid en moeder!  :-*

De kweekkamer vind ik echt super geworden. Je hebt zo een hele mooie plek voor de kweek of om te koppelen. Zelf kan je dan lekker in de stoel genieten van :-* top!

Dikke kussen voor daar!

Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Hermien

Fijn dat je genoten hebt vandaag van je Peerdag met Kirsten. Jullie zullen zeker heel veel raakvlakken hebben. Daarom  is het ook fijn dat jullie elkaar via deze valkjeshobby hebben leren kennen. Het is jullie beiden van harte gegund!!

Hopelijk komt het met je valkjes allemaal weer goed. Ik ben nu wel blij dat Binky daar nu niet tussen heeft gezeten....
Wat is het toch een kroelkont. Hij weet ècht niet meer van ophouden.......

;D   ;D   ;D   ;D

♥Debby♥

Fijn dat jullie zo'n heerlijke dag hebben gehad Caroline.. kan je altijd weer een tijdje op teren he!

en morgen D-Day.. de blokken komen!!! 't wordt binnenkort dus weer genieten in jouw boekjes! helemaal leuk!

Groetjes

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Caroline,

Fijn dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad in Peer en lekker bij hebben kunnen kletsen over alles en nog wat ! Ja, zo'n dag vliegt dan voorbij, heerlijk om zoveel raakvlakken te hebben, ik herken het helemaal, echt geweldig  ;)

Ook heel erg fijn om te lezen dat het met de slachtoffertjes de goede kant op gaat en ze er weer stukken beter bij zitten  :D Morgen inderdaad een nieuw boekje, ... leuk, ik kijk er al naar uit !

:-* Karin

Caroline

Start kweekseizoen 2008-2009.

Zoals ik al had verteld, vandaag is mijn nieuwe kweekseizoen gestart.

De eerste 3 koppeltjes hebben een blok gekregen en mogen tot februari 2009 proberen 2 nestjes groot te brengen.

Dit zijn:

* Amor & Diégah =

- Getekend cinnamon split witmasker x getekend opline split witmasker

- De verwachte jongen:

--> zonen, getekend, getekend opline, getekend witmasker, getekend opaline witmasker

--> dochters, getekend cinnamon, getekend cinnamon opline, getekend cinnamon witmasker, getekend cinnamon opaline witmasker

* Eros & Perle =

- Lutino witmasker split voor {X1:  gepareld} = albino x bont cinnamon opaline witmasker

- De verwachte jongen:

--> zonen, witmasker, opaline witmasker, beide split lutino

--> dochter, albino

* Van Gils & Oilily =

- Opaline wildkleur x lutino plsit witmasker

- De verwachte jongen:

--> onbekend, split van Van Gils zijn niet bekend, hij is hier aan komen vliegen.  ;)

In februari wordt er gewisseld, dan gaan deze koppeltjes uitrusten in de grote kooien in de huiskamer en mogen de volgende 3 koppeltjes proberen tot juli 2009.

De blokken hangen erin.

De eerste en de tweede kooi.

Nog nagenietend van hun eerste douche met badzout.

Amor & Diégah in kooi 1.

Eros & Perle in kooi 2.

Kooi 3 ....

Van Gils & Oilily

Een nieuw koppel, hebben het blok nog niet ontdekt dus even de deksel nog open en trosgierst erin. Er zit een "raampje" in van plezieglas.  ;)

Kirsten nam gisteren mijn bestelde spulletjes mee uit haar onlineshop, bedankt Kirsten.  :D
Daarbij zaten de kweekkaarten met houders.

Ik ben er helemaal klaar voor .... laat de eitjes maar komen.  :D :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Randy

hej caroline 8)

dat is wel  :censuur van die wondjes en de paniek, maar gelukkig niet heeel ernstig en ze komen er allemaal weer bovenop met je goede zorg :)

ik vond het ook leuk om u te zien in het echt,, zie je tenminste ene gezicht achter de forum ''naam'' ;)

veeel suc6 met je nieuwe kweekseizoen 8)

Groetjes Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Peggy

Leuk om te lezen Caroline,  dat je er weer klaar voor bent.  Ben weer erg benieuwd hoe het gaat lopen met alle eitjes en jonkies enzo..iig heel veel plezier en succes ermee  :-*

en als ik de witte kooi niet meer nodig heb,  dan ben jij de eerste die dat weet.  Ik heb nu nog de kooi in het binnengedeelte staan zodat ze wat veiliger zitten (  naar mijn idee dan )...over een tijdje zal dat wel weer veranderd worden  ;)

Groetjes Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Kaatje

Wat een leuke voorstelling van de nieuwe ouders in spé ! Ik kijk uit naar je nieuwe boekje en ik wens je een heel erg vruchtbaar en gezond nieuw kweekseizoen toe  :-*

Wat handig en leuk zijn die kweekkaarten, je bent er in ieder geval helemaal klaar voor  :D

♥Debby♥

Het startschot heeft geklonken!!  :D

Ik wens je weer veel succes met deze ronde!!  :)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.