## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline

Geeft niks hoor, het is ook niet bij te houden.  ;)

Met Jamie, de K-tjes en de L-tjes gaat het prima!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Caroline,

Wat een leuke foto's weer  ;D
heel veel plezier dinsdag bij het ophalen van Queenie, tis een echte beeldschone dame :-*
Een fijne dag morgen aan de kust, jammer dat je schoonzus ziek is, een keer een dagje lekker met z'n tweetjes is ook best fijn... maar je moet maar zo denken... wat in het vat zit... verzuurd niet ;)

Je kleine ventje is in de rui, maar zal straks beautifuller worden dan dat ie al was ;)
:-* van Tibeau Tinco  ;)

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...wat fijn dat het goed gaat met de donsjes en valkjes ! Veel plezier vandaag aan de kust hoor !
Geniet er maar van met z'n tweetjes ! Dat is ook eens gezellig he ! Grtjs Ann

Wilma1

Wat een prachtig stel die drie ukkie's  :-* Lemon heeft vast genoten van zijn ei  ;D dat alles zo goed als weg is  ;) Ondanks nat, kleverig en wat bloed, ziet het er lief uit, zo net uit het ei  :D

Jammer van het weer, IK heb er al genoeg van, laat staan als je kleine kinderen hebt  ::) Volgende week wordt het beter, wordt gezegd  :)
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Caroline .....nou , dat vind ik ook ! Lemon ziet er ook heeeeeeeeel lief uit ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Carolin,
Wow ik liep hier ook weer flink achter.
Gefeliciteerd met donsje nummer 3 :)
Fijn dat ze allemaal gezond uit het ei zijn gekomen!
Nu wordt het weer spannend om veertjes te kijken.

Je hebt weer prachtige foto's geplaatst van je prachtige valkjes!!!
Geniet maar lekker van alle vakantie bezigheden!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met Lemon, alweer zo'n plaatje  :-* :-* Het is haast niet voor te stellen hoe klein ze wel niet zijn, maar als je het eierdopje en een hand ziet waar zo'n kleintje dan op ligt te slapen dan zijn ze echt inieminie  :-*

Hier is het weer niet beter, ... hopelijk klaart het nu echt op en krijgen we nog een paar mooie zonnige weken ! Echt vervelend dat je schoonzus ziek is. Toch hoop ik dat jullie ondanks het weer, vandaag toch een hele leuke dag zullen hebben !

Groetjes, Karin

*Petra*

Hoi Caroline,

Proficiat met je 3e donsje en nog een fijne vakantie toegewenst ;D!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Dierenfreackske

lynette

Hoi Hoi

Ik kom even spieken in je boekje
en Diégo heb ik net betrapt in een blok waar een ander koppel in zat met onbevruchte eitjes die ik eergistere weg gehaald heb ;D hihi hij heeft er wel zin in

En Queenie komt dinsdag Wauw super :D hihi haar zus zit dik in de rui nu :O

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Hoe was het dagje aan zee?
Lekker uitgewaaid....?
Heerlijk is dat altijd die wind door je haren, kijken naar de zee, even helemaal tot rust komen op zo'n moment.
Ik hoop dat jullie genoten hebben en dat jullie nog goed weer gehad hebben ;)

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....hopelijk heb je een fijne dag gehad , hoe is het met de donsjes daar ? Grtjs Ann

Caroline

Hoi hoi!!!!

Als eerste even een klein verslagje .... we hebben gisteren een heerlijke dag gehad .... tussen 9 en half 10 zijn we aangereden richting de Belgische grens. We zijn eerste naar KNokke geweest waar we eerst een flinke regenbui over ons heen kregen maar vervolgens lekker in het zonnetje hebben gewandeld op het strand .... van daaruit zijn we naar Brugge gereden, een prachtige stad met hele indrukwekkende gebouwen, na ook hier een flink eind te hebben gewandeld hebben we een eettentje uitgekozen waar we heerlijk hebben gegeten. Na een half uurtje teruglopen naar de auto zijn we vervolgens verder gereden naar Blankenberge om daar nog een lekkere strand wandeling te maken en de kids nog even te laten spelen om vervolgens aan een lange rit van 230 km terug te maken. Om 23.00 uur kwam we moe thuis.  :D

FOto's van gisteren plaats ik straks in mijn andere topic.  ;)

Bij thuiskomst trof ik de 3 oudste K-tjes samen met pa en ma op een stok.  :D

Kinky

Kiaro met achter zich Kampioentje.

Kampioentje met voor zich mama Coco zonder kuif.  :-\

Kampioentje

Kampioentje

Vrijdag vertelde ik al dat ik div. kooien een grote schoonmaak had gegeven ....  vandaag heb ik eerst Pablo & Coco in de grote lummelenkooi geplaatst samen met hun 6 jongen, vervolgens heb ik in de grote kooi van Pablo & Coco, de 10 valkjes van de eerste grote kooi overgezet. Grote kooi 1 naar buiten gereden en helemaal schoongeschrobt .... de 10 valkjes weer terug geplaatst .... grote kooi 2 naar buiten gereden en helemaal schoongeschrobt .... als laatste Pablo & Coco en hun 6 kinders in een schone kooi en blok terug gezet.

Ik moet zeggen .... het resultaat mag er wezen.  :D Ik had de grote schrobbeurt buiten eigenlijk al eerder willen doen maar ik heb beide grote kooien hiervoor nodig en door de kweek van Pablo & Coco in grote kooi 2 moest ik het even uitstellen.  ;)

Mooi schoon!!  ;D ;D

V.l.n.r. grote kooi 1, grote kooi 2 en daaraan de grote lummelenkooi.  ;)

Grote kooi 1 met daarin de vrijgezelle dames, Chica, Rocky, Noa, Oilily, Cartier (nog wachtend op ventje) en J'adore, gehandicapt vrijgezelle ventje JOOP!, wachtend tot ze kan overhuizen naar Limburg, Jamie en het koppeltje Amor & Diégah.

Als straks alles weer een eigen plekje heeft zitten in deze grote kooi 1 alleen nog de vrijgezelle dames en 1 koppeltje in rust.

Grote kooi 2, tijdelijk omgetoverd tot kweekkooi voor Pablo & Coco, die er 2 nestjes inkregen. Als straks hun jongen, de K-tjes, zijn uitgevlogen wordt dit weer een kooi voor koppeltjes in rust. In de bijkeuken zitten dan 3 koppeltjes in 3 kweekkooien die een nestje mogen en ik de huiskamer de rest. De koppeltjes wisselen dus van kooi maar de meeste kooien (4 stuks) zijn soortgelijk.  ;)

Papa Pablo aan het "vreten" om zijn kinders eten te kunnen geven. Op de achtergrond zijn 3 oudste, Kiaro, Kampioentje en Kinky.  :-*

Fijn detail .... Pablo & Coco hebben het laatste nest van vorig jaar en het eerste nest van nu, beide met maar 2 jongen, de jongen zwaar geplukt, nu ze weer net als hun eerste nestje, 6 jongen hebben laten ze ook nu de jongen zijn uitgevlogen, keurig de veertjes erop zitten.  :D Zelfs de oranje wangen.  ;D

De grote lummelenkooi, deze was vrijdag al geschrobt  ;) hierin gaan de jonkies met een week of 5-6 oud om zelfstandig te leren eten.  ;)

Kweekkooi Greta .... was ook al schoon, met daarin Unique. Hij vind het niet echt gezellig in zijn eentje.  :-\ Fluit de sterren van de hemel tegen me als hij me ziet.  8) Gelukkig komt dinsdag zijn poppetje Queenie thuis, hopelijk klikt het en wordt hij net zo close met haar als hij was met zijn overleden Fleurtje.  :-* :'(

Kouros bij Eros & Perle gaat goed alleen .... Kouros, inmiddels alweer 15 maanden en nog steeds vrijgezel vind Perle wel een mooi meisje.

Hij fluit de hele dag lieve deuntjes voor haar.  :D

Zodra de K-tjes zijn uitgevlogen mag Kouros dan ook weer in grote kooi 2 in de huiskamer of ..... bij Armani & Princess moet een mooi poppetje voor hem bij zitten, dan mag hij met haar samen apart in een kooi om te koppelen.  ;)

Er volgen nog foto's van de jongen van Armani & Princess maar op dit berichtje niet helemaal door een foutje kwijt te raken plaats ik het alvast.  ;)

Tot zo.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...fijn dat je een leuke dag hebt gehad....
wat een mooie foto's weer , en wat zijn de kooien allemaal weer mooi geschrobd en mooi gemaakt voor de valkjes .
Ik ga straks nog naar je andere boekje kijken naar de foto's hoor !
Grtjs Ann ;D

Caroline

Foto's L-nest van Armani & Princess,

vandaag, 20 juli 2008.

Armani & Prncess waren niet blij dat ik eraan kwam.  >:(

Even samen op de foto.

Lieffie

Lieffie

Lieffie is al echt een flink donsje, pa en ma doen het goed, hun eerste nestje.  :D

Lou Lou doet het ook super.  :D

Lou Lou

Lemon is helemaal niet meer terug te denken dat hij het zo zwaar had, net uit het eitje.

Lemon

Een slechte kwaliteit foto van Lemon maar je ziet op deze foto wel heel erg duidelijk een rood lensje wat wel een zou kunnen wijzen op cinnamon.  :D

Nog even poseren met mama.

Onder het toeziend oog van papa.  ;)

Mijn knappe ventje Armani heeft allemaal oranje (broed)vlekjes op zijn koppetje.  :D

Ik ga nu de foto's van Dolfinarium en van de Belgische kust uitzoeken .... deze plaats ik straks in mijn andere topic.  ;)

Tot zo!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.