## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Caroline,

Meid wat ben ik blij. Wat een goed nieuws zeg. Dikke knuffel voor jullie allebei.

Ben echt reuzeblij voor jullie.

Groetejs Anja

*~Jeanine~*

Geweldig nieuws  :D

Nu nog de migraine weg en je dag kan niet meer stuk :D

Hoe gaat het met onze ventje Remy en Gorgi? ;)
En Tuurlijk met Jamie en Jacky.
Mijn moeder is nu al verliefd op de kleine hummeltjes ;D

carco

Heerlijk dat het weer goed is met je mannetje.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kimm

hoi caroline,

ben je een beetje bij gekomen van je migraine? ik hoop dat je er vandaag af bent.
het was ook een spannende dag gisteren.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Dank je wel allemaal, inderdaad geweldig nieuws!!!

Doordat Ed dus drager is van het gen, zijn onze kindertjes ook mogelijk erfelijk belast hiermee. Normaal leeft dit niet echt, gelukkig, dan heb je ook geen leven, we hebben dit een plekje gegeven en genieten gewoon van ons leventje.  ;) Echter de periode rond het onderzoek van Ed komt ook dat weer eventjes naar boven, weet je dat zeker 2-3 van je kinderen ook het gen hebben en zich zullen moeten laten testen .... ook zie je nu al problemen .... hoe zal dit in de toekomst moeten gaan met Jasper ??? in combinatie met zijn Down syndroom .... Sanne en Sophy .... mogen zij eerst kindertjes krijgen .... of zal bij hen de baarmoederkanker zich eerder ontwikkelen .... kortom .... allemaal dingen die je afgelopen weer bezig hebben gehouden.  :'( :'(

Ed komt uit een gezin met 4 kinderen, hij heeft samen met 1 zus (heeft 2006 baarmoederkanker gehad) en 1 broer (heeft 1994 dikke darmkanker gehad) het gen wat dikke darmkanker en baarmoederkanker veroorzaakt, zijn andere zus weten we het niet van, die wil geen DNA-analyse laten doen, doet wel jaarlijks de onderzoeken.  ;)  Maar wat ik aan wil geven, het is ene sterk gen.  >:(

Maar .... het kan weer anderhalf jaar de kast in, we kunnen weer verder genieten, we kunnen langzaam weer even "vergeten" wat er boven het hoofd van onze kindjes hangt.  ;) Overigens wisten wij dit en hebben we toch voor kindertjes gekozen  :-[  wat het ook weer eventjes moeilijk maakt.

==============

Vanmorgen ook weer even afleiding gevonden, toen ik vroeg wakker werd en niet meer kon slapen ben ik alvast de valkjes gaan verzorgen .... en ik vond

een ei ...... bij Armani & Princess (mijn eigen kweek Primrose getekend witmasker popje)  :D ;D :D

Hun eerste ei!!! Spannend!!!!

Later meer .... ga nu even shoppen!!!!!!!!!!!!!!!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline , wat fijn dat je de zorgen over het vervelende gen weer in de kast mag stoppen he !
Geniet jij nu maar lekker van de kindjes , Ed , valkjes en wat lees ik , een eerste eitje van Armani en Princess. Leuk toch , weer iets om naar uit te kijken he meid ! Grtjs Ann 8)

*~Jeanine~*

Gefeliciteerd met het eerste eitje van Armani en Princess.

Heeft ze eindelijk iets waar ze echt op kan gaan broeden ;D
Ik hoop dat het eitje ook is bevrucht ;)

*Yvon

Hoi hoi

Wat een geweldig nieuws lees ik nu.  ;) ;D
De minder leuke dingen sla ik nu maar even over. ;) :-*
Nu kunnen jullie weer lekker doorgaan met de leuke dingen.
Het eerste eitje van je eigen Princesje en Armani !!  ;D

Enne...... lekker geshopt ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Lieve Dobey, rust zacht.

Vorige week kreeg ik een telefoontje van een intens verdrietige Jeanine. Dobey, het vriendje, het maatje, eigenlijk de alles van haar moeder Mieke lag die ochtend dood op de bodem van de kooi.  :'( :'( Niet ziek geweest, de dag ervoor nog lekker bij Jeanine op de hand gezeten en nu was hij er in eens niet meer.  :'(

Mieke en Jeanine hebben aan mij gevraagd om op een juist moment het hier bekend te maken, alleen het juiste moment komt natuurlijk nooit voor zo'n slecht nieuws vandaar dat ik nu maar even ervoor ben gaan zitten.

Lieve Mieke maar natuurlijk ook Jeanine en je kindertjes die alledrie zo gek waren op Dobey, heel vele sterkte en bedankt voor de liefde die Dobey van jullie mocht ontvangen.  :-*

Rust zacht, lieve Dobey.  :-*

PS. ik adviseerde Jeanine om sectie te verrichten maar Mieke had dit liever niet en heeft Dobey al begraven. Ervan overtuigd dat Dobey niet ziek was. Mogelijk is hij die nacht ergens van geschrokken en verkeerd terecht gekomen in zijn kooi.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Annelies

Hoi Caroline

Ook voor jouw heel veel sterkte met dit zo onverwachte maar ook oneerlijke verlies.

Groetjes Annelies

*Petra*

Hoi Caroline,

Wat lees ik hier toch verschillende berichten  :o!
Ten eerste; super dat met Ed alles goed was, het is toch iedere keer weer heel erg spannend natuurlijk!
Ten tweede; een eitje bij Armani en Princess? Super !!
En dat het bericht van Dobey, ooh, wat sneu voor iedereen :'(. Zo'n jong mooi valkje, niet te geloven, dat dit zomaar kon gebeuren.... 

Groetjes Petra 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anke

Hoi Caroline,
Wat verdrietig dat Dobey is overleden :'( :'(
Veel sterkte voor allemaal!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hoi Caroline,
Je mooie witte meisje komt even gedag zeggen

En een knuffel geven :-*

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Caroline,

Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve Dobey. Hij is nu in de valkjeshemel en speelt met al zijn vriendjes en vriendinnetjes.

Rust zacht lieve Dobey. Doe je Yeni de groetjes van ons.

Groetjes Anja

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >