## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline



Dank je wel allemaal.  :-*

Het is nog niet te bevatten, je loopt langs de kooi en daar zit Unique dan heeft zachtjes zijn bouwvakkersfluitje te doen, hij doet niks anders dan zijn kooi rond klimmen, zoekend of hij haar ergens tegen komt.  :-\ :'(

Hopelijk gaat er gauw een popje voor hem geboren worden. Niet hier hoor, ik wil vers bloed. En heb al een reservering geplaatst.  ;) Eigenlijk hersteld.  ;)

Ik ga gauw wat doen .... kom later op de dag nog even terug, met meer nieuws hierover.

Groetjesssssss




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Amanny

Hoi lieve Caroline,

Mama vertelde me vanmorgen dat je lieve Fleur is overleden :'( :'( :'(
Ik vind het echt heel erg voor jou en natuurlijk ook voor Sanne ik weet dat zij ook veel van de valkjes houd.

Weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve:
Heel veel sterkte.
Fleur was super mooi.

Ik heb wel nog iets moois voor je.
Er zijn twee schatje die je een kroeltje willen geven. Volgende keer zijn het er 3  :-*


Feline





Dobey




Gemaakt door de valkenmama van Didi, Duuk en Dixie.
Heel erg bedankt.

caro

Hoi Caroline,

Wat staat vreugde en verdriet toch dicht bij elkaar. Ik wil je nog feliciteren met je neefje. Wat een schatje :-*.

Wat zal jij geschrokken zijn gisteren. Wat verschrikkelijk om zo je valkje te verliezen. Zo plotseling. Heel erg veel sterkte met dit grote verlies.



Groetjes


Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

moonwitch (diana)

Hoi Caroline

Wat vindt ik dit erg voor je, en ik weet hoe het voelt.
Heb toen hetzelfde mee gemaakt met Boomer, die ging ook heel snel.
Wat wel een geluk was, was dat Boomer vrijgezel was.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je dubbele pijn voelt, het verlies van Fleur en het zoeken van unique naar zijn vrouwtje.
Wat zou je hem graag willen helpen :'(.
En dat gevoel dat je hobby niet altijd leuk is, dat gevoel herken ik heel goed.
Maar als er dan weer leuke dingen gebeuren, dan verdringen die de narigheid wel weer naar de achtergrond.
Veel liefs en sterkte.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Wilma1

Hoi lieve Caroline,
Ik zie jou aanhef van het topic, ga lezen en krijg werkelijk kippevel over mijn lijf heen, dat Piet vraagt "wat heb jij nu ineens" ???

Dit is haast niet te bevatten, zo lees ik dat ze een ei in de kooi heeft gelegd, ipv in het blok en 2 verhaaltjes verder dít nieuws!

Mensenlief wat een ervaring voor je dit zo wéér te zien  :o En uit jouw beschrijving lijkt het idd een hartaanval.

Je hebt gedaan wat je kon meis, en haar nog levend en wel in handen gehad, wat voor Fleur mss een  fijn voelde voor haar, dat ze niet alleen was op dit moment  :-\

Och arme Unique  :'( die snapt er niets van, moet je maar denken  ??? Als een partner ziek wordt, kunnen ze op hun manier toch meeleven, naar .... b.v. de dood.... herstel .... knuffelen in deze periodes, maar dit is wegrukken en logisch dat hij jou dan daarvoor aankijkt in zijn belevenis  :-\

Het verhaal van Diana, sluit erg aan, dat was ook ze snel en onverwacht  :-\ zij zal zéker aanvoelen wat je voelt! Ook Rianne haar moeder, met "mijn" Maxime die plots zijn popje Stacy verliest, heeft het meegemaakt ... ook zo onverwacht!




:-\ :-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Annelies

Hoi Caroline

Er is al zoveel gezegd ik weet niet meer wat ik moet zeggen, het is verschrikkelijk wat er is gebeurd.
Ook ik heb iemand die je een hele dikke  :-* :-* :-* wil geven.





Heel veel liefs Spike en Annelies

Anja

Hey Meis,

Hoe gaat het nu?

Ik heb je zien zwaaien op de terugweg :D :D ;) ;)

Groetejs Anja

Anke

Hoi Caroline,
Ik kan me zooo goed voorstellen hoe het is om naar die half lege kooi te kijken...
En dan ook nog Unique die naar zijn vrouwtje opzoek is :'(
Dat doet pijn :'(
Heel veel sterkte!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

sandy

ik sluit me bij rest aan

heeeeeeeeeel veel sterkte met met het grote verlies

fleur rust zacht lieve meid dat heb je verdiend

doe je de groetjes aan angel en de rest van onze vriendjes daar boven

Caroline



Dank je wel allemaal voor de super lieve woorden.  :-* :-* :-*

Ik kan het nog maar amper bevatten.  :'( :'(

Ook mijn lieve Unique is nog helemaal uit zijn doen .... elke keer als ik de bijkeuken inloop is hij helemaal blij en klimt in de tralies, volgens mij denkt hij dan dat ik Fleur terug kom brengen, maar als hij ziet dat ze er niet is wordt hij pislink.  :o >:(
Fleur is in de kooi in mijn hand overleden zeg maar, tenminste daar kreeg ze de echte aanval waarna ze verslapte (bewusteloos of in coma raakte) .... toen ik haar uit de kooi tilde en naast de kooi stond, stopte terwijl ze in mijn hand lag haar hartje .... ik heb haar toen niet meer laten zien aan Unique .... eventjes later heb ik het blok verwijderd omdat hij haar daarin ook steeds zocht .... Unique is nu heel boos op me .... volgens mij denkt hij dat ik haar weg heb gehaald van hem vandaan .... iets voelt hij ook want hij roept haar helemaal niet, terwijl als ik haar mee nam naar de huiskamer hij keihard krijste.  :-\ Hij fluit heel zachtjes het bouwvakkersfluitje en andere deuntjes die ik hem geleerd heb.

Verder is hij zo boos dat hij hapt naar me en blaast naar me, hij wil niet opstappen en ik mag hem niet pakken, hij bijt niet echt door gelukkig maar het is wel heel erg zielig.  :-\

Ik laat hem even een paar daagjes rusten en zet dan Kouros en JOOP! bij hem in de kooi. Heeft ie gezelschap tot zijn popje komt.  ;)

En dan komen we bij zijn nieuwe popje .... ik heb even overwogen om een volwassen popje aan te schaffen maar heb al snel besloten om dit niet te doen .... ik heb alles van jongs af aan, ik heb ze aangeleerd wat ik er mee wil doen, met volle hand pakken, op laten stappen, ze kunnen los en .... Unique is ook super tam dus heb ik besloten om toch maar een jonkie te nemen. Een jong of valkje van mezelf is ook geen optie .... ik wil liever een valkje van een nieuwe bloedlijn in huis halen, dit in verband met het verkopen van een koppeltje en bij de vrijgezelle dames heb ik alleen Chica en J'adore die qua mutatie (bonte cinnamon witmaskers) bij Unique kunnen, Chica (trouwens de volle zus van FLeurtje) heeft de vervelende eigenschap om haar ventje het hele jaar heel zwaar te plukken en ook haar jongen voortijdig te verlaten en ook zwaar te plukken .... J'adore is van Sanne en blijft om die reden vrijgezel.  ;) Dus  beide geen optie.  ::)

Enkele jaren geleden heb ik bij Kirsten een Isaura-look-a-like gereserveerd, een bonte geparelde witmasker pop.  :D







Dit is Isaura van Monique (Monky), een valkje waar ik al een tijdje verliefd op ben .... alleen toen ik zelf onverwacht bij Amor & Diégah Primrose witmaskertjes kon krijgen en ik dus Princess en Kouros heb gehouden, heb ik die reservering geannuleerd bij Kirsten.

Vorige week zag ik deze foto:


Mijn hartje ging gelijk weer sneller kloppen .... helaas is dit kleine poppetje gereserveerd maar .... ik heb wel gisterenavond nog meteen mijn annulering bij Kirsten ongedaan gemaakt.  ;)

Het nieuwe poppetje voor Unique wordt een Isaura-look-a-like van het koppel van Kirsten, Tickle & Toya.  :D




Bedankt Kirsten en Monique, voor het "lenen"  :P van jullie foto's.  :D

PS. ik heb jou ook zien zwaaien.  ;D ;D

Mijn moeder was trouwens ook vanmorgen in het Radboud.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Agnes

Gossie, ik lees het net pas van Fleur :-\
Gelukkig heeft ze bij jullie mooie jaren gehad!

Sterkte!

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

moonwitch (diana)

Wauw

Dat is wel een plaatje hoor :o.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

ManjaV

Hey Caroline,

Lees nu pas wat er is gebeurd. Wat een verdriet voor jullie en voor Unique.  :'( :'( :'( Het is zo onwerkelijk om te bevatten dat een valkje er ineens niet meer is. Weet je, het lijkt precies op de aanval die Calimero toen kreeg, alleen duurde het bij Calimero langer.

Ik vind het mooi dat je nog even de foto hebt geplaatst waarop Fleur met Binky te zien is, en dat je hebt beschreven dat ze eerst met hem was en later voor Unique is gevallen. Mooie gedachte ook dat je Fleur naast Binky hebt begraven.

Ik wens je heel veel sterkte toe met dit verlies. En fijn dat je voor Unique al een mooi popje hebt besteld.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....het is soms zo onvoorspelbaar he ....ik zou niet graag in je schoenen hebben gestaan ....onbegrijpelijk he
hoe zoiets plots voor je ogen gebeurd ! Goed dat je niet hebt getwijfeld meid en je ze hebt begraven naast haar vriendje .
Ik wens je nog veel sterkte met dit verlies . Ze was zo mooi he ! Ik hoop dat Unique niet lang alleen hoeft te blijven ...en je terug een lief popje voor hem hebt ! Hopelijk verwerkt het valkje het verlies van zijn meissie ! Grtjs Ann



*Manon*

Hoi Caroline,

Hoe gaat het vandaag en hoe gaat het met Unique.
Ik heb ook wel met dat ventje te doen hoor, en eigenlijk is het ook een logische gedachte van hem hé, en dan als je zegt dat hij helemaal tegen de tralies opklimt, omdat hij dan denkt dat je Fleur komt terug brengen.... hartverscheurend, maar helaas, het is niet anders en hij moet zich er ook in gaan berusten, maar dat zal nog wel even duren, je kunt ze niet vertellen hé hoe de vork in de steel zit  :-\

In ieder geval heb je een prachtig valkje gereserveerd... dat je daar verliefd op werd, kan ik me helemaal voorstellen  ;D

Sterkte!

Hoe is het met Sanne, is ze weer blij thuis te zijn?
En hoe is het met Thomas, ging hij gezellig mee, of begon hij zich ook achter de oren te krabbelen...  ;)
Jongens zijn daarin wat makkelijker geloof ik, ik hoop dat hij een fijne verdere week nog heeft bij zijn oom en tante.

Groetjes Manon