## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

♥Debby♥

GEFELICITEERD!! stoer hoor.. Iwan.. heel gaaf!!

lief zo'n paaskuikentje.. zijn schatjes hoor.. ik heb 2 paaskuikentjes van bijna 6..  ;)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Annelies

Hoi Caroline

Gaaf een paaskuiken en dan nog wel een knul ook super.

Gefeliciteerd hoor met je kleintje weer, lekker hoor dat het nu goed gaat.

Ik ga je een IM sturen betreffende mijn kanjertje Spike

Liefs Annelies

Amanny

Hallo,

Gefeliciteerd met Iwan.
De donsjes zijn heel erg schattig.

Liefs van,
Amanny

Gemaakt door de valkenmama van Didi, Duuk en Dixie.
Heel erg bedankt.

Caroline

Hé Amanny, wat leuk dat je nu zelf een inlognaam hebt.  :D

Ik vond het ook gezellig gisteren hoor. Ik hoop dat er snel weer de goeie mutatie jongen geboren worden, dan kan je weer komen kroelen met Cartier.  :D

Dikke knuffel terug van Sanne, Thomas, Jasper en Sophy.  :-* :-* :-* :-*

Knuffeltje voor Dobey en groetjes aan mama.  :D

Verder wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn Paaskuikentje.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

Ook ik wil je nog bedanken voor de fijne middag. We hebben toch even onze gedachtes kunnen verzetten.
Lisa is helemaal gevallen voor Jasper :-* :-* :-*

En je valkjes zijn in werkelijk nog veel mooier dan op de foto. En Cartier wow zij is me een beauty............echt wel.

Gefeliciteerd met de donsjes nog.

Yesni doet het geweldig en heeft vandaag mee mogen douchen. Ik zal 2 foto's hier plaatsen.

De rest plaats ik toch maar in mijn boekje.

Groetjes Anja

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Alsof het nooit anders is geweest.. geweldig hoor..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Wat een lieve leuke en heerlijke douche foto's heb je hier van Yesni en ze doet het daar heel goed  bij Anja en de valkjes , al had ik niet anders verwacht natuurlijk ! Grtjs Ann

Inge88

Zeker toepasselijk voor het jong, een paaskuikentje!

Wat toevallig mijn albino popje heet ook Indy, en eerder zag ik iemand van het forum haar albino popje ook Indy noemen... populaire naam bij deze mutatie dus!

Heb je ook een website?

Ik heb op de eerste pagina van je boekje de foto's van je valkjes bekeken... wat een beauties... maar vooral Unique vind ik echt prachtig!

Eros komt toch ook bij Rianne & Linda vandaan? Jong van Ayla & Tiamo, dus grote broer van mijn Paddy? Is al gebleken of Eros split bont is? Paddy is namelijk ook kans split bont, dus ben wel benieuwd... de kans dat Indy split bont of zelf bont is, is namelijk 75%, lijkt me dan dus een prachtig nestje indien beide bont in zich dragen.

Caroline

Nog een Paaskuikentje .....

Igor

Indy, Iwan en Igor

INdy, Iwan en Igor

V.v.n.a. Igor, Iwan en Indy

Hier zie j e ook goed het nadeel van een groter jong (Harrie tot vorige week) in het blok samen met de eieren ..... de eitjes komen helemaal met poep te zitten wat je natuurlijk niet kunt schoonmaken. Ook kon ik het blok niet goed schoonmaken .... normaal doe ik dit met jongen helemaal met nat .... nu kon ik alleen maar dagelijks het zaagsel verwisselen, met nat duurde te lang voor het droog was en lagen de eitjes te lang koud.  :-\

Ik ben blij als alle 5 de donsjes er zijn, dan kan ik weer eens lekker het blok een grote beurt geven als de donsjes bij Sanne liggen.  ;)

PS. eitje 4 tik en heeft als een barstje gemaakt, ik ga langzaam heel veel vertrouwen krijgen in mijn keuze om Chica bij Eros weg te halen en Eros een nieuwe popje, Perle, te geven.  :D

Fijne Paasdag allemaal, de mijne kan niet meer stuk.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

alweer 3 donsjes dus!  gefeliciteerd hoor. Wat een leuke namen verzin je iedere keer toch.
Ik begrijp het helemaal dat jouw dag niet meer stuk kan gaan  ;D  geniet ervan meis.

Groetjes Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Kaatje

Hoi Caroline,

Owhhh wat een heerlijk gevoel zal dit zijn !! Al drie donsjes en weer een eitje dat tikt !! Gefeliciteerd met Igor  :-*  Jouw dag kan zeker niet meer stuk, ik ben heel blij voor je  :D

Groetjes, Karin

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Wat fantastisch dat het bij dit nestje zo goed gaat. Als alle 5 de donsjes er eenmaal zijn kan je helemaal opgelucht ademhalen.
En dat je een goede keus hebt gemaakt lijkt me nu al duidelijk.

Voert papa Eros wel mee of moet mama Perle het helemaal alleen doen?

Ook weer een super naam Igor (ben dol op disneynamen  :D )

En nu maar afwachten of er nog een meisje erbij komt :D

Mijn duimen draaien weer overuren maar dan niet voor een poppetje  :D ;)

Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met donsje drie en paaskuikentje 2 ;D
Wat heerlijk dat dit nestje zo goed gaat!!!
En eitje 4 ook al aan het tikken....
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....heel erg gefeliciteerd met je derde donsje en alweer een witmaskertje he , Wat een schatje ook ! En ik wist het wel dat Eros het goed ging doen , hij moest het inderdaad ook nog leren denk ik he !Alweer een paaskuikentje , wat leuk zeg ! Grtjs Ann