## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

carco

Gave foto's allemaal.
Je hebt het er maar druk mee met de ziekenboeg, maar gelukkig is het het dubbel en dwars waard.
Ach en kleine Hagrid zonder kuif is ook lief hoor : die komt wel weer terug  :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Anke

Hoi Caroline,
Nu je het zegt weet ik inderdaad dat rood 2006 is :)
De enige hier met een rode ring is Timo en die is inderdaad van 2006.
Hoe dan ook een hele prestatie hoor van zulke jonge valkjes ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Prachtige foto's en nog mooiere valkjes Caroline, echt super! :)

Caroline

?esni

Aan mij de eer om de nieuwe baasjes bekend te maken van Guusje .... hij gaat in de toekomst ?esni en gaat wonen bij ...... ??

Ik ben heel flauw .... zoeken jullie het zelf maar op.  ;D ;D ;D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Agnes

Anja

Ikke ben ut en haar naam wordt YESNI

he he dat is er uit zeg. Ik heb het toch lang geheim kunnen houden.
Dank je wel Caroline voor het bekend maken.

Groetjes Anja

Agnes

Hihi. je bent me net voor!
Ik kom net uit je boekje ;D

Gefeliciteerd met dit prachtige beestje!

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

;D ;D ;D ;D ;D

Ik zag het ja. Je kwam op de geur van natte valkjes af ;D ;D

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Dat was inderdaad flauw wel super leuk flauw ;D :D
Geweldig dat Yesni naar Anja gaat.
Daar krijgt ze het sowieso supergoed :D

Kaatje

Hoi Caroline,

Ook van deel vier heb ik weer heel erg genoten, fijn dat het met Diégah weer beter gaat en ze zelfs wat aangekomen is !!

Jij ook een heel fijne zondag nog  :D

Groetjes, Karin

Caroline

Allemaal bedankt voor de leuke berichtjes!!!!

Het was een heel werk maar ik ben blij dat jullie hebben genoten van de foto's en ...... ik vond het heel erg leuk om jullie te laten zien hoe goed het gaat met mijn ziekenboeg, ik vind namelijk zelf dat ze erg stuk voor stuk goed uitzien en met name natuurlijk Groupie vind ik helemaal super .... van een bijna dood stekeelvarkentje veranderd in een levendig en enthousiast minivalkje.  :D

Ik heb net het blok ook weggehaald bij Amor & Diégah, Gabber en Groupie hebben vannacht niet meer geslapen in het blok en ik wil niet dat Amor & Diégah weer "jeuk"  :P krijgen .... het is voor hem verplicht rust tot het volgende kweekseizoen .... het zit erop voor hun.

Ik wacht even tot ik ze echt helemaal vertrouw qua gezondheid en dan mogen ze terug in de huiskamer, in de grote kooi bij de vrijgezelle dames ...... en Unique & Fleur mogen in hun uiteraard grondig ontsemtte kweekkooi.

Volgende maand krijgen ook Armani & Princess en blok en .... in de rechtse grote kooi in de huiskamer zorg ik dan dat Pablo & Coco alleen zitten, zij mogen daar dan een blok in .... wel veel 4 koppels tegelijk maar deze 5 bevruchte eitjes van Eros & Perle waren helemaal niet de bedoeling en ik wil persé een ervaren koppel (Pablo & Coco) als back-up mee laten kweken, met  :P 2 nieuwe koppels (Armani & Princess en Unique & Fleur).

Daarnaast mogen ze het allemaal maar 1 x proberen, gaat het dus niet goed met één van de koppels, zijn het er nog maar 3.  ;)

Oh en nog even leuk nieuws voor Mieke en Jeanine .....

gisterenavond woog Dobey 86 gram .... net woog hij 88 gram, meestal zijn ze 's morgens een gram of 5-6 lichter .... dese stijging betekend dus dat hij al heel goed zelf kan eten.  :D

Ik pa de 3 kleintjes, Gipsy, Gabber en Groupie pappen .... kleine Yesni (voorheen Guusje) moet het vandaag alleen doen .... mocht ze vanavond teveel zijn afgevallen, krijgt ze wat pap maar .... eerst zelf proberen. Ik zeg altijd, eerst honger lijden, als ze geen honger hebben eten ze ook niet.  ;) Uiteraard houd ik ze goed in de gaten en weet ik precies wat ik doen.  :P

Groetjessssssssssss!!!

PS. voor degene die me IMde, ik beantwoord jullie vanavond even en .... ik heb Gendika gemaild en monsterzakjes besteld.  ;)

KLIK HIER voor informatie.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Gelukkig dat nu met alle valkjes een stuk beter gaat.  :D
En je foto update was weer schitterend om te zien !!  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Wat goed dat Dobey zelf zo goed eet ;D
Dat betekend zeker dat het nu meer heel erg lang gaat duren dat we richting Brabant kunnen komen :D :D
Mijn moeder komt morgen dan laat ik het haar zelf lezen wel zo leuk natuurlijk :)

En voor de rest ben ik het helemaal met je eens Caroline. De kleintjes zijn stuk voor stuk schoonheden geworden.

En ik hoop echt dat het volgende maand met alle koppeltjes helemaal goed gaat.
Ben heel erg benieuwd wat voor moois er allemaal uit de eitjes komen kruipen :D ;)