## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

carco

O Sanne wat heb je toch prachtige haren  :o

Ik hoop heel erg dat J'Adore weer snel beter word en je weer veel met haar kan knuffelen.

Gelukkig dat het met alle G-tjes en Diégah verder goed gaat.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Yvon

Hoi hoi

Heel langzaam is al idd beter dan niets.  ;)
Hopelijk voor jou en Sanne gaat J'Adore nu ook snel beetje bij beetje vooruit.
En Sanne d'r haren.......... heeeeeeeel mooi !!  :-*
Goed gedaan meissie.  ;D ;D

En bij P&E gaat het goed !!!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Dank je wel allemaal, ik laat Sanne morgen al jullie berichtjes lezen.  ;)

Ik heb net de G-tjes gepapt .... Dobey wilde geen pap meer, morgen maar eens kijken wat hij doet zonder pap.  ;)

J'adore heb ik vanavond geen medicijnen gegeven, het lijkt of ze elke keer na de medicatie slechter wordt, ze heeft de hele avond lekker gegeten, ook nog een half uurtje bij me gezeten en ze woog net zonder pap, 96 gram, prima dus, hopelijk houdt ze deze vooruitgang vast, ze zit nu ook op 1 pootje te slapen, dit waren de hele dag 2 pootjes.  :-\

Ik was verbaasd net Perle uit het blok te vinden, ze zat een partijtje te schransen op de voerbak, ik denk even bij onze Harrie kjken ...... wat denk je??

Eitje 4 lag er al.  :D

PS. eitje 2 van Eros & Perle is ook bevrucht.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Jeetje dat gaat snel daar.
Enne..je hebt mama Perle toch wel even teruggeschopt zeker hè?  :P

Caroline

Echt wel!!  :o

Nee hoor, als ze klaar is met eten (ik had er nog even een lekker schepje "verse" zaadjes bij gegooid) kruipt ze keurig terug.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Hier een beetje gemengd nieuws ::)

Hoop dat J'adore het nu ook stapje voor stapje beter gaat doen. En Dobey weigerd pap  :o
Het wordt echt al een groot ventje :D
Mijn moeder vond de foto's erg leuk :D

En Perle al weer eitje nr 4.
Super hopelijk ook allemaal bevrucht des te meer kans op een albinopoppetje voor Anke

Of een ventje met een witte kuif ;)

Klopt het trouwens dat er altijd een oneven aantal eitjes word gelegd of bevrucht zijn?

Sally

Hoi,

Wat goed dat de G-tjes het zo goed doen, en er toch gaan door komen.
Je hebt dat super gedaan Caroline! SUPERvalkjes mama!
Wel minder dat J'adore achteruit was gegaan, maar nu gaat het toch weer iets beter?
Ik hoop dat je hem er helemaal door krijgt, wel verschrikkelijk dat je geen bevesteging kon geven aan Sanne he, sta je daar dan... Met een krob in je keel...
Enfin, aan jou goede zorgen zal het zeker niet liggen!

Sanne haar haartjes zijn heel erg mooi hoor! Het staat haar heel erg goed, wat een leuke meid!

Groetjes Sally

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik heb ook echt met een krop in mijn keel gelezen hoe jij Sanne niet de garantie kon geven dat J'adore niet dood zal gaan .... wat ontzettend moeilijk is dat als je je kindje dan zo verdrietig ziet hè  :'( :'(

Natuurlijk duimen we enorm mee en we hopen, duimen, hopen duimen en denken voor al het goede !!

J'adore heeft gelukkig weer een heel mooi gewicht en gelukkig gaat het met de G-tjes ook weer stapje voor stapje vooruit !!

Sanne haar haar is werkelijk prachtig en wat een heerlijke blonde haartjes heeft ze, ... echt een dametje hoor !!

Een hele dikke troostknuffel voor Sanne  :-* :-* :-*

Hou je haaks meid, ... je bent en blijft een toppertje !!

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...wat super dat er vier eitjes al liggen bij Perl en Eros en dat Perl er zo goed voor zorgt he !
En J' adore moet beter worden he ! Ze mag zeker niet
slechter worden he ! Goed dat je ze bijgepapt hebt hoor en het is toch een ietsje een goed teken dat ze op haar ene pootje sliep he ! De ab zal nu beginnen werken toch en vanaf nu moet ze vooruitgang boeken he ! Je bent echt een toppie dat je zo lief en zorgzaam met al je valkjes omspringt zeg ! En hoe is het met Sanne ? Ze is natturlijk verdrietig he  ! Haar lieve J'adore moet gewoon beter worden he ! Ik duim alvast en laat weer een kaarsje branden straks voor haar dat ze beter wordt he ! Grtjs Ann

carco

Ik las net dat Diégah een terugval heeft??
Dit is wel balen zeg en ik hoop echt dat het tijdelijk mag wezen.

Ik zal het ook hier nog even neerzetten:ik heb net in mijn dagboekje geschreven dat kleine Harrie als hij groot is naar ons toe mag verhuizen , en ik ben daar erg blij mee  :D

Monky

Hi Caroline,
Wat fijn dat er bij jou ook een stijgende lijn in zit.

En 4 eitjes al!!!!
Ik hoop echt dat deze allemaal uitkomen.

Ik duim ook voor jou en Sanne dat alles goed komt. En gelukkig lijkt alles de goede kant op te gaan  :)

Groetjes,
Monky

Kaatje

Hoi Caroline,

Hè jakkes, wat een ongerustheid weer  :'( :'( Ik las net in mijn boekje dat Diégah een terugslag heeft gekregen  :'( :'(

Ik zit hier echt met een knoop in mijn maag als ik dit weer lees, aan de ene kant zoveel blijdschap en aan de andere kant weer heel veel zorgen !!

Ik ga nu gelijk een kaarsje voor Diégah branden !!

Ik denk aan jullie en Diégah zet hem op meisje .... je kan het !!

Dikke knuffel voor haar en de kleintjes  :-* :-* :-*

Liefs, Karin

•=Bonnie=•

Nou, het gaat hier op en af zo te lezen... je bent er maar druk mee. Hopelijk knappen ze snel op en blijft jullie nog meer ellende bespaard.

Gerda

Hoi Caroline,

Ik kom hier dagelijks even lezen, maar had niet de mogelijkheid om te reageren.
Wat een zorgen allemaal, meid!
Hoop dat het snel weer beter gaat met de G'tjes en J'adore.
En hopenlijk is de terugslag van Diégah ook maar van tijdelijke aard!

Het zijn allemaal van die knopen in je maag!

Bedankt voor de reactie in mijn boekje. Helaas dus wel nog afwezig ivm klachten, maar nu al een stuk beter  ;)

Sanne, je haar is prachtig op deze manier! Een echt prinsesje!
En we zijn allemaal aan het duimen dat je lieve J'adore weer helemaal beter wordt, je mama doet in ieder geval haar uiterste best en meer kan er niet gedaan worden.

Liefs, Gerda

Wilma1

J'Adore nog steeds niet zo goed  :-\ en diegah een terugval  :o  :-\ wat kan zoiets dan lang duren..bah  :-\

Sanne ik vind je haar super gaaf  :D 8) je lijkt wel licht te geven  ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3