## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

ManjaV

Hey Caroline,

Lieve foto's  :-* Ze krijgen bij jou altijd heerlijk te eten, zo te zien! :D Die foto van Rocky in dat ringetje is echt heel schattig. Het zijn van die leuke ringetjes. Ik heb er ook eentje. Als er dan een valkje in zit, ziet dat er echt heel cute uit.
Fleur zit trouwens ook goed daar, bij het brood en de groente ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Leuk nieuwtje!!!  :D

Ik kom even nog snel mijn laatste nieuwtje vertellen.  :D

We zaten net te eten en ineens hoor ik wipgeluidjes dus mijn reactie was gelijk: "Hé, Chica heeft geen hoofdpijn meer!!"  ;D ;D

Omdat ik wel merkte dat sinds het ongeval haar kippetjegeluidje wat veranderd was, keek in de kooi en zie ik haar gewoon in de touwringen zitten  ::)  dus ik sta op kijk nog eens goed ......

:o :o Pablo & Coco zaten te wipwappen!!!!  :o :o

Dit had ik dus nooit verwacht, Pablo heeft nooit gefloten en nooit machogedrag laten zien, Coco heeft nog nooit kippetje gezeten en vandaag zijn ze dus ineens beide ontmaagd!!!!  ;D ;D

Alleen ...... wat nu??

Omdat ik er nog helemaal geen rekening mee had gehouden, weet ik niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Uiteraard moet ik eerst eventjes afwachten of het niet eenmalig was, misschien vonden ze er allebei wel niks aan, het was immers de eerste keer.  ;) ::)

Pablo is 15 maanden en Coco wordt 30 oktober 1 jaar.

Ik kan eigenlijk wel advies gebruiken.  ??? ???

Omdat we zaten te eten heb ik geen daadfoto's maar wel van er na.

Pablo poets zich helemaal schoon na zijn eerste keer.  :P

Coco is er eigenlijk een beetje verbouwereerd van.  ;D ;D

Maar even later zocht ze haar ventje toch weer op.

Zou wel leuk zijn, werelddierendagdonsjes.  ::)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Maja

ooo wat leuk nieuws!
Ik denk dat het hun toch wel bevallen is  ;)
Ik ben benieuwd wat nog volgt ...  :o

groetjes xx

carco

Hé da's nog eens leuk nieuws!!
Ik zou het even aankijken hoe het ze is bevallen en als ze het weer gaan doen ze toch een broedblok geven.Coco is nog net geen jaar, maar dat hoeft geen bezwaar te zijn hoor.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rianne

Ik zou ze ook een blok geven. Dat ene maandje maakt echt niet uit. :)

marilyn

hoikes caroline

je foto's van je valkjes zijn weer heel erg mooi geworden en ook bij jou zijn de dieren extra verwend vandaag geloof ik  ::)  :P was hier idem lekkere groentjes en brood en voor één keer kregen ze zelfs een snoepstaafje  ;D
pablo en coco wipwappen  :o  :o  :o als dat gen goed nieuws is  :D en ja hoor ook ik zou op dat éne maandje niet kijken en hen lekker een blok geven  ;)

groetjes marilyn

*Yvon

Hoi hoi

Wat een leuk dierendagnieuwsje.  ;D
Als ze elkaar echt lief,leuk,lekker vinden en ze gaan het vaker doen,kan je ze denk ik best wel een broedblok geven.
Als je dat zelf ook wilt tenminste.  ;) :D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rianne

Ze zijn nu wel aan het paren maar het kan nog wel 2 weken duren voor er een eitje ligt. Of niet natuurlijk haha ;D

*Esther*

Hey Caroline,

Wat leuk nieuws!
Ik zou het wel weten wat ik zou doen.  ;D  Maar wat wil je zelf? Kun je op dit moment  een nestje 'gebruiken'? Je kunt er veel werk van hebben, als een eerste nest niet helemaal vlekkeloos verloopt. Je zou dan tegen kerst aan een nest kunnen hebben, ruim berekend op z'n vroegst. (lekker vaag ;))
Als je geen nestje wilt hoef je niks te doen. Evt eieren rapen en neppers neerleggen. Maar dat weet je allemaal wel!
gr Esther

Angel_Rob

Hey schoonzus

Hihi aan het wipwappen  ;D Schetig hoor
Vanaaf even lekker gekroeld met coco en lorre, echt leuk!  ;)
Ik wil ook een lorre  :D  ;)
Maar euh....leuke foto's weer  :D

:-* :-* :-*
Angèl
Liefs Angèl en Damian

Mariska

Hoi Caroline,

Wat een leuk nieuwtje :D
Weet Wendy het al?

Als jij het leuk vind om ze een nestje te laten krijgen zou ik ze gewoon een blok geven.
Die ene maand maakt echt niet zoveel verschil.
En net wat Rianne zegt; er hoeven niet perse snel eitjes te komen hoor.
Bij mij zijn sommige al weken bezig en daar komen ook nog geen eitjes ;)

Mai-Li, even van de Shih-Tzu's van mijn ouders heb ik op dierendag ter wereld geholpen :D
Wel heel leuk, zij is dus jarig vandaag.
Maar op dierendag ontmaagd worden is ook heel bijzonder ;D

Je moet doen waar je je goed bij voelt!

:-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Caroline
Als je het zelf ook leuk vindt ,kun je ze best een nestblok geven als ze het nog vaker doen.
Die ene maand maakt niet uit hoor.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes caroline

heb je vandaag alweer wipwappers bezig gezien of houden ze het voor die éne keer  ??? ik heb hier ook chanel en tiny die beginnen en chanel is geen probleem die is ondertussen al een jaar geweest maar tiny is nog veeeeeeeeeeel te jong  :o die wordt pas een jaar oud in maart dus nog eff wachten voor hen  :-\ maar als het maar 1 maandje zou verschillen zoals bij jou koppeltje ................ en ze blijven wipwappen ..............dan denk ik dat ik ze ook een blok zou geven hoor  ;)

groetjes marilyn

Monky

Hi Caroline,

Misschien zien valkjes dierendag wel als een soort valentijnsdag  ;D ;D ;D

Love is in the air...

Ik ben benieuwd wat je gaat doen...

Wat zou je ook al weer uit deze combi krijgen... ???
Even opgezocht  ;D Acht verschillende mutaties waarvan je het geslacht ook weet...

Laat je weten wat je gaat doen  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Ineke

Proficiat met je aankomende puberouders!
Coco kijkt n beetje hulpeloos na de daad :D