## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Caroline,

Wat een geweldige foto's zeg. Ik geniet er keer op keer van.

Sanne,

Heel mooi gedaan meid. Mijn complimenten. Ik ben benieuwd welke Disneynaam je gaat kiezen voor het valkje van Henry.

Groetjes Anja

*Petra*

Ik mis Early in het blok aan de andere kant  :'( ;)!
Hij komt vast in deel 2  ;D!!
Phoe, wat worden ze allemaal prachtig, echt, met de dag mooier!

Groetjes Petra  :D

ps. Sanne, mooi gemaakt meisje! Van jouw mooie meissie J'adore  :-*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Wat een mooie foto's weer!! en ik zie dat jouw Sanne net zo'n creatief meisje is als onze Sanne.. Mooi gedaan hoor!

lief filmpje ook caroline.. leuk om ze eens te zien bewegen!  ;)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Deel 2.

Early

Early doet het ook erg goed, hij klimt en klautert, knabbelt al een beetje aan de trosgierst maar bedelt het liefst bij papa en mama. :D Zij lievelingsplekje is een Pedi-perchstokje boven in de kooi waar hij meestal met Joep zit maar liever met pa of ma want dan kan hij bedelen. ;D ;D Hij heeft vannacht ook niet meer in het blok geslapen samen met Tinco, Joep en Extreem.

Ook Early wacht nog tot Petra en haar gezin een passende naam hebben voor hem.

Op zijn lievelingsplekje. ;)

Joep

Joep is al best stoer. :D :D Hij klimt en klautert, eet trosgierst, knabbelt aan de zaadjes en stapt al keurig op. Hij trekt veel met Early op.

Extreem

Eigenlijk is Extreem een beetje een watje .... het liefst kruipt ie nog steeds af en toe terug in het blok. :o
Verder is hij net zo ver als Joep, hij eet trosgierst knabbelt zaadjes, stapt keurig op mijn vinger maar is iets angstiger dan de andere maar dit gaat vast wel minder worden. ;)

Ook Extreem wacht nog tot Lynette een passende naam voor hem heeft.

De kleintjes hoefden geen pap .... ze zaten niet propvol maar ik ben tevreden. ;) Pa en ma hebben net voor de laatste keer voer gehad vandaag dus die voeren zo ook nog een keer. :D

deel 3 volgt.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Caroline en Early,

Hey grote jongen, je hebt het nog goed met Amor en Diegah!
We zitten aan een naam te denken 'Shadow' , maar ik wil je eerst in het echt zien, om te kijken of de naam bij je past.
'Vroeger' had ik een motor, een Honda Shadow, en ik was daar zo blij mee!
En volgens mij heeft Gerda eens in jouw boekje de naam 'Shadow' laten vallen, en dacht ik; Heee, onthouden  ;D. 
En omdat je zo mooi wit bent, met een schaduwrandje, denk ik dat hij jou mooi past, maar ook omdat ik ook heel blij ben met jou  :-*!

Groetje Petra  :D
ps. Peggy, je leest ook dat Early en Joep heel goede vriendjes zijn. Reden genoeg om dat niet te laten verwateren  ;).

♥Debby♥

Nog meer mooie foto's!

en petra, voor wat het waard is.. ik vind de naam Shadow prachtig!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Kaatje

Hoi Caroline,

De valkjes zijn stuk voor stuk prachtig en ik heb enorm genoten van alle foto's die je weer geplaatst hebt !! Ook het filmpje is geweldig, ik heb alleen het geluid uit moeten zetten want alle valkjes hier begonnen te reageren en Rick ligt net op bed, ook produceren ze al aardig wat geluid hoor, ik sta versteld  :o :o

Ik sta ook echt versteld van hoe mooi J'adore is geworden, wat een droppie en zo lief om te zien !!! Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat je haar zelf houd, wat dat betreft geef ik je daar groot gelijk in !!

Ik heb weer genoten van alle verhalen, de up-dates, je foto's en het filmpje !! In één woord schitterend gewoon !!

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoe mooi , echt waar !! Wat zijn ze al groot geworden zeg !!
Ik vind ze een voor een superknap hoor !!! Leuk dat je voor ieder een goed huisje hebt gevonden zeg !!! Grtjs Ann

Peggy

Goede morgen caroline,

Wat een leuke manier om goed wakker te worden. Sam en Melle zeiden allebei in koor bij het zien van Joep;  wauw mam wat is tie mooi  ;D Komt ie vandaag al hier naar toe ?
Lief hè?

Je valkjes worden echt met de dag mooier.  Enne Joep is dus een stoer manneke en stapt al op  8)  Ik ben trots op je lieve joep. Ik vind de naam ook echt bij hem passen.Ben al helemaal aan de naam gewend. Hij is echt ontzettend mooi.

Petra,  jouw Shadow is echt een pracht valkje.  Hele leuke naam trouwens en wat leuk hè dat onze valkjes zo'n vriendjes zijn?  Dat moeten we idd niet laten verwateren  ;) Tis een mooi stel samen  ;D Twee stoere mannen bij elkaar.
Shadow lijkt veel op mijn Poppetje,alleen heeft onze pop niet zo'n mooie staartveren op dit moment  ;)  Ben heel blij dat Shadow bij jou gaat wonen en ik ben nog blijer dat Joep naar ons toe komt  ;D ;D ;D

Caroline;  bedankt voor de hele leuke mooie foto's. Ik heb een speciale Joep map geopend hier. Dus de laatste foto's kunnen er weer bij  :D Zo mooi om te zien; Joep vanaf dag 1 tot nu  :-*

Ben benieuwd trouwens wat de namen worden van enu,Tinco ( zijn eerste naam dan ) en Extreem.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Hoi Peggy .... je krijgt sowieso de foto´s (niet verkleind) en filmpjes allemaal op een cd-rom, samen met een geboortecertificaat en het eierdopje waar Joep is uitgekropen.

Op de cd-rom staan ook foto's van de ouders, grootouders en sommige overgrootouders.  :D

Leuk dat je en iedereen tuurlijk zo blij is met zijn valkje, maakt het voor mij makkelijker om afstand van te doen .... vooral van Joepie natuurlijk  :-[ het geeft mee een fijn gevoel dat die niet naar een wildvreemde gaat .... al kennen wij elkaar ook nog niet maar je weet wat ik bedoel.  ;)

Ik ga nu snel ..... moet zo met Sophy en Jasper naar het ziekenhuis, Jasper heeft fysiotherapie, tegenwoordig nog maar 1 x per 3 maanden, meer voor alleen maar adviezen.  :)

Tot later!!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Oh das gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf Caroline!! en we krijgen zelfs het eierdopke,  das helemaal geweldig.
Wat een kweekster zeg !!!  toppie !
;D

Ik weet wat je bedoeld hoor en ik vind het ook wel speciaal om te lezen dat Joep een speciaal plekje in je hart heeft.  Ik zal hem alle liefde vd wereld geven en ik zal regelmatig zorgen voor Updates MET foto's. Ik weet dat Joep qua mutatie je favo is.  Natuurlijk ben ik wel blij dat hele knappe Joep een ventje is , zodoende heb ik nu ook zo'n knapperd in huis straks  ;D
Enne we leren elkaar binnenkort toch een beetje kennen  ;)

Succes in het zkh Caroline en tot straks.

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Oeps!!!!

Gisterenavond schrijf ik: DEEL 3 VOLGT

Foutje .... nadat ik in alle dagboekjes de foto's had geplaatst ben ik het helemaal vergeten en benm naar bed gegaan.  ::) :-[

Niks voor mij .... ik zal wel moe zijn  geweest.  ;)

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Sta ik net langs de weg geparkeerd bij het ziekenhuis rijden ze met een klap mijn spiegel kapot .... gelukkig ouwe mensen, dus ze stopte keurig. Na een kwartiertje samen friemelen en freubelen hebben die man en ik het toch weer gemaakt gekregen. ZHij heeft me nog wel netjes een papiertje gegeven met naam, adres, telefoonnummer en kenteken  ;) mocht het toch niet blijven zitten.  :D

Altijd balen .... sta je daar met je korte rokje, geen jas aan alleen even snel een sjaal om gedaan, 2 kindjes in de auto, langs de weg waar nog steeds auto voorbij komen gescheurd.  :-\

Maar goed .... ik ben weer thuis, vogeltjes zijn allemaal verzorgt, heb Eros & Perle een blok gegeven, ben benieuwd, heb gestofzuigd en zit nu even lekker met een bakkie koffie.  :P

Zometeen komen de kindjes thuis van hun eerste schooldag dit jaar .... altijd weer even wennen. Ik moet vanmiddag nog wat dingetjes in huis doen, na school even bij mijn oueders langs, die zijn 45 jaar getrouwd!!  :D en meteen daarna met Sanne naar zwemles. Gelukkig is Ed dan alweer thuis, dus past hij op de jongens en kookt ondertussen, Sophy neem ik mee en krijgt daar de fles, heeft Ed daar geen omkijken naar.  ;) Als ik tussendoor eventjes tijd heb zal ik DEEL 3 van de foto's plaatsen, dit zijn nog de groepsfoto's en ik heb nog een paar foto's van Heusden een vestingsstadje waar we zaterdag naar toe zijn geweest, die plaats ik in mijn andere boekje .... redt ik het tussendoor helemaal niet, plaats ik ze vanavond.  :D

Volgens mij krijgen we storm trouwens .... de valkjes zijn zo druk, pffffh, de hele tijd aan het roepen over en weer, niet fijn .... komt denk ik ook doordat ze nu steeds de jongen horen.  ;)

Zal wel weer minder worden dus.  :D

FIjne maandag allemaal, doei doei!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Rustig aan hoor, Caroline  :) Het forum loopt niet weg  :)

Je hebt trouwens weer mooie en leuke foto's van de jongen gemaakt. Is ook erg mooi met de blauwpaarse achtergrond  :D
Ik ben helemaal weg van Joep en Extreem  :-* :-* :-*

De witmaskertjes zijn ook erg mooi, hoor, maar Joep en Extreem...  ;D

Groetjes,
Monky