## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Anja



Practige portret foto's kan niet anders zeggen echt waar.

Groetjes Anja

carco

Fleur lijkt zo inderdaad op Damali, alleen is Damali pas 4 maanden!!
Leuke foto's.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




♪ Marlies

Hoi Caroline ;D

Da's nou het voordeel van huiskamer valkjes. Je kunt ze zo mooi op de foto zetten.
Prachtige portretjes hoor. ;D

Groetjes Marlies ;)

febvisje

Zo schattig die foto van Unique. Hij ziet er echt precies een versierder uit.


*Yvon

Hoi hoi

Petje af voor de mooie fotoos en je teksten.  ;D
Ik blijf het gewoon kunstig vinden hoe jij dat doet.
Dat zo'n tam valkje als Fleur zo kan veranderen als ze broeds is.  :o
En je close uppies zijn ook mooi,of er nou een veertje verkeerd zit of er ergens een korstje opzit,dat maakt ze niet minder mooi.  ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Petra*

Caroline,

Wederom een schitterende fotosessie  ;D.
bedankt voor de tips voor het valkjeseten..

groeten petra :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Rianne


Caroline



Werelddierendag!!


Ik heb onverwachts 2 uurtjes "vrij", helaas niet zo leuk voor de kleuters.  :'(
Ik zou namelijk bij Sanne op school meerijden naar een dierenparkje omdat het dierendag is. Door het slechte weer is het afgeblazen.  :-\ Sneu hè??

Ik kon ook gaan strijken  :P maar in plaats daarvan heb leuke foto's gemaakt van de valkjes dus die wilde ik nog eventjes hier plaatsen, het is tenslotte dierendag, dus een paar extra foto's is wel zo leuk.
Apart verwennen doe ik mijn beestjes vandaag niet, het is hier immers elke dag dierendag.  ;)



Hoi Ivana,

leuk dat je af en toe komt neuzen hier.  :D

Ik antwoord ook niet elke keer in alle dagboekjes hoor.

Ik had het gelezen van het succes met de toilettraining, dan moet ik altijd eventjes glimlachen hoor. Leuk dat inmiddels diverse mensen er gebruiken van maken en baat bij hebben.



Hoi WIlma,

Ik vond de close-upje ook wel geslaagd hoor, sommige hadden alleen iets scherper gekund maar och, je kan niet alles hebben.  ;)



Hoi Marilyn,

ja blij ben ik ook hoor, dat alles goed is afgelopen met Pablo & Chica, het zou niet de eerste keer zijn geweest dat valkjes enkele dagen nadat ze tegen een raam zijn gevlogen alsnog overlijden door hersenletsel.  :'( Ik kneep hem best wel in het begin.



Hey schoonzusje (Angèl),

bedankt!!!!  :-*



Hoi Anja,

jij ook bedankt!!!  :D



Hoi Caroline (carco),

inderdaad is Damali wel erg jong om zo broeds te zijn.

Mijn mannetjes, Eros, Unique en Amor, zijn er wel vroeg bij maar mijn popjes hebben hier niet zo'n haast hoor.

Ik heb er 5 van een jaar of ouder en alleen Chica gaat kippetje zitten en wipwapt maar maakt geen nestjes, Fleur andersom, die zit nep te broeden maar heb ik nog nooit kippetje zien zitten, niet in het verleden bij Binky, niet toen ze  nog een "relatie" had met Pablo en ook nu met Unique ook niet.  :-\



Hoi Marlies,

een voordeel is misschien dat je in huis leuke foto's kunt maken maar een nadeel is dat je in huis meestal je flitser moet gebruiken.  :-\



Hoi Jane,

inderdaad samen met Amor is Unique de hele dag op vrijerspad.  :D De pubers!!!!



Hoi Yvon,

bedankt voor je grote compliment.  :-[

Inderdaad een pitbull die Fleur maar weet je wat zo gek is?? Op dit moment heeft ze twee persoonlijkheden, de ene is gewoon mijn lieve knuffelfleurtje, die als ik maar voor de kooi sta meteen een knuffel komt halen maar oweeh als ze in zo'n broedsmoment is, dan herken je haar gewoon niet meer terug.  :o



Hoi Petra,

graag gedaan hoor!!!!



Hoi Rianne,

gezellig dat je weer mee leest.  :D




Toen ik vanmorgen beneden kwam om 7 uur zat Rocky lekker in het kleine ringetje te slapen.


Lief kijken.  :-*

Nadat ik Sanne naar school had gebracht heb ik eerst een "ontbijtje" gemaakt voor de valkjes. Zaadjes, brood en soepgroente. Ze zaten zo lekker te smullen dat ik er een paar foto's van heb gemaakt.


Eros, Coco en Chica samen knabbelen aan het brood.
Op de achtergrond in de andere kooi zit Amor groente te eten.


Amor worteltje eten.


Noa eet liever als eerste de zaadjes eruit die zij makkelijk kan eten met haar centenbakkenbekkie, daarna gaat ze kijken of er nog wat brood en groente over is.  :P


Fleur neemt afwisselend een hapje brood en een hapje  groente.


Amor is een echte groente liefhebber.


Ook Diégah eet eerst brood en heel veel groente voordat ze naar de voerbakjes met zaad gaat.


Coco en Eros na het eten samen spelen.


Diégah wilde eventjes lekker bij het vrouwtje zitten.  :-*


Rocky "tandjes poetsen" na het eten.  ;D
Helaas wazig maar wel leuk om te zien hoe ze met het zelfgemaakte speeltje van oude kanarie ringetjes hun snaveltje aan de binnenkant schoonmaken.


Unique wil naar het vrouwtje komen.  :-*


Hij springt dan van de stok op het openstaande deurtje.


Normaal vliegt hij nu naar mij maar de ramen zijn niet bedekt dus mag hij niet vliegen, en luisterd zo waar.  :D


Dan maar achterste voren naar het vrouwtje toe klimmen.


Als dat ook niet mag, dan klim ik maar OP de kooi.


Nadat hij een kusje heeft mogen geven, liet hij zich weer lief in de kooi zetten.  :-*

Groetjes!!![/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

Wat zijn ze lekker verwend met dierendag. En tja ik zeg het toch maar weer een keer prachtige foto's.
De foto's van Unique die naar jou toe wil komen zo doen mijn valkjes Yunah en Yeni ook. Precies hetzelfde. Ook zullen zij niet uit de kooi komen totdat ik hen pak.

Groetjes Anja

Maja


Wat waren dat weer prachtfotootjes!!!
Ik denk dat ik zowat verliefd ben geworden op Rocky!  ::)
lijkt me een zoooo ontzettend lief vogeltje en zo mooi ook  ;D

En blij te horen dat alles weer goed gaat met Pablo en Chica!

xx groetjes

Monky

Hi Caroline,

Wat heb je toch een heerlijke berg met valkjes  :-* :-* :-*

Groetjes,
Monky

Karin

Mooie foto's Carolien ! En gefeliciteerd met dierendag  ;) Ik doe er zelf niks aan, bij mij is het elka dag dierendag  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ineke

Citaat van: Ivy op  3 oktober 2006, 13:09:58
Je foto's zijn prachtig, maar ja met zulke modellen zal het niet al te moeilijk zijn.
Groetjes!
Ivana

Amen!

Mariska

Hoi Caroline,

Prachtige fotoserie heb je weer gemaakt :-*
Ik vind Unique wel een heel lief poepie!

Ik doe ook niks speciaals met dierendag en wel om dezelfde reden als jij ;)
Het is hier altijd dierendag en een feestmaal krijgen ze ook elke dag hier.

Wat sneu voor Sanne dat haar schoolreisje niet door ging :(
Gaan ze het nog wel een andere keer doen of helemaal niet meer?

Je krijgt een  :-* terug van "Fleur" ;D


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

♪ Marlies

Niet alleen jouw valkjes zijn verwend vandaag, maar wij ook met al die foto's. ;D ;D