## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline



:censuur :censuur :censuur



Gisterenavond zag ik nog beweging in eitje 1 en hoorde ik donsje 2  nog tikken vanmiddag toen ik terug kwam van de peuterspeelzaal met Jasper, zag ik er helemaal geen beweging meer in, ook hoorde ik niet meer tikken.  :-\

Nu heb ik net de kids naar school gebracht en nog een keer gekeken en om half 3 terug gekomen van Thomas weer halen op school en voor de derder keer geschouwd en drie niks gezien en gehoord dus eitje 1 & 2 maar heel voorzichtig opengemaakt ......

...... in beide eitjes zit een volledig volgroeid, met de dooier al opgenomen .... DOOD wit donsje ....... :'(

Helaas, wel heel erg balen tuurlijk, mijn hoop is gevestigd op nummertje 3, tevens het laatste eitje maar ik ben er bang voor.

Wat ik wel heel erg vreemd vind is dat dit nu gebeurt bij Fleur (& Unique), hetzelfde maakte ik mee van de winter bij Chica (& Eros), ook daar gingen 4 donsjes in de laatste dag dood in het ei.

Fleur en Chica zijn zusje, dezelfde ouders maar een Chica is een nest later geboren.  ::)

Toeval of ..................................  ???

PS. om te voorkomen dat ze dit ene eitje links laten liggen heb ik voor de twee dode donsjes in de plaats, 2 nepeitjes neergelegd.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda


Hoi Caroline,

Sneu van de twee donsjes. Raar gevoel eigenlijk, net of ze er helemaal klaar voor waren, maar op een of andere manier niet wisten hoe ze het ei moesten verlaten.

Ik hoop dat het toeval is!

Slim om twee nepperts neer te leggen bij het ene eitje. Zou ook mijn idee zijn geweest.

Nu maar hopen dat het laatste donsje de weg uit het ei weet te vinden!

Groetjes, Gerda

Rianne

Wat ontzettend balen! Ik zou het ook op toeval houden. Fleur had hier niks aan kunnen doen, het lag echt aan de donsjes volgens mij.

*Yvon

Hoi hoi

Wat is dat balen zeg.  :-\ :-\
Het lijkt me zo eng om zo'n eitje open temaken.  ???
Laten we het gewoon op toeval houden en hopen dat wanneer ze weer een ronde mogen doen,
alles goed gaat en uitkomt.
Hopelijk komt het derde eitje wel goed uit.
Succes en sterkte.

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mandy

Hé verdorie dat is balen zeg. :-\
Tja, ik hou het ook nog op toeval. Het is niet iets waar de ouders aan kunnen doen. Dan zou je aan iets erfelijks kunnen denken maar zelf zijn ze goed ter wereld gekomen en hun ouders Suske&Wiske zijn van begin af aan goede ouders.  :)

Verder heb ik even zitten kijken naar andere broers/zussen en Madelief en Mellody zijn naar Karin gegaan en Mellody heeft 4 jongen gehad;
http://members.lycos.nl/jadazoozer/photoalbum.html
Het waren nog niet zo goede ouders staat erbij.
Joepie bij Irene heeft vlgs mij nog geen jongen gehad?
Dominga zit bij Ed en heeft ook nog geen jongen vlgs mij.
En dan heeft Alanya nu bij Lin 2 jongen gekregen. :)

Duimen maar dat het 3e eitje wel uitkomt.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Valerie

Oh Caroline,

Wat vreselijk! Komen ze zover en dan kunnen ze niet uit het ei.  :( Arme donsjes!
Hopenlijk lukt het met het andere jong wel! Sterkte!




•=Bonnie=•

Wat triest :(

Zitten deze koppels, en het koppel waarbij je het vorig jaar had binnen of buiten?

Je donsjes klinken meer dan hele erg veel belovend!! Zo zag mijn extreme er ook uit, alleen dan maar aan 1 kant!

*Petra*

Hoi Caroline,

Wat sneu van de 2 donsjes van Unique en Fleur  :'(.
En het ging allemaal zo goed, dan verwacht je dit al helemaal niet.
We hopen dat het 3e jong meer geluk zal hebben.

Groetjes Petra 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Monky

 :'( :'( :'(

Wat ontzettend sneu dat die twee kleine pollewoppies het niet gehaald hebben  :'( We gaan heel hard duimen voor de derde... wanneer verwacht je die?

Gelukkig gaat het met je andere poepies wel goed  :D

Zou je een knuffel van Lulac en mij aan Zowie willen geven?  ;D

Groetjes,
Monique

Caroline



Dank je, allemaal!!

Super balen inderdaad.  :-\ En heel zielig om ze zo te vinden, zeker omdat ik die kleine in ei 2 gisteren nog heb horen tikken.  :'(

Ik denk dat het gewoon vette pech is, ik zou echt niet weten waar het aan zou kunnen hebben gelezen.

De ouders broeden heel erg goed, nooit liggen de eitjes langer dan een halve minuut alleen, luchtvochtigheid was prima in orde en werd dagelijk gemeten, het was wel een taai vlies, ik weet niet of dit komt doordat ze dood waren of gewoon idee van mij is/was.

Ik zal het wel nooit weten.  :-\

Het is moeilijk om nu hoop te blijven houden voor het derde eitje, beide ouders broeden nog steed goed, dit maal op het laatste eitje en 2 kunsteitjes.  ;)

Morgen schouw ik het eitje weer. Omdat dit eitje 5 dagen na eitje 2 is gelegd, verwacht is dit donsje sowieso pas 27 april, op zijn  vroegst. (18 dagen oud dan)

Mijn 5 andere kanjers doen het super, kunnen jullie straks zien op de foto's  :D het eerste witte donsje is alweer geringd.

Ik ga nu foto's uitzoeken.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Hoi Caroline,  nou maar hopen ja dat het goed komt met je derde donsje.Wat sneu zeg van die twee donsjes...lijkt me best akelig om zoiets tegen te komen :(
Hoeveel jonkies heb je tot nu toe? Succes ermee in ieder geval en ik lees het vervolg wel weer in je dagboek.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline



De foto's vanavond gemaakt.  :D

Dit keer iets meer van Dinky om zijn grijze tekening te laten zien maar het is zo weinig tot nu toe dat het bijna niet is te zien.

Als jullie heel goed kijken is het aan beide kant precies op de schouders op de plaats waar de vleugels beginnen, twee hele kleine plekjes van nekele mm's.  ;)


China.


Zowie, knuffeltje terug, Monique en Lulac.  :-* :-*

En dan nu Dinky, het oudste witte donsje van Amor & Diégah.















En hier nu nog lekker samen, Ducky en Doerak.







Dit waren ze weer, beter kreeg ik die witte monstertjes er niet op met flitser.  ::)

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

Balen joh van de eitjes. Ik hoop dat het met eitje 3 wel goed gaat. ik duim voor je.

Je donsjes om te  :-* :-* :-* :-* :-*
Het zijn weer mooie foto's.

Groetjes Anja

Peggy

Zowie is echt heel mooi !!!  is dat een cinnamon bont valkje?
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier