GEREED: foto's uploaden

Gestart door eefje nieuwenburg, 28 september 2006, 07:43:57

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

28 september 2006, 07:43:57 Last Edit: 4 november 2006, 14:07:11 by Peter
Misschien had het er al gestaan en heb ik eroverheen gelezen maar ik kan geen foto's uploaden.
Hij geeft telkens een foutmelding dat de pagina niet gevonden kan worden of dat de naam wellicht gewijzigd is of dat ie verwijdert zou zijn,maarrrrr ik zie dat anderen wel foto's kunnen neerzetten.
Doe ik iets fout waarvan ik het niet weet?

groetjes eefje

Mariska

Hoi Eefje,

Ik heb dit ook meegemaakt en er toen ook een topic over geopend en van alles uitgezocht met de hulp van Peter.
Uiteindelijk bleek dat het probleem ontstond doordat ik heel veel foto's op mijn computer had staan.
Ik heb alle foto's er toen afgehaald, zo'n 2100 MB en daarna deed hij het weer als vanouds.
Mogelijk helpt dat bij jou ook.

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

eefje nieuwenburg

ja maar ja maar ik wil niet mijn foto's eraf halen snik :'(
haha ik ga eens kijken of dat iets is.
bedankt voor de tip

groetjes eefje

Peter

Hoi Eefje,

Je kunt het ook even testen:
* Een nieuwe aanmaken
* Daar een paar foto's in zetten.
* Testen of het uploaden uit de nieuwe map wel werkt.

Groetjes,
Peter

eefje nieuwenburg

Hoi Peter,
ik heb de foto's weggehaald en idd een nieuwe map gemaakt waar de foto's die ik wil plaatsen instaan maar het wil nog steeds niet,weer dezelfde foutmelding.

ik snap er niks van en ik ben ook niet echt technisch wat dit betreft ???

groetjes eefje

Peter

Hoi Eefje,

Welke foutmelding krijg je dan?

Groetjes,
Peter

eefje nieuwenburg

hij linkt door naar www.valkparkiet.org
das niet goed he?
of wel?

hij zegt,kan pagina niet vinden en dan welke pagina dus www.valkparkiet.org

groetjes eefje

Peter

Hoi Eefje,

De link moet zijn:
http://www.valkparkiet.org/data/upload/uploadfoto.htm

De fot´s worden op Valkparkiet.org gehost omdat deze hosting veel goedkoper is, maar wel langzamer.

Groetjes,
Peter

eefje nieuwenburg

Hoi Peter,

hij is soms wel traag maar nu doet ie het voor mij helemaal niet meer.

maar het geeft niet,ik ga wel eens wat anders zoeken zodat ik ze toch hier krijg.
ook ga ik de pc een flinke schoonmaak beurt geven,even defragmenteren en wat loze bestandjes weggooien

als het dan nog niet lukt dan horen jullie me wel weer.

bedankt voor zover!!

groetjes eefje

Peter

Hallo Eefje,

Kun je wel http://www.valkparkiet.org bezoeken?

Groetjes,
Peter

eefje nieuwenburg

29 september 2006, 08:58:25 #10 Last Edit: 29 september 2006, 09:02:01 by eefje nieuwenburg
ja dat lukt wel.
ik heb vanacht de pc laten defragmenteren en hij doet het nog steeds niet hoor.
ik snap er niks van.
groetjes eefje

Mariska

Hoi Eefje,

Je hoeft je foto's toch niet weg te gooien als je mijn optie uitprobeerd.
Ik heb toen alles gebrand op 3 cd's ;)

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Peter

Hoi eefje,

Als je deze link volgt zie je een cursus die je in 9 stappen ee nfoto laat uploaden. Bij welke stap gaat het mis bij jouw?

Link: http://www.valkparkiet.com/nl/files/helpupload.htm

Groeten,
Peter

eefje nieuwenburg

bij het versturen naar de site gaat het al fout,dan kan ie de pagina niet vinden.

ik gooi ook niet alles weg hoor Mariska maar het is wel een hoop werk en daar baal ik dan weer van,ik heb al zo weinig tijd :-\
ik ga vanavond mijn broertje eens vragen om de hele pc leeg te halen en dan alles er opnieuw op te zetten ,ik hoop dat ie het dan weer gaat doen.
Ik heb de cookies en temp files al verwijdert dus daar zit het ook niet.

groetjes eefje

Peter

Hoi Eefje,

Het is soms maar iets heel kleins waardoor het mis gaat. Hopelijk lukt het zonder alles te herinstalleren. Dat kost idd veel tijd.

Groetjes,
Peter