28 maart 2024, 14:08:24

het hof maken

Gestart door adnaloj, 31 juli 2003, 20:23:02

« vorige - volgende »

adnaloj

hallo allemaal.

ik heb twee valkje (cleo en jimmy)
jimmy komt nu op de leeftijd dat hij cleo het hof wil maken zo lief om te zien. ( als een man dat voor mij deedt was ik verkocht!) hij maakt lieve geluidjes en doet onderdanig en zijn vleugels heb ik nog nooit zo mooi kunnen zien!  :D
alleen cleo blijft pikken op hem. is dit normaal?
of zullen zij gewoon weg nooit een paartje worden?

groetjes jolanda

Karin

Ik weet niet hoe oud Cleo is, maar misschien is ze er gewoon nog niet aan toe.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

adnaloj


cleo is nu ongeveer 2 jaar oud en jimmy is nu bijna een jaar.
ik dacht dat zij al wel zou willen?? ;D
ze heeft al eens eitjes gelegt maar die waren onbevrucht :-[

groetjes jolanda

Barbara

Hoi Jolanda,

ik dacht altijd dat verliefde mannetjes juist heel stoer en dominnant deden! Maar die van jou is zeker gewoon slim en geëmancipeerd  :D Hij weet dat vrouwtjes daar tegenwoordig niet meer intrappen ;D

Mijn Croky van 6 maanden is ook volop aan het versieren, bij mijn Dimi die volgens mij toch echt een mannetje is! Maar Dimi pikt hem weg. Hij is al 6 of 7 jaar, dus in elk geval oud genoeg al zou die toch een popje zijn. Maar ik denk dat Croky gewoon oefent en niet verliefd is op Dimi, je moet toch wat zonder popjes in de buurt.... Bovendien doet Dimi zelden macho, misschien wil Crok yhet hem wel leren, ook nog een mogelijkheid, haha! Zo van; hé, je bent toch ook een vent, trek die snavel toch eens open en doe eens stoer met je veleugels!

Groetjes,

Barbara

adnaloj

hihi ja een gemancipeerde valk  :D
hij doet erg zijn best maar................ nope.

mischien is het een goed idee om hem naar een leer school te brengen ( hoe leer ik balsen)  :D
groetjes jolanda