15 mei 2025, 21:25:30

Mutaties vinden

Gestart door Quendi, 29 september 2006, 19:38:05

« vorige - volgende »

Quendi

Hoi iedereen,

Ik hoor vaak berichten van mensen die van plan zijn een valkparkiet te kopen met een bijzondere mutatie. Zoals bijvoorbeeld een wildkleur man split lutino geelwang. WAAR vind je die?!?!  ::) ???. En ik hoor vaker van mensen dat ze aan bijzondere mutaties kunnen komen. Ik kijk veel op valkparkieten-benelux forum, en op marktplaats en hier op valkparkiet.com, maar ik kom ze dan bijna nooit tegen. En ik kijk dus elke dag... En vogelarena bied ze ook niet zoveel aan. Kom je aan deze vogels puur door contacten dan ofzo?

Gr Sietske

Rianne

Idd, contacten. En die weet weer iemand die dat kweekt, en die kent weer een kweker in Belgie... Ik heb me suf gezocht naar een geelwang lutino, maar kon er geen vinden. Ik kreeg van iemand een email adres van een kweker in Belgie. Die had ze niet maar had wel een valk die split was voor geelwang lutino. Dus heb ik die gekocht. :)

Riny

Hoy Sietske
Ik heb het geluk dat ik met een grote kweker bevriend ben in Belgie.
Daar koop ik altijd mijn nieuwe valkjes.
De laatste tijd steeds geelwangen.
Maar Ludo heeft ook bijzondere mutatie's, heb je daar al eens geprobeerd?

www.valkparkieten.info

Groetjes Riny :D

Lin

29 september 2006, 21:40:39 #3 Last Edit: 29 september 2006, 21:44:50 by Lin
Als ik wat zoek google ik vrij veel en vraag via de mail informatie aan een kweker. Tot nu toe heb ik nog alles gevonden wat ik zocht (pale fallow lutino geelwang en zwartkop bijv) maar daar had ik op de pale fallow na zelf geen ruimte meer voor.  Verder is het natuurlijk contacten hebben.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

nick01

veel zoeken ook op google idd.
ik heb nu ook alles wat ik wil.
geelwangen split fallow , fallow split geelwang , pale fallow , zwaar bonte witmaskers , bonte geelwang en meer kon ook aan zwartkoppen komen maar daar moet ik voor naar belgie en dat is me te gek.
gewoon een beetje mailen en alles in de gaten houden.
en toch op zo'n markt als zwolle vindt je ook nog wel eens wat he als je er maar op tijd bent.
sucses met zoeken. ;)

Joyce28

30 september 2006, 10:26:15 #5 Last Edit: 30 september 2006, 10:30:15 by -Joyce-
Ik ben ook van mening dat kwekers de gewilde mutaties gemakkelijker kunnen kopen,dan dat je tamme huisvalkjes wilt
Op vogelmarkten zijn ze niet meer tam te krijgen

Dus ik moet het van deze site hebben,maar dan nog vis ik vaak achter het net,ben ook een bontjes gek ;D ;D

Tjerk

Hey Joyce,

dan heb ik misschien goed nieuwes voor je omdat bijna alle valken die ik heb Bont dragen. Dus bijna al mijn jongen zijn Bont (zwaar, primrose noem maar op).

Groeten Tjerk